Bekijk originele versie : weeën opwekken?
-Bubbels-
10-11-2006, 14:50
dames..
mijn zusje is vandaag uitgerekent maar ze voelt nog helemaal niks..
nu wil ze graag de weeën opwekken.. heeft iemand tips?? en of ervaring???
:kus:
wat spannendd noa. Ik heb geen ervaring maar wens jou zusje heeel veel sterkte. Incha'Allah zal alles goed verlopen! :kus:
zwina1980
10-11-2006, 14:52
sex.laat haar vrijen met haar man en gegarandeert dat de weeen komen.
Mysticalia
10-11-2006, 14:56
ik las ergens ananas eten :kweetnie:
-Bubbels-
10-11-2006, 14:57
sex.laat haar vrijen met haar man en gegarandeert dat de weeen komen.
hhahaha hoe ga ik dat tegen me zusje zeggen?? uhm ja zusje je moet gaan sexen :hihi: maar dat heb ik vaker gehoord hoor...
2222 bedankt :kus:
VaniLLa_flavour
10-11-2006, 15:00
Mijn gynecologe zei me:
-ananas eten
-veel lopen, stappen
-veel trappen op en af lopen
-warme baden nemen
-sex
:)
-Bubbels-
10-11-2006, 15:01
trouwens over dat sexxy hebben met elkaar.. ik weet iemand die dat ook dee.. toen is het vruchtwater gebroken en daar is het kindje in gestikt...
-Bubbels-
10-11-2006, 15:01
Mijn gynecologe zei me:
-ananas eten
-veel lopen, stappen
-veel trappen op en af lopen
-warme baden nemen
-sex
:)
bedankt
:kus:
achermijnpc
10-11-2006, 15:02
dit gaat niet altijd op....soms kan je se.... wat je wilt maar het kind blijft koppig binnen zitten :moe:
@noa de weeen opwkeken doen de artsen niet zomaar... pas nadat je 2 weken over tijd bent ,mits er niks is met het kindje,kunne je weeen opgewekt worden.
:jammer: Ik ken een meisje die haar kind is gestorven en haar baarmoeder is zelf uitgescheurd omdat ze 2 weken na haar datum moest wachten :jammer:
Ik heb gezworen als ik een paar dagen overtijd ben ga ik gewoon naar het ziekenhuis en ik ga niet weg gaan en schreeuwen nu mij inleiden ik ga hier toch niet weg :hihi: dan moeten ze maar politie bellen :ego:
VaniLLa_flavour
10-11-2006, 15:03
Ik wens jouw zus een vlotte bevalling toe en een gezond kindje.
Ik hoop voor haar dat haar weeën gauw zullen beginnen en dat alles op een natuurlijke manier zal kunnen verlopen.
Ikzelf werd ingeleid en ik heb een enorm moeilijke en lange bevalling gehad.
Wens haar veel succes en ik wens je veel plezier met je nieuwe nichtje/neefje.
Liefs:kus:
islaamparel
10-11-2006, 15:06
:jammer: Ik ken een meisje die haar kind is gestorven en haar baarmoeder is zelf uitgescheurd omdat ze 2 weken na haar datum moest wachten :jammer:
Ik heb gezworen als ik een paar dagen overtijd ben ga ik gewoon naar het ziekenhuis en ik ga niet weg gaan en schreeuwen nu mij inleiden ik ga hier toch niet weg :hihi: dan moeten ze maar politie bellen :ego:
daar moet haast een andere oorzaak voor zijn,ik dnek niet dat je baarmoeder zomaar gaat scheuren omdat je 2 weken over tijd bent.....ze rekenen die 2 weken aan omdat ze niet precies weten wanneer je zwanger bent geraakt,daarom mag je met 38 weken ook gewoon thuis bevallen snappie?
ik hoop dat je op tijd bevalt... ik wil jou nl dan niet in het ziekenhuis tegenkomen :hihi:
-Bubbels-
10-11-2006, 15:07
bedankt dames... ze krijgt trouwens een meisje..
maar ze is dus vandaag uitgerekend en heeft alleen in de ochtend een beetje buikpijn gehad meer niet.. en het kindje is heel erg rustig vandaag zegt ze...
-Bubbels-
10-11-2006, 15:08
:wow: dat lijkt me echt heel erg als moeder zijnde als je dit overkomt..
hoop dat het niemand overkomt
zwina1980
dit gaat niet altijd op....soms kan je se.... wat je wilt maar het kind blijft koppig binnen zitten :moe:
@noa de weeen opwkeken doen de artsen niet zomaar... pas nadat je 2 weken over tijd bent ,mits er niks is met het kindje,kunne je weeen opgewekt worden.
ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap aan de verloskundige gevraagt.en die zei me dat sex inderdaad de beste methode is om weeen op te wekken.
omdat ik zelf 2dagen overtijd was ,en het echt gehad heb met me dikke buikje,heb ik het getest,en inderdaad die zelfde nacht waren mijn vliezen gebroken :hihi:
VaniLLa_flavour
2 weken laten wachten is inderdaad heel erg lang :(
de gynecologe heeft zeker een fout gemaakt met het inschatten van het gewicht en de hoeveelheid vruchtwater en plaats. :(
Het beste is als je weeën niet spontaan beginnen op de voorziene datum toch nog wat te wachten, zeker als het je eerste kindje is.
De gynecologen kunnen berekenen hoe lang het kindje er nog kan in blijven, hoeveel vruchtwater en hoeveel plaats het nog heeft.
Want inleiden is niet altijd een pretje, als je kindje genoeg is ingedaald dan is het meestal niet zo een probleem ,maar als het kindje nog hoog zit dan wordt het heel moeilijk.
Ikzelf ben ingeleid (omdat ik een smal bekken heb en moest mijn kindje groter worden zou ik anders een keizersnede moeten doen) maar mijn kindje zat nog hoog.
Ik heb een enorm lange en pijnelijke bevalling gehad (alhoewel ik nu alle pijn al vergeten ben hoor;) )
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.