Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : vermijd joodse producten

zohir
09-11-2006, 22:52

DENK AAN DE KINDEREN VAN PALASTINA EN DE OMLIGGENDE LANDEN !! vermijd zoveel mogelijk joodse producten!!!!!! JAFFA: fruit, fruitsappen, vruchtencake,... TOP: fruit en groenten CARMEL: groenten (cherrytomaten), fruit (avocado, pompelmoezen,...), wijn, cognac, likeur, vruchtensap, bloemen,... HASAT: citrusvruchten SABRA: kant-en-klaargerechten, Middellandse Zeeproducten,... TIVALL: vegetarische producten OSEM: snacks, soep, koekjes, kant-en-klaargerechten BEIGEL: aperitiefkoekjes uit de kolonie Barkan DAGIR: visconserven HOLYLAND: honing, kruiden,... AMBA: conserven GREEN VALLEY: wijn EPILADY: haarverwijderingsproducten GOTTEX: zwem- en sportkledij MILONIT: software WORD POINT: software DAGESH: software EL AL: luchtvaarmaatschappij ALLE TOERISME NAAR ISRAEL Wie zit achter de agressie van Israël, Juist: Mobil Oil, Texaco, Standard Oil! Airlines Air South, 404-559-9207 Airtran American Airlines Continental Airlines Delta Airlines El Al Northwest Airlines Southwest Airlines TWA United Airlines US Airways Banks/Finance Goldman-Sachs Investment bank HSBC Lehman Brothers Investment bank Salomon Brothers Investment Bank Dorset Chamber of Commerce The Hull and Humber Chamber of Commerce Computer/Software 3-Com Corporation America Online Applied Software Applied Materials Atlanta Computer Source Britech Compaq Corporation Compusa Inc Computer City Supercenter Computer Mart Dell Computer Corporation Geeks to Go Insol Intel Lotus Software Marketing for America Online Microsoft Office Depot Oracle Corporation (software company) Outpost.com Packard Bell Electronics Pentium Processors PC Warehouse Veritas Software Company Business and Marketing Knight/Trimark Group Marketing for America Online Michael Steinhardt Clothing and Accessories Banana Republic Benetton & Kappa Calvin Klein Caterpillar Chanel Delta Galil Delta Textiles Donna Karan Estee Lauder Gap GUESS Hugo Boss Kenneth Cole Productions L'Oreal Neiman-Marcus Old Navy stores Playtex Ralph Lauren Revlon Timberland Co. Diamonds Isael Diamond Institute, The Tankel Ltd, H.W. (Scotland) Flowers Agrexco Baker & Duguid (Covent Garden) Ltd Bickel Flowers Ltd Connaught Flowers Ltd Crystal Import Sales Ltd David Ingamells Ltd Dial a Basket Douthwaite Florists' Sundries Ltd Euroflower Import/Export Company Fields of Israel Ltd Flach, Joseph & Sons Ltd Florimex Ltd Geest Plc Ginsberg Flowers Henry Scott & Sons Ltd HM Customs and Excise Impex Creative Crafts Ltd J. Collingridge Ltd Louis Konyn & Sons Ltd. Mack Birmingham Midland Flower Company Ltd Peacock Designs Prem Ltd Redbridge Produce Marketing Ltd R. K. E. Cubley Rodgen the Florists Ltd Sunnora Ltd., Uk Importers of Cut Flowers Vered Flowers Import Ltd. Foodstuff and Superstores Agrexco Ltd (see Carmel) Asda Stores Ltd Balley Total Fitness Baskin & Robbins (founded by GAY JEWS) Ben and Jerry’s Homemade Holdings Ben and Jerry's Ice Cream Bell Carpet Galleries Bijar Oriental Rugs Incorporated Bumblebee Natural Foods Burger King Carmel Produce of Israel Century Antique Rugs Cohen Brothers Butchers Cullens Eden Springs Ltd. Mineral water Elite Halva Europa Foods Limited Danone DeBeers Diamond Syndicate Dunkin' Donuts Future Floors Haagen-Dazs Ice Cream Harts the Grocer (see Europa) HM Customs and Excise Home Depot Jaffa Oranges Kraft Group, The Kroger Marks and Spencer McDonald's Restaurants Microsoft Neiman-Marcus Nestle Osem Radox Safeway Stores PLC Sainsbury's and J. Sainsbury PLC Sara Lee (see also Radox) Somerfield Stores Limited TESCO Stores Limited (British grocery chain) Your Carpet Place Zacky Farms Local Automotive DEALERS (not necessarily the auto companies themselves) Automotive Purchasing Solutions, Inc. Capital Cadillac CarMax Carriage House Imports Central Auto Sales Chris BMW Chris Volvo Curry Honda, Dyer & Dyer Volvo Ferrari of Atlanta Frank Jackson Lincoln Mercury Global Imports BMW Hennessy Land Rover Hennessy Lexus Honda Carland Hub Ford Jasper Jeep Jim Ellis Audi of Marietta Jim Ellis of Atlanta Macon Motorcars - BMW Mareitta Toyota Nally Acura Peachtree Nissan Pugmire Lincoln Mercury Roswell Infiniti of North Atlanta Roswell Mazda Roswell Sales and Leasing SouthTowne Media and Communications ABC AT&T BICOM Bloomberg CBS Daily Telegraph Disney and the American Broadcasting Company Global Television Metro Goldwyn Mayer motion picture studio Motorola MTV National Broadcasting Company (NBC) Newsweek (see also Washington Post) NY Daily News & U.S. News and World Report & Atlantic Monthly NY Times Paramount motion picture studio Public Relations Random House Books Time-Warner Trimark Viacom Washington Post and Newsweek Miscellaneous Apax Partners & Co Avis Barclays Body parts (generalized, not a company) Co-Operative Group (CWS) Ltd, The Disney Israel Early Learning Centre Ecstasy - Pills Flowers Flowers and Plants, UK Importers Gaia House Israel-Britain Business Council Johnson and Johnson Kimberley Clarke Land Rover Michael Steinhardt (misc) Peltours Ready Mixed Concrete UK Ltd Selfridges Scotland Yard Toys Discovery Toys Incorporated Hasbro Hobby Store Hobby Shop Kidz Wurld Mattel Toys R Us Younique Creations www.nowarforisrael.com

