Bekijk originele versie : Mister praatjessssssssssssssssssssss
kickgirl
17-07-2003, 20:57
Kom eens hier!!!
Waar blijft mijn tagine???
En je weet dat ik daarna je een heerlijk toetje zal geven! :stout:
Maar eerst mn TAGINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :kwaad:
BerberLayD
17-07-2003, 20:59
kickgirl: waarom loop je met elke gast te flikflooien:stout: ik d8 dat je al een vriend had
kickgirl
17-07-2003, 21:00
Origineel gepost door BerberLayD
kickgirl: waarom loop je met elke gast te flikflooien:stout: ik d8 dat je al een vriend had
Because I am dirty today!!! And my friend left me voor Tanger and the girls on the beaches!! :huil:
BerberLayD
17-07-2003, 21:02
Origineel gepost door kickgirl
Because I am dirty today!!! And my friend left me voor Tanger and the girls on the beaches!! :huil: die slaat nergens op, je weet heus wel dat hij je vriend niet is!
enneuh Temsamni ik zou het doen als ik jou was..want ze begint te hallicuneren:maf2:
kickgirl
Origineel gepost door temsamni
Ze heeft te lang zonder mij gezeten! Vandaar!!! Ik zal haar binnenkort een nacht geven zodat ze nooit meer aan een andere man zal denken! :)
KSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Wat doe jij hier? Terug naar onze topic waar we al lekker bezig waren! :stout:
YALLAH ZID HMAR :zweep:
O maak ik je nu alleen meer geiler?? :D
BentDagilia
Kickgirl... but He loves You. The other guys or No good.. believe me they only have PRAATJES :D Dus ik fluit je nu terug en ik Roep je HALT TOE... als je nog een stap verder gaat met het versieren van andere dan Doe ik je wat :boos:
kickgirl
17-07-2003, 21:13
Origineel gepost door Bent Dagilia
Kickgirl... but He loves You. The other guys or No good.. believe me they only have PRAATJES :D Dus ik fluit je nu terug en ik Roep je HALT TOE... als je nog een stap verder gaat met het versieren van andere dan Doe ik je wat :boos:
IK BEN VRIJGEZEL :lekkerpuh:
Mag ik nu wel mn gang gaan??
kickgirl
17-07-2003, 21:14
die slaat nergens op, je weet heus wel dat hij je vriend niet is!
enneuh Temsamni ik zou het doen als ik jou was..want ze begint te hallicuneren:maf2:
Ok
Wat heb jij met fofoe?? Elke keer als ik het over hem heb begin je te flippen meid!!!
BerberLayD
17-07-2003, 21:17
Ok
Wat heb jij met fofoe?? Elke keer als ik het over hem heb begin je te flippen meid!!! nee sgat, ik begin juist niet te flippen, alleen ik vind het wel lachen,..maar heb je tangawiaaa niet gezien???:maf2: die heeft het flink te pakken..wejoow
:rolleyes:
kickgirl
17-07-2003, 21:20
nee sgat, ik begin juist niet te flippen, alleen ik vind het wel lachen,..maar heb je tangawiaaa niet gezien???:maf2: die heeft het flink te pakken..wejoow
:rolleyes:
Ja haar moet ik ook even aanpakken!! Ze heeft mn schatje nog nooit gezien! Maar ik ben wel dol op hem. Fofoe is mn schatje en mn boeffie for LIFE!!!!
praatjes
17-07-2003, 21:24
Kom eens hier!!!
Waar blijft mijn tagine???
En je weet dat ik daarna je een heerlijk toetje zal geven! :stout:
Maar eerst mn TAGINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :kwaad:
Kom bezoek praatjes bij hem thuis op en die maakt een lekker romantisch sappig tagine gerecht. Vergeet niet het toetje!! :Iluvu:
Waarom is iedereen zo tegen ons?? ze ruiken de grote liefde die tussen ons is ontstaan. Ze zijn tegen ons! Maar trek je niets van ze aan. Dan kan ons niets meer stoppen. want mijn liefde voor jou zal er altijd zijn.
kickgirl
17-07-2003, 21:27
Origineel gepost door praatjes
Kom bezoek praatjes bij hem thuis op en die maakt een lekker romantisch sappig tagine gerecht. Vergeet niet het toetje!! :Iluvu:
Waarom is iedereen zo tegen ons?? ze ruiken de grote liefde die tussen ons is ontstaan. Ze zijn tegen ons! Maar trek je niets van ze aan. Dan kan ons niets meer stoppen. want mijn liefde voor jou zal er altijd zijn.
ZUchtttttttttttttttttttttttt :Iluvu:
Can i come over? To get with you?
lahcen_29
17-07-2003, 21:28
Once upon a time not long ago a so a girl like you going with that
flow I asked here to act right but she told me to go.
So I left her sorry ass and now she became a HOOOOOOOOOOO!
praatjes
17-07-2003, 21:30
ZUchtttttttttttttttttttttttt :Iluvu:
Can i come over? To get with you?
Tuurlijk kom maar hier heen en maak jouw en mijn leventje compleet. Zied reik me je hand aan :Iluvu:
BerberLayD
17-07-2003, 21:34
Ja haar moet ik ook even aanpakken!! Ze heeft mn schatje nog nooit gezien! Maar ik ben wel dol op hem. Fofoe is mn schatje en mn boeffie for LIFE!!!! ja man hij is sweeeeettt ,..echt lief.. mooier innerlijk dan uiterlijk:Iluvu: egt een sgatje maar hij blijft mijn twin-bro:D hij is mijn muffin:D hahha maar in ieder geval zijn wij niet de enigste die dat vinden;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.