Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van meiden met ........?

Pagina's : [1] 2 3

Fantastic
17-07-2003, 15:13

EEN PIERICING?? bijvoorbeeld een navel piercing? vinden jullie dit kunnen? of juist niet? geef ook graag jullie beargumentering erbij... bij voorbaat dank...

K_Prone
17-07-2003, 15:15
Zelf vind ik het niks een meisje is mooi zonder al die insteeksel etc. Allah heeft haar zonder die pinnetjes geschapen en mooier kan ze niet worden ;)

BerberLayD
17-07-2003, 15:15
vind ik kunnen, zolang je het voor jezelf houd is het goed, niet heel de buitenwereld hoeft het te zie! maar zodra je trouwt en je man vidn het niet goed>>>uit die handel

Masriya
17-07-2003, 15:18
Origineel gepost door BerberLayD vind ik kunnen, zolang je het voor jezelf houd is het goed, niet heel de buitenwereld hoeft het te zie! maar zodra je trouwt en je man vidn het niet goed>>>uit die handel Is het niet HARAM? :confused:

Noena
17-07-2003, 15:27

Ik heb er 1 gehad..best mooi om te zien..mar toen ik me verloofde leerde kennen moest tie er meteen uit.. :rolleyes: Dus nu heb ik h'm niet meer maar ik heb nog wel een gaatje in me navel..Het is leuk om te zien maar ik raad het iedereen af..

Oem_Lena
17-07-2003, 15:54
Origineel gepost door Masriya Is het niet HARAM? :confused: wou ik net zeggen :D

BerberLayD
17-07-2003, 15:56
haram????:confused: alleen als je het laat zien toch?? maarya ik kan het mis hebben je draagt tog ook oorbellen????

Fantastic
17-07-2003, 16:02
nou alleen mfelesh wijfe nemen een piercing en dat zijn ook de wijfe die meestal hoertjes worden. Klopt deze stelling of niet? wat vinden jullie?

MissChica
17-07-2003, 16:05
Fantasic wat je nu zegt slaat egt nergens op dus als k een piercing neem zal k dan een hoertje worden ach man schei tog uit met die onzin en een piercing vind k wel kunnen ja maar nie jan en alleman hoeven het te zien

Noena
17-07-2003, 16:05
Origineel gepost door Fantastic nou alleen mfelesh wijfe nemen een piercing en dat zijn ook de wijfe die meestal hoertjes worden. Klopt deze stelling of niet? wat vinden jullie? Dit is echt typisch weer zo'n opmerking van een iemand die meteen iedereen over 1 kam scheert.. Ik ga me niet eens aangesproken voelen door zo'n dweep als jij..ga alsjeblieft buiten spelen..

Fantastic
17-07-2003, 16:08
Origineel gepost door Noena Dit is echt typisch weer zo'n opmerking van een iemand die meteen iedereen over 1 kam scheert.. Ik ga me niet eens aangesproken voelen door zo'n dweep als jij..ga alsjeblieft buiten spelen.. hallo dombos jullie hoeven je heus niet aangevallen te voelen hoor.. HET IS EEN STELLING ooit van gehoord?? ga terug naar school of zoek het ff op in een woordenboek en geef dan je reactie... dus nog maals ik zei stelling en niet ik ben van mening dat oke voortaan goed lezen en een dweep dat ben jezelf!!!

Noena
17-07-2003, 16:12
Origineel gepost door Fantastic hallo dombos jullie hoeven je heus niet aangevallen te voelen hoor.. HET IS EEN STELLING ooit van gehoord?? ga terug naar school of zoek het ff op in een woordenboek en geef dan je reