Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Debat Stellingen

DramaQueen17
10-11-2006, 22:14

Hallo allemaal Wie wil me helpen? Ik moet een debat organiseren, maar ik kom heel wat stellingen te kort, Zou iemand mij willen helpen daarbij? door Stellingen te plaatsen :) Xx

La_Toensia_
10-11-2006, 22:25
Hallo allemaal Wie wil me helpen? Ik moet een debat organiseren, maar ik kom heel wat stellingen te kort, Zou iemand mij willen helpen daarbij? door Stellingen te plaatsen :) Xx Hey meid ik moest laatst ook een debat organiseren mijn debat ging over Vrouwen Met Burka's Hebben geen recht op werk ;) Misschien heb je er wat aan misschien ook niet Sucess;)

lella_meryemma
10-11-2006, 23:44
Er moet accijns komen op fastfood, zoals patat, hamburgers etc..

DramaQueen17
11-11-2006, 16:46
Dankjullie wel

DramaQueen17
11-11-2006, 16:53

Meer.. ?

dinaaa
11-11-2006, 22:13
*moslims reageren te gevoelig op uitspraken over het islamitische geloof *clips met groffe/te veel bloot moet gecensureerd worden *roken moet in alle openbare ruimtes verboden worden *prostitutie moet verboden worden *educatie op school moet verhoogd worden van 16 naar 18 ik hoop dat je ze goed vind als je meer wilt hoor ik t wel

DramaQueen17
11-11-2006, 23:10
YEP HEB IK ZEKERS WAT AAN SHOKRAN..:kus:

SOCIALSKILLED
12-11-2006, 02:10
Hallo allemaal Wie wil me helpen? Ik moet een debat organiseren, maar ik kom heel wat stellingen te kort, Zou iemand mij willen helpen daarbij? door Stellingen te plaatsen :) Xx "De overheid kan niet spreken met 'De Marokkanen'" De overheid heeft de laatste jaren hun uiterste best gedaan om onze samenleving te polariseren. Met name Marokkanen zijn in zeer korte tijd populair geworden. Pim begon hiermee, maar zonder dat mensen het mochten weten onderhield hij ook seksuele relaties met ze. Kennelijk was hij hier heel ontevreden over, of gaf deze "machtsituatie" over enkele Marokkanen hem juist de inspiratie om de rest van het land te besmetten. Het is opvallend dat tegenwoordig onze overheid veel wijze woorden uit over de Marokkaan. Terwijl zij niet met Marokkanen spreekt. Marokkanen niet aan het woord laat, maar slecht over Marokkanen spreekt. Als je kijkt naar de verkiesbare figuren op de verschillende politieke lijsten, zie je daar vrijwel geen enkele tweede generatie in Nederland geboren Marokkaan. Laatstaan dat er een in Nederland geboren mannelijke Marokkaan te vinden is (nee dat broekje van 25 moet zich eerst leren scheren), het schijnt namelijk te zo te zijn dat heel Nederland en probleem heeft met mannelijke Marokkanen, wellicht hebben ze gelijk want er zijn geen geletterde Nederlandse Marokkanen te vinden die hun belangen kan behartigen. Wat men ook moet weten dat er in de gevangenissen naast allochtonen ook autochtonen zitten, maar daar heeft niemand het over. De nuance ontbreekt en wellicht moet men hier eens over discuseren alvorens ze gaan roepen dat "de moslim" "de islam" "de Marokkaan" bestaat, want dat zijn allemaal labels die het gemakkelijk maken om mensen te kunnen stigmatiseren zonder enige definitie te hoeven verstrekken. Hopelijk heb ik je hiermee een stelling met onderbouwing gegeven.

DramaQueen17
15-11-2006, 21:36
Dankjullie wel.. ik gebruik jullie stellingen ook bij een topic op **********.. http://www.**********/chillhoekje/1857-lagerhuis-19.html?posted=1#post103417 Meer stellingen zijn natuurlijk welkom

frixbond
15-11-2006, 22:52
salaam, Solliciteren op stage of werk moet gaan met een CV, maar dan zonder vermelding van naam of plaatsen van een pasfoto, om zo discriminatie tijdens het werven van stagieers en personeel tegen te gaan.

SOCIALSKILLED
15-11-2006, 23:50
salaam, Solliciteren op stage of werk moet gaan met een CV, maar dan zonder vermelding van naam of plaatsen van een pasfoto, om zo discriminatie tijdens het werven van stagieers en personeel tegen te gaan. Je hebt functies waarvoor je representatief moet zijn. Iemand aan je receptie wil je wel je klanten welkom laten heten en niet laten afschrikken met die paar kilo's piercings en tattoes op ze kale kop. Verder ben ik het niet met je eens, een ondernemer gaat altijd voor de persoon die het meest voor hem gaat verdienen. Of dat nu een bosneger zonder benen is of een Marokkaan zal hem worst wezen. Los hiervan zal je tijdens een sollicitatie gesprek als nog afgewezen kunnen worden. En het lijkt mij dat je zenuwen beter getest worden indien ze blind je uitgenodigd hebben, dan indien ze weten dat jij geen arier blijkt te zijn, en dus kennelijk wel degelijk in jou en je kwaliteiten zijn geïntresseerd.

MR_AKER3IE_BE33
20-11-2006, 12:48
de overheid moet eens ophouden met het spreken over moslims, marokkanen, hoofddoeken, burka's... er zijn ook nog 15 miljoen nederlanders zijn die niet meer belangrijk???? lang maar zeker een discussie waard....