Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De marokkaanse cultuur is achterlijk

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
17-07-2003, 18:37

Stelling!! Ja of nee :) en argumenteer please :).

mocro_souhaila
17-07-2003, 18:41
soms.... wanneer ze denken dat ze alles beter weten en denken dat ze volgens de islam leven...terwijl ze zelf gewoon een stomme traditie hebben opgesteld...dan vindt ik ze achterlijk maar anders niet:D

MissBlaBla
17-07-2003, 18:42
Over het algemeen vind ik dat nog te zacht uitgedrukt. Onze Marokkaanse cultuur is voor de hypocrieten onder ons. En dan heb ik het over bepaalde punten in onze cultuur. BlaBla

mocro_souhaila
17-07-2003, 18:48
Origineel gepost door marruecos Er zijn velen tradities of "waarden en normen" die in strijd zijn met de islam :) ja precies en qua dat is het dus achterlijk....

BentDagilia
17-07-2003, 19:07

GA spelen, Marokkaanse cultuur is De Beste cultuur van de hele wereld!!! Stelletje landverraders :rolleyes:

elyazid
17-07-2003, 19:09
weet je wat achterlijk is de achterste van een koe

Makeen
17-07-2003, 19:12
Origineel gepost door Bent Dagilia GA spelen, Marokkaanse cultuur is De Beste cultuur van de hele wereld!!! Stelletje landverraders :rolleyes: Kafr cultuur ga weg hoor! :kwaad:

BentDagilia
17-07-2003, 19:16
marruecos.. ga je naam verander a getataliseerde wijf :D ik ben trots op mijn CUltuur en iedereen mag het weten... Maar ja jij bent zeker te "modern" voor de gemiddelde mocro... ga a :nerd: hahaha wat doeje dan op deze forum? waarom heet je dan marruecos doe je naam eer aan en wees trot op je cultuur a Koelie :rolleyes:

Makeen
17-07-2003, 19:22
Origineel gepost door marruecos shit je kunt r echt niet tegen he nerdje ik zit normaal op mn eigen naam deze naam heb ik al vet lang en kom r nooit op mohiem de marokkaanse cultuur is een achterlijke cultuur ga jij maar verder met je doekje laten zien en andere haram bullshit zullen we zien wat er gaat gebeuren als je dood gaat :) Ze zijn blind ..........de waarheid is hard

BentDagilia
17-07-2003, 19:24
Ik heb niets te vrezen.. ik weet dat ik zal bloeden en van mij apart mag iedereeen het zien als bewijs dat ik maagd ben... Wat maakt het uit? Het is net alsof je geslaagd bent en je wilt iedereen je diploma laten zien en in dit geval wilt me moeder dat .. iwa ik wil me ma tevreden stellen Dat Is een kenmerk van de MAROKKAANSE Cultuur :rolleyes: HEt respecteren van je ouders... Ze weet dat het haram is dus aan haar de keus om het te doen of niet.. het lijkt me stug maar als ze het wilt doen mag ze het doen :D Maar ja nogmaals ga maar turks of Surinaams worden of zo je zit zo erg de Marokkaanse cultuur af te kraken dat ik me afvraag of je wel blij bent met wat je bent ...

Makeen
17-07-2003, 19:27
Origineel gepost door Bent Dagilia Ik heb niets te vrezen.. ik weet dat ik zal bloeden en van mij apart mag iedereeen het zien als bewijs dat ik maagd ben... Wat maakt het uit? Het is net alsof je geslaagd bent en je wilt iedereen je diploma laten zien en in dit geval wilt me moeder dat .. iwa ik wil me ma tevreden stellen Dat Is een kenmerk van de MAROKKAANSE Cultuur :rolleyes: HEt respecteren van je ouders... Ze weet dat het haram is dus aan haar de keus om het te doen of niet.. het lijkt me stug maar als ze het wilt doen mag ze het doen :D Maar ja nogmaals ga maar turks of Surinaams worden of zo je zit zo erg de Marokkaanse cultuur af te kraken dat ik me afvraag of je wel blij bent met wat je bent ... Onwetende je bewaart je maagdelijkheid niet voor je ouders, maar voor jezelf en voor Allah (swt) :jammer:

BentDagilia
17-07-2003, 19:27
Ja ik ben een zware nationalist en mag ik!!! Elhamdoelah is Marokko een Prachtig land en de mensen zijn er heel gastvrij en gezellig en ik HOU van Marokko en ik ben blij dat ik Marokkaans ben!!!

Makeen
17-07-2003, 19:28
Origineel gepost door marruecos ik ben blij dat ik een moslim ben dat marokkaanse bullshit boeit me niet ik weet niet of ik er blij mee moet zijn eigenlijk :rolleyes: enne het is verplicht om je ouders te gehoorzamen ja MAAR NIET ALS HET IN STRIJD IS MET DE ISLAM...!!! :) :goedzo:

BentDagilia
17-07-2003, 19:29
Makeen Ik weet dat je het bewaard voor Allah en voor mezelf en als me ouders ook willen "meegenieten"dan mag dat... en Mijn naam is Bent Dagilia niet onwetend ik weet meer dan je denkt vriend :ego:

Chaimae
17-07-2003, 19:30

Cultuur gaat niet samen met Islam....

Pagina's : [1] 2 3 4