Bekijk originele versie : Helppp, ik heb een virus op mijn pc en het wil niet weg!!!
chahidaatje
10-11-2006, 17:57
We hebben nu Avast antivirus erop zitten, alleen die verwijderd deze virus niet....
Elke keer als ik mijn pc weer aan doe , moet ik steeds weer virussen weg halen, na mijn gevoel steeds hetzelfde....
en ik krijg ook elke keer als ik het internet op wil, en ik wil bv naar m.nl, dan krijg ik steeds 2 sites erop terwijl ik deze niet heb gevraagd, en dat doet die elke keer als ik hem aan zet...
Word er para van:kwaad:
Wie mij helpt Krijgt zekers van mij een poentje;) :)
liefs Chahida:D
Download hitmanpro2, installeer het, en laat hem opzoek gaan naar spyware, verwijder die dan vervolgens.
Narutard
14-11-2006, 17:55
Download hitmanpro2, installeer het, en laat hem opzoek gaan naar spyware, verwijder die dan vervolgens.
ze wil dus een antivirus programma...
zie mijn ot
nader2006
14-11-2006, 21:28
je moet kijken of je systeem herstel wel uitgeschakelt is,zo niet moet je het wel doen en dan opnieuw scannen.
anders ga je hand matig kijken waar het virus is en dan handmatig verwijdreren.
sosm zit een virus op een verborgen map.
Narutard
14-11-2006, 21:39
je moet kijken of je systeem herstel wel uitgeschakelt is,zo niet moet je het wel doen en dan opnieuw scannen.
anders ga je hand matig kijken waar het virus is en dan handmatig verwijdreren.
sosm zit een virus op een verborgen map.
systeem herstel.. verborgen map...
een virusscanner scant alles.. maar dan ook echt alles. zelf de bestanden die zich in een rar/zip file bevinden.
nader2006
14-11-2006, 22:26
hij scant ze maar halt ze niet weg dus ,je moet echt gaan kijken waar die virus is en handmatig weg halen
Narutard
14-11-2006, 22:32
hij scant ze maar halt ze niet weg dus ,je moet echt gaan kijken waar die virus is en handmatig weg halen
hoe kom je daar nou weer bij ?
je kan meestal ook de standaart acties instellen. deze staat meestal op automatisch maar je kan ook voor standaart delete kiezen. serieus dit is het jaar 2006...
wat gebruik jij voor virusscanner dan?
marocieboy
25-11-2006, 15:52
hmp kan je systeem beschadigen, doordat het ook bestanden verwijdert waarvan hmp vind dat ze verkeerd staan. Ik raad je aan om te stoppen met het gebruik er van. Bovendien de anti-spyware heurestiek van hmp kan meer kwaad dan goed doen.
lees ook dit:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1087954
succes :)
marocieboy
25-11-2006, 15:53
We hebben nu Avast antivirus erop zitten, alleen die verwijderd deze virus niet....
Elke keer als ik mijn pc weer aan doe , moet ik steeds weer virussen weg halen, na mijn gevoel steeds hetzelfde....
en ik krijg ook elke keer als ik het internet op wil, en ik wil bv naar m.nl, dan krijg ik steeds 2 sites erop terwijl ik deze niet heb gevraagd, en dat doet die elke keer als ik hem aan zet...
Word er para van:kwaad:
Wie mij helpt Krijgt zekers van mij een poentje;) :)
liefs Chahida:D
hoi,
wil je goede adviezen, lees dan deze topic goed:
heel veel succes :)
marocieboy
25-11-2006, 22:41
nummer 5
ja en?
Letchienatjuh
25-11-2006, 23:55
Ik heb ook,,:( Ik merk dat mijn pc ineens veel trager werkt,,& ik heb Kaspersky Anti Virus erop zitten,,En als ik 'm opstart geeft 'ie telkens "Troy.Backdoor.Win32"-bla bla bla,,Deze verwijder ik dan,,maar de volgende keer als ik mijn pc opstart krijg ik weer 't zelfde :moe: Narutard help me out,,!! :jammer:
Narutard
26-11-2006, 01:43
Ik heb ook,,:( Ik merk dat mijn pc ineens veel trager werkt,,& ik heb Kaspersky Anti Virus erop zitten,,En als ik 'm opstart geeft 'ie telkens "Troy.Backdoor.Win32"-bla bla bla,,Deze verwijder ik dan,,maar de volgende keer als ik mijn pc opstart krijg ik weer 't zelfde :moe: Narutard help me out,,!! :jammer:
doe een volledige system scan met je antivirus programma.
heb je een volledige versie van kaspersky
marocieboy
26-11-2006, 13:05
hey,
zo te horen heb je een virus of trojan te pakken. Doe idd wat naturad ook zei een volledige virus scan op je pc. Gebruik je ook antispyware programma's? Zo niet kijk even naar deze topic:
heel veel succes :goedzo:
pakistan
26-11-2006, 13:19
Neem Deze
Hij is heel goed en je probleem word ook gelijk opgelost
ESET NOD 32 Antivirus FULL Version 2.70
http://rapidshare.com/files/4006936/don23.rar.html
pass:www.warez-bb.org
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.