Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : rijschool gezocht

pubri
10-11-2006, 19:32

salaam aleikom, ik zocht een goede rijschool in Amsterdam met een hoge slagingspercentage. ik kan max. 30 per les uitgeven. kan iemand me misschien helpen?

mv500
11-11-2006, 00:00
ik kan je niet aan een rijschool helpen maar mijn advies is nooit bij een marokaan of turk of nederlander rijles nemen altijd bij een zwarte/coelie rijschool nemen ze zijn beter dan een marokaan/turk/nederlander rijschool

barenano
11-11-2006, 22:41
ik kan je niet aan een rijschool helpen maar mijn advies is nooit bij een marokaan of turk of nederlander rijles nemen altijd bij een zwarte/coelie rijschool nemen ze zijn beter dan een marokaan/turk/nederlander rijschool dat zijn vooroordelen voor niks. he jongen waar woon je ik ken 1 in amsterdam een goede

choco2
12-11-2006, 00:04
Ik kan je echt 1 aanraden ik rij nu zelf ook bij hem en hij is echt top ik meen het Het is rijschool motivatie en de rijinstrecteur heet das als je zn nummer wil pm me maar Trouwens hij is hindoestaans

SOCIALSKILLED
12-11-2006, 02:25

Ga nooit af op adviezen van mensen, maar op objectieve cijfers. Bekijk http://www.rijschoolgegevens.nl/ Let wel goed op, sommige rijscholen scoren hoog maar hebben maar weinig examens per jaar, een rijschool met gemiddelde aantal examens per jaar en die redelijk tot goed scoord (eerste examen) geeft een betere indruk. Over het bedrag dat jij wilt spenderen het volgende. Je kunt bij de één school 30 lessen van 30 euro nodig hebben en nog steeds zakken, terwijl je bij een andere school misschien maar 15 lessen van 70 euro nodig hebt en in één keer slagen. Goedkoop is vrijwel altijd duurkoop.