hatedabush
09-11-2006, 22:53
JAFFA: fruit, fruitsappen, vruchtencake,... TOP: fruit en groenten CARMEL: groenten (cherrytomaten), fruit (avocado, pompelmoezen,...), wijn, cognac, likeur, vruchtensap, bloemen,... HASAT: citrusvruchten SABRA: kant-en-klaargerechten, Middellandse Zeeproducten,... TIVALL: vegetarische producten OSEM: snacks, soep, koekjes, kant-en-klaargerechten BEIGEL: aperitiefkoekjes uit de kolonie Barkan DAGIR: visconserven HOLYLAND: honing, kruiden,... AMBA: conserven GREEN VALLEY: wijn EPILADY: haarverwijderingsproducten GOTTEX: zwem- en sportkledij MILONIT: software WORD POINT: software DAGESH: software EL AL: luchtvaarmaatschappij ALLE TOERISME NAAR ISRAEL Wie zit achter de agressie van Israƫl, Juist: Mobil Oil, Texaco, Standard Oil! ben vaste klant bij B.P :hihi:

zohir
09-11-2006, 23:03
ben vaste klant bij B.P :hihi::goedzo: beter dan bij hun:hihi:

hatedabush
09-11-2006, 23:07
Zohir, je avatar klopt niet.. :( ps: Het is niet goed om aan te geven wat wij moeten vermijden (lees verder), maar om de ALTERNATIEVEN aan te geven. Ik lees overal wat wij niet (meer) moeten doen, maar ik lees nergens wat wij dan WEL moeten doen (alternatieven).. even correctie: het is ik DENK dat je avatar niet goed is allah ou a3lam

zohir
09-11-2006, 23:25

Zohir, je avatar klopt niet.. :( ps: Het is niet goed om aan te geven wat wij moeten vermijden (lees verder), maar om de ALTERNATIEVEN aan te geven. Ik lees overal wat wij niet (meer) moeten doen, maar ik lees nergens wat wij dan WEL moeten doen (alternatieven)..salam, wat je moet doen is het vermijden. andere producten kopen.

