Bekijk originele versie : weeën opwekken?
-Bubbels-
10-11-2006, 14:50
dames..
mijn zusje is vandaag uitgerekent maar ze voelt nog helemaal niks..
nu wil ze graag de weeën opwekken.. heeft iemand tips?? en of ervaring???
:kus:
wat spannendd noa. Ik heb geen ervaring maar wens jou zusje heeel veel sterkte. Incha'Allah zal alles goed verlopen! :kus:
zwina1980
10-11-2006, 14:52
sex.laat haar vrijen met haar man en gegarandeert dat de weeen komen.
Mysticalia
10-11-2006, 14:56
ik las ergens ananas eten :kweetnie:
-Bubbels-
10-11-2006, 14:57
sex.laat haar vrijen met haar man en gegarandeert dat de weeen komen.
hhahaha hoe ga ik dat tegen me zusje zeggen?? uhm ja zusje je moet gaan sexen :hihi: maar dat heb ik vaker gehoord hoor...
2222 bedankt :kus:
VaniLLa_flavour
10-11-2006, 15:00
Mijn gynecologe zei me:
-ananas eten
-veel lopen, stappen
-veel trappen op en af lopen
-warme baden nemen
-sex
:)
-Bubbels-
10-11-2006, 15:01
trouwens over dat sexxy hebben met elkaar.. ik weet iemand die dat ook dee.. toen is het vruchtwater gebroken en daar is het kindje in gestikt...
-Bubbels-
10-11-2006, 15:01
Mijn gynecologe zei me:
-ananas eten
-veel lopen, stappen
-veel trappen op en af lopen
-warme baden nemen
-sex
:)
bedankt
:kus:
achermijnpc
10-11-2006, 15:02
dit gaat niet altijd op....soms kan je se.... wat je wilt maar het kind blijft koppig binnen zitten :moe:
@noa de weeen opwkeken doen de artsen niet zomaar... pas nadat je 2 weken over tijd bent ,mits er niks is met het kindje,kunne je weeen opgewekt worden.
:jammer: Ik ken een meisje die haar kind is gestorven en haar baarmoeder is zelf uitgescheurd omdat ze 2 weken na haar datum moest wachten :jammer:
Ik heb gezworen als ik een paar dagen overtijd ben ga ik gewoon naar het ziekenhuis en ik ga niet weg gaan en schreeuwen nu mij inleiden ik ga hier toch niet weg :hihi: dan moeten ze maar politie bellen :ego:
VaniLLa_flavour
10-11-2006, 15:03
Ik wens jouw zus een vlotte bevalling toe en een gezond kindje.