Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het Dagelijkse yasmina Tournieuws, Verzorgt door Bent Dagilia :D

BentDagilia
17-07-2003, 21:09

De Groot wordt tweede na Flecha De Spanjaard Juan Antonio Flecha heeft de elfde rit gewonnen na een solo van twaalf kilometer. De Ibanesto renner ging Bram De Groot en de Once renner Isidro Nozal vooraf. Lance Armstrong blijft leider. Net voor de eerste tussensprint slaagden enkele renners erin weg te rijden uit het peloton. Voor de tweede keer deze tour zat Bram De Groot in de goede ontsnapping, samen met Flecha, Nozal, O’Grady, Cuesta, Da Cruz, Rogers en Portal. Hoewel de acht vluchters nooit meer dan vijf minuten voor het peloton reden, werden ze ondanks het werk van de sprintersploegen niet meer gegrepen. In de finale demarreerde Flecha. Al vlug had de Spanjaard twintig seconden op zijn achtervolgers. Quick-Step renner Rogers probeerde samen met Da Cruz de sprong naar Flecha te maken. Hun poging mislukte. De groot en Nozal kwamen wel nader. Maar Flecha was sterker. McEwen klopte groene truidrager Cooke in de pelotonsprint en is nog 8 punten verwijderd van de groene trui. De officieuze rituitslag: 1. Juan Antonio Flecha 2. Bram De Groot op 4 sec. 3. Isidro Nozal op 4 sec. 4. Iñigo Cuesta op 15 sec. 5. Carlos Da Cruz op 23 sec. 6. Stuart O’Grady op 23 sec. 7. Nicolas Portal op 23 sec. 8. Michael Rogers op 23 sec. 9. Robbie McEwen op 42 sec. 10. Baden Cooke op 42 sec. Het algemeen klassement na de elfde etappe: 1. L. Armstrong 2. A. Vinokourov op 21 sec. 3. I. Mayo op 1 min. 02 sec. 4. F. Mancebo op 1 min. 37 sec. 5. T. Hamilton op 1 min. 52 sec. 6. J. Ullrich op 2 min. 10 sec. 7. I. Basso op 2 min. 25 sec. 8. R. Heras op 2 min. 28 sec. 9. H. Zulbeldia op 3 min. 25 sec. 10. D. Mentsjov op 3 min. 45 sec. Ooit verwacht dat die flecha een ettappe zou winnen? Ik heb nooit van hem gehoord in ieder geval :rolleyes: Wat vonden jullie van de etappe van vandaag en Denken jullie dat als die Bram de Groot zo door gaat dat hij nog een etappe gaat winnen??? :zwaai:

Danoontje
17-07-2003, 21:11
a wilieeeeeeeeeeeeeeee k volg niet eens mjin eigen verhaal lijn laat staan de tour :giechel:

Danoontje
17-07-2003, 21:31
and down :D

Danoontje
17-07-2003, 21:32
Origineel gepost door KnappGast Weet je wat Flecha betekent in het spaans ? als je goed hebt gekeken naar hem toen hij over de streep kwam dan weet je wat Flecha betekent maar goed..ik vind vlakke etappe's niks aan..ik heb liever tijdritten en bergetappes ..vanaf morgen zal algemeen klassement heel anders uitzien vanaf morgen tot maandag zal het spoken in de tour dan zullen de renners een gevecht leveren van hun leven om op tijd binnen te zijn...zo niet dan zijn ze begraven en mogen dan naar huis..trouwens het geldt niet voor tijdrit..mar voor een bergetappe oja tourgekken zijn jullie he heb je nog je vraag kunnen stellen gast?

Danoontje
17-07-2003, 21:37

Origineel gepost door KnappGast hahhah ja ik heb paar vragen gesteld en jammer dat mijn vraag er niet door heen is geweest..volgende keer moet ik die maar onder een nederlandse naam zenden dan zal ik 100% er doorheen komen ik was dom ik heb di gewoon onder mijn eigen naam gesteld..volgende keer gedwoon nederlandse naam..er waren rare vragen tussen die niks te maken had met tour de france er was een gek die vroeg of het niet pijn doet bij hun penis als ze sex hebben ? is dit nou een tourvraag ? aaaaaaaaaah lomp man wel jammer is wel cool als je naam op tv komt met jou vraag erbij :cool: moest je t mailen ofsjow anders kan je ze spammen :p

BentDagilia
17-07-2003, 21:37
OOh ja Knappegast.. flecha is die pijl en boog als het goed is toch :d ik vond het echt supermooi hoe die binnekwam echt klasse hoor!! een mooie finale...

BentDagilia
17-07-2003, 21:46
hey Kanppgats weet je wat ik erg vond die Voight of zo die heel moeilijk ging fietsen... Hij kwam nauwelijks vooruit dat vond ik echt zielig en erg...

SaMiax
17-07-2003, 22:15
Ik snap er nix van :maf:

SaMiax
17-07-2003, 22:18
Origineel gepost door KnappGast beter niet snappen meid ik ga nu offline ..beslama en tot morgen inschallah doeiiiiiiiiiii Ikke wil snappen :kwaad: Ik wil later ook meedoeN :bril: :zwaai:

Masriya
17-07-2003, 22:22
BLA BLA BLA GA JE BLAAS LEGEN

BentDagilia
17-07-2003, 22:22
Ik wil je wel uitleggen hoe het zit moet je me wel betalen :stout:

SaMiax
17-07-2003, 22:27
Origineel gepost door Bent Dagilia Ik wil je wel uitleggen hoe het zit moet je me wel betalen :stout: :jammer: gierige marogaan :jammer: yallah ziedie.. hoeveel wil je er voor hebben :stout:

Masriya
17-07-2003, 22:28
HEEEEEEEEYYYYYYYY GA POEREN