zohir
09-11-2006, 23:29
<---------------------------<<< deze beter .

zohir
09-11-2006, 23:41
:goedzo:.. wb jouw vorige post: dat is nou het probleem: wat zijn de andere producten? Hebben ze wel hetzelfde kwaliteit? Bijv. danone wordt vast verboden (heb je lijstje niet doorgenomen, want heb zulke lijstjes tig keer gezien).. maar danone kan je helpen met je gezondheid.. is dus erg gezond..er zijn vast producten dat nog veel beter en gezonder zijn, vergelijk het product maar met een ander. En dat maken ze de mensen natuurlijk wijs dat het gezond is dat zijn verkoop praatjes stuk groentje of fruit is vast gezonder.

zohir
09-11-2006, 23:47
:goedzo:.. wb jouw vorige post: dat is nou het probleem: wat zijn de andere producten? Hebben ze wel hetzelfde kwaliteit? Bijv. danone wordt vast verboden (heb je lijstje niet doorgenomen, want heb zulke lijstjes tig keer gezien).. maar danone kan je helpen met je gezondheid.. is dus erg gezond.. Als nou die oliesheiks hun geld gingen besteden bij het opzetten van bedrijven zodat meer moslims werk hadden (overal ter wereld) en zodat er meer producten (door moslims) op de markt zouden komen.. jah dan was het kiezen makkelijker geweest.. Maar helaas.. wij zijn afhankelijk van de kafirs!dat klopt je laatste stuk tekst. ik ben het met je eens inderdaad er gaat meer geld naar die roulette tafels in londen dan naar andere nuttige dingen. ik vind je hebt kafirs en ander kafirs/joden die de oorlog steunen, die het op de moslims hebben gemunt. hun producten moeten we vermijden. dan maar andere kafir producten zolang het halal is toch. salam

zohir
10-11-2006, 19:47
Nou bij danone zitten bijv. bepaalde stoffen die goed zijn voor je stoelgang.. en dat zijn geen praatjes.. aangezien dat niet meer mag van de overheid: zeggen wat niet zo is! Er zijn vast andere producten met dezelfde samenstelling of met de zelfde werking vast wel, olijfolie schijnt ook goed te werken tegen stoelgang of volkorenbrood, actimel, fruit, pruimen , rozijnen , vijgen enz enz maar als sommige mensen denken danone goed ertegen werkt of het nou tussen de oren zit of niet of wijs gemaakt door een paar onderzoekers ik weet het niet? maar we moeten wel uitkijken!! 1 danone zal wel duurder zijn dan een kogel van een zionist, die daar graag schiet op alles wat vast en los zit. Ik zit ook met microsoft te werken ik kom er ook sinds kort achter ik wis het echt niet, en ze hebben echt zowat alles. Ik wou al emigreren naar marokko nu is mijn gevoel nog meer mijn vader haalt 5000 euro uit 1 hectare sinasappels. In marokko verkocht iemand zijn grond met twee putten schoon water 40 hectare zonder er iets op voor 30.000 euro, sinasappelbomen planten reken maar uit plus je olijvenbomen eromheen ik dwaal af echte boer ben ik:hihi: ik lijk me vader wel:) laten we zoveel mogelijk joodse producten vermijden broeders en zusters. salam.

zohir
10-11-2006, 19:49
Is dat peace teken dan geen vuurbal dat afkomstig is van een bombardement? ik weet het niet ik ga het vergroot bekijken het was al een klein plaatje. salam hoe groter hoe onscherper. ik zag alleen een hand van vrede

zohir
10-11-2006, 20:21
Insha'allah zullen wij die joodse producten gaan vermijden. En ohjah wb microsoft: zijn vrouw doneert miljoenen euro's aan ontwikkelingshulpen.. :hihi:.. Maar marokko is ook niet zo'n relaxe land. Het land gaat zich steeds meer verwesteren en doet steeds meer dingen die verwacht worden van de kafirs en amerikanen. En moslims krijgen daar steeds minder macht en rechten.. terwijl lihouden en kafirs en feministen daar goed scoren.. zelfs homo's kunnen daar hun macht uit oefenen (de koning is er 1 van).. ik krijg bezoek antwoordt krijg je tegoed. salam

