Bekijk originele versie : weet je wat ik me afvraag...??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
manalmaroc
10-11-2006, 00:06
weet je wat ik me afvraag??
waarom de ene man sneller klaarkomt dan de ander?
wie kan me daar antw opgeven?
Centraal
10-11-2006, 00:48
Waarom komt de ene vrouw sneller dan de ander?
Waarom zijn bananen krom?
Waarom bestaan auto's?
Waarom wordt de ene baby zwart geboren, en de andere baby blank?
manalmaroc
10-11-2006, 00:56
hahaha
ik ben hier echt benieuwd naar, want heeft het te maken met dat hoe meer liefde een persoon voor je heeft, hoe sneller diegene klaar komt??
xx
Centraal
10-11-2006, 00:59
hahaha
ik ben hier echt benieuwd naar, want heeft het te maken met dat hoe meer liefde een persoon voor je heeft, hoe sneller diegene klaar komt??
xx
Of gewoon: Hoe geiler de man, des te sneller hij klaarkomt.
manalmaroc
10-11-2006, 01:02
dat kan, daar heb je ook absoluut gelijk in,
wat zijn jouw ervaringen als ik vragen mag? hoe leuker je een meid vindt, hoe sneller je klaar komt? of juist hoe lekkerder ze is hoe sneller je je hoogtepunt bereikt??
xx
vreemdje
10-11-2006, 01:09
ik denk eerder dat het zo gaat... als een man een vrouw aantrekkelijk vind dan wil hij in haar ogen met alles goed zijn, dus gaat hij beter zijn best doen om haar te bevredigen dus niet eerst aan zich zelf denken... zo houd hij het langer vol. als het nu gaat om een minder aantrekkelijke vrouw denk ik dat het zo gaat van snel der op en der af, op haar moet ik echt geen indruk maken
Centraal
10-11-2006, 01:10
Allebei wel een beetje. Een mooie meid windt je sneller op dan een minder mooie meid.
Centraal
10-11-2006, 01:11
ik denk eerder dat het zo gaat... als een man een vrouw aantrekkelijk vind dan wil hij in haar ogen met alles goed zijn, dus gaat hij beter zijn best doen om haar te bevredigen dus niet eerst aan zich zelf denken... zo houd hij het langer vol. als het nu gaat om een minder aantrekkelijke vrouw denk ik dat het zo gaat van snel der op en der af, op haar moet ik echt geen indruk maken
:hihi:
vreemdje
10-11-2006, 01:11
:hihi:
waarom doe je lachen
manalmaroc
10-11-2006, 01:14
haha vreemdje, moest echt lachen om je reactie maar volgens mij heb je wel gelijk
maar wat denken jullie...
denk je dat je uit het klaarkomen kan concluderen hoe die persoon jouw ziet?
dus daarmee bedoel ik dat hoe gekker een persoon op je is hoe sneller die klaar zal komen ??
xx
manalmaroc
10-11-2006, 01:15
Allebei wel een beetje. Een mooie meid windt je sneller op dan een minder mooie meid.
ja, dat kan ik me goed voorstellen :goedzo:
vreemdje
10-11-2006, 01:16
haha vreemdje, moest echt lachen om je reactie maar volgens mij heb je wel gelijk
maar wat denken jullie...
denk je dat je uit het klaarkomen kan concluderen hoe die persoon jouw ziet?
dus daarmee bedoel ik dat hoe gekker een persoon op je is hoe sneller die klaar zal komen ??
xx
mmm neen, ik zou het eerder zo zien; als hij snel komt dan geeft hij er geen malle moer om of hij mij bevredigd of niet... dus dan vind hij me op eenof andere manier ook niet aantrekkelijk omdat hij alleen aan zich zelf denkt:rolleyes:
Centraal
10-11-2006, 01:20
mmm neen, ik zou het eerder zo zien; als hij snel komt dan geeft hij er geen malle moer om of hij mij bevredigd of niet... dus dan vind hij me op eenof andere manier ook niet aantrekkelijk omdat hij alleen aan zich zelf denkt:rolleyes:
Of hij vind jou zo lekker, dat hij zich niet kon inhouden waardoor hij maar klaarkomt, om je vervolgens na 5 minuten pauze je naar je hoogtepunt brengt.
Centraal
10-11-2006, 01:21
waarom doe je lachen
Ik doe lachen, omdat je het goed beschrijft.
manalmaroc
10-11-2006, 01:21
maar denk je niet dat als diegene snel klaarkomt, dat jij hem juist veel doet..
want je laat hem (snel) zijn hoogtepunt bereiken.
een zachte aanraking van een geliefd persoon is toch "waardevoller" dan een uitgebreide beurt met een lekker ding..
lijkt miij...
xx
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.