Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : brussel

loubna_girl9
10-11-2006, 13:32

wie heeft het adres van de marokkanse winkels in brussel en hoe kom je daar vanuit nederland

prins_op_paard
10-11-2006, 13:36
Rue de brabant E19 richting Antwerpen, daarna A12 Boom/Brussel

loubna_girl9
10-11-2006, 13:37
Rue de brabant E19 richting Antwerpen, daarna A12 Boom/Brussel :goedzo: dank je

bnioukilya
10-11-2006, 19:59
Rue de brabant E19 richting Antwerpen, daarna A12 Boom/Brussel je kan E19 blijven volgen tot Brussel, toch? als je via A12 gaat, dan ga je niet meer via de autosnelweg, dan krijg je toch stoplichten enzo?

loubna_girl9
10-11-2006, 20:57

je kan E19 blijven volgen tot Brussel, toch? als je via A12 gaat, dan ga je niet meer via de autosnelweg, dan krijg je toch stoplichten enzo? ja dat zou ik ook graag willen weten en trouwens wat volg je in brussel, ben namelijk een keer verdwaald in brussel en dat wil ik niet meer meemaken..

brownie74
11-11-2006, 00:28
je kan E19 blijven volgen tot Brussel, toch? als je via A12 gaat, dan ga je niet meer via de autosnelweg, dan krijg je toch stoplichten enzo? :hihi: A12 is wel degelijk de snelste en makkelijkste manier zeker als je de weg niet kent zoals onze dame...rue de brabant is dichtbij het noordstation oftewel la gare du nord in het frans... het loopt wel parallel met de aerschotstraat ( rosse buurt) dus dat kan een beetje genant zijn als je met familieleden bent:D via E19 gaat natuurlijk ook maar je hebt meer kans om verloren te rijden.

loubna_girl9
11-11-2006, 13:19
:hihi: A12 is wel degelijk de snelste en makkelijkste manier zeker als je de weg niet kent zoals onze dame...rue de brabant is dichtbij het noordstation oftewel la gare du nord in het frans... het loopt wel parallel met de aerschotstraat ( rosse buurt) dus dat kan een beetje genant zijn als je met familieleden bent:D via E19 gaat natuurlijk ook maar je hebt meer kans om verloren te rijden. dank je :goedzo:

oujit
11-11-2006, 19:33
wie heeft het adres van de marokkanse winkels in brussel en hoe kom je daar vanuit nederland hoi, je kan vanuit amsterdam met de trein naar antwerpen rechstreeks en dan met de trein naar brussel noord ,rue de brabant ligt namelijk aan het bstation in nrussel,wat er ook heel leuk is is de zondag de markt echt spotgoedkope spulletjes echt de max,:D

bnioukilya
12-11-2006, 12:31
:hihi: A12 is wel degelijk de snelste en makkelijkste manier zeker als je de weg niet kent zoals onze dame...rue de brabant is dichtbij het noordstation oftewel la gare du nord in het frans... het loopt wel parallel met de aerschotstraat ( rosse buurt) dus dat kan een beetje genant zijn als je met familieleden bent:D via E19 gaat natuurlijk ook maar je hebt meer kans om verloren te rijden. Hé, thanks voor de tip. Het kost me heel wat tijd om daar te geraken, ik raak in de war van al die straatjes.

brownie74
12-11-2006, 13:49
Hé, thanks voor de tip. Het kost me heel wat tijd om daar te geraken, ik raak in de war van al die straatjes. wel als je Brussel binnenrijd via de A12 kom je aan een kruispunt met licht...je blijf altijd rechtdoor rijden(koninklijk paleis)....aan de achtste verkeerslicht sla je af naar links...dan rechtdoor...dan rijd je rechtdoor bij de eerste verkeerslicht tot je aan een rond punt komt daar sla je rechtsaf...rechtdoor rijden en sla je aan de eerste verkeerslicht naar links....rechtdoor rijden, je gaat 2 verkeerslichten voorbijrijden en het noordstation aan je linkerzijde zien. onder de (kleine) treintunnel door en dan heb je aan je linkerzijde 2 straten...in de ene straat is sowieso eenrichtingverkeer(rosse buurt)...en de andere mag je wel inrijden ( rue de Brabant) je gaat je auto daar niet makkelijk kwijtraken dus stel ik voor dat je je auto ergens aan het noordstation parkeert...daar zijn er sommige straten waar je in het weekend niet hoeft te betalen.

bnioukilya
13-11-2006, 15:51
wel als je Brussel binnenrijd via de A12 kom je aan een kruispunt met licht...je blijf altijd rechtdoor rijden(koninklijk paleis)....aan de achtste verkeerslicht sla je af naar links...dan rechtdoor...dan rijd je rechtdoor bij de eerste verkeerslicht tot je aan een rond punt komt daar sla je rechtsaf...rechtdoor rijden en sla je aan de eerste verkeerslicht naar links....rechtdoor rijden, je gaat 2 verkeerslichten voorbijrijden en het noordstation aan je linkerzijde zien. onder de (kleine) treintunnel door en dan heb je aan je linkerzijde 2 straten...in de ene straat is sowieso eenrichtingverkeer(rosse buurt)...en de andere mag je wel inrijden ( rue de Brabant) je gaat je auto daar niet makkelijk kwijtraken dus stel ik voor dat je je auto ergens aan het noordstation parkeert...daar zijn er sommige straten waar je in het weekend niet hoeft te betalen. :goedzo: Check je hoekje