zohir
11-11-2006, 10:26
Insha'allah zullen wij die joodse producten gaan vermijden. En ohjah wb microsoft: zijn vrouw doneert miljoenen euro's aan ontwikkelingshulpen.. :hihi:.. Maar marokko is ook niet zo'n relaxe land. Het land gaat zich steeds meer verwesteren en doet steeds meer dingen die verwacht worden van de kafirs en amerikanen. En moslims krijgen daar steeds minder macht en rechten.. terwijl lihouden en kafirs en feministen daar goed scoren.. zelfs homo's kunnen daar hun macht uit oefenen (de koning is er 1 van)..salam Klopt ik had zoiets jaren geleden gelezen ik weet alleen niet aan wie ze gedoneerd hebben, zal vast wel niet aan palestina geweest zijn! maar voor een één of ander project ver van de moslim landen vandaan. Zo werken de zionisten. De wereld laten weten dat ze goed bezig zijn maar in tussen tijd, we kijken allenmaal met een rietje naar een beeldscherm kijk voor de gein op internet naar de bedragen die ze weggeven, even (microsoft doneert) intikken dan krijg je donaties van aids 900.000 dollar van mij mag het veeel meer zijn National Center for Women 1 miljoen Het NCWIT kan een donatie van een miljoen dollar van Microsoft op zijn bankrekening tegemoet zien. Het NCWIT is opgericht om de deelname van vrouwen aan de informatietechnologie te bevorderen. Nog geen twintig procent van de Amerikaanse afgestudeerde IT-ers is vrouw. De interesse voor computerwetenschap loopt over de hele linie hard terug in de Verenigde Staten. Van 2000 tot 2004 daalde het aantal... allemaal voor eigen belang ik vertrouw ze voor geen meter. de regering van marokko daar wil ik het niet eens over hebben ze zijn echt misselijk! Maar wonen op zich is niet verkeerd in marokko eigen land niet ver van de stad je weet wel.. als je gezond en scherp bent kom je er wel, niet teveel met verkeerde mensen optrekken. bidden wanneer het moet, lekker naar huis gaan geen acceptgiro`s dit land gaat nog erger worden v.b de posters op straat t.v. enz enz hier worden mensen leeggezogen. ik moet gaan werken broeder salam

zohir
11-11-2006, 10:29

Insha'allah.. take u're time.. And have a lots of fun! Ma3a salam, Rafikthx :maf:

monnika
15-01-2009, 21:52
salaam broeders en zusters.Ik ben zeer teleurgesteld in hoe sommige van jullie redeneren.Dit kan alleen maar te wijten zijn aan te weinig geloof.Ga naar de VN site en zoek op hoe palestijnen worden uitgeroeid sinds de jaren '40.Dankzij de hulp van de EU en de VS.Israel streeft naar een groter Israelische staat ?MIljoenen palestijnse vluchtelingen leven in Egypte,Jordanie,Libanon... nadat ze door het joodse volk weggejaagd werden en ze mogen onder geen enkele voorwaarden meer terug.Ze zijn bang voor een te groot volk.Hamas is geen leger maar een groepering die vecht voor de rechten van de palestijnen,afgenomen door het joodse volk die op hun beurt de Israelische staat gesticht hebben en Palestina van de kaart hebben geveegt.En de Arabierse leiders zijn omgekocht .Maar ALLAH zal hen wel straffen .Het is aan de Palestijnen omjihaad te verrichten .En voor ons ook maar zonder geweld vb:vredevolle demonstratie's,geen joodse produkten kopen,sadaqa geven voor hen ,doua en noem maar op.Dit is onze verplichting.AMIEN

Monaya
15-01-2009, 22:04
Bijna alles is joods or en als je t ene nie haalt en het ander wel schiet t nie echt op. En dan moet iedereen dit ook doen, dus veel nut heeft t nie denk.