Bekijk originele versie : Jorginho
Ga ff je wc schrobben ofzo loser :jammer:.
tachelhit102
17-07-2003, 18:36
Origineel gepost door marruecos
Ga ff je wc schrobben ofzo loser :jammer:
Dat er nog een toppic wordt geopend met zijn naam als onderwerp..hij is het niet eens waard :jammer: :rolleyes:
nour_el_3oejoen
17-07-2003, 18:39
..zeker hij is een domme sukkel!! heeft tie niks te doen komt hij de islam afkraken...tfoee ik haat zulk soort mensen!!
mocro_souhaila
17-07-2003, 18:45
Origineel gepost door Jorginho
Tfoe is een woord waar Allah veel afkeer van heeft. Dat wist jij niet, maar ik toevallig net wel. Jij hebt nog veel te leren.
ik heb even een serieuze vraag..en verw8 een serieus antwoord terug
ben je moslim??
nour_el_3oejoen
17-07-2003, 18:45
Tfoe is een woord waar Allah veel afkeer van heeft. Dat wist jij niet, maar ik toevallig net wel. Jij hebt nog veel te leren.
doen niet alsof je meer weet over de islam dan ik opa..!!ze3ma jij gaat me over de islam leren..d8 het niet! wallah je..bent echt zielig heb medelijden met je opa als je later gaat branden in de hel..:lekkerpuh:...
GangstaLovin
17-07-2003, 18:46
wat denk je zelf :giechel:
nour_el_3oejoen
17-07-2003, 18:47
Je hebt me keer op keer beledigd. Ik hou me nog in. Ik zou je echt op je ziel kunnen trappen.
Bovendien heb ik aan iedereen, in die andere topic, mijn excuses aangeboden voor het geval ik mensen op hun ziel heb getrapt.
Maar mensen als jij, die andersdenkenden sukkels en stomkoppen noemt mag dat ook wel eens gaan doen.
jij bent degene die andermans geloof zit te beledigen..wat verw8 je dan terug?? ..en het is niet j eeerste keer..vorige keer schreef je al dat de qoran door een stelletje clowns is gecshreven..is dat geen belediging??
mocro_souhaila
17-07-2003, 18:52
ik heb nog steeds geen antwoord Jorginho
nour_el_3oejoen
17-07-2003, 18:52
Origineel gepost door lektrama
waarom is iedereen hier bezig met schelden ?
waar maken jullie druk om ?
om Jorginho ?
wat wat ie zegt ?
om wat eigenlijk ?
hij zegt dingen over de profeet en niet over jou en je begint hem te schelden terwijl vroeger de mensen het tegen de profeet hadden hen nooit heeft uitgescholden.
wat Jorginho doet is kopieren en plakken. dus van de ene site kopieren en op marokko.nl plakken. er zijn genoeg sites waarop staat wat Jorginho zijn teksten vandaan haalt en er zijn genoeg mensen die hun best doen om zoiets te schrijven.
maar zoals doc25 al zei in een andere topic volgens mij is Jorginho een iemand die hier komt alleen om te plakken en niet om te lezen en ook al leest ie met ze ogen is zijn hart gesloten om het werkelijk te begrijpen. dus ook al zou ik zoals doc25 zei alle antwoorden op al zijn punten kennen zou ik hem niet beantwoorden. en dit is niet voor hem bedoeld nee maar meer voor de anderen.
wallahilla je hebt helemaal gelijk...
Dacht je dat een anonieme figuur zijn leeftijd prijs geeft. Ik kan schrijven wat ik wil. Ik ben 14, of 25 of 38. net hoe mijn pet staat. Dat gaat niemand aan.
Jou intelligentie verklapt anders wel jouw leeftijd.... :rolleyes:
tachelhit102
18-07-2003, 20:11
NOg altijd bezig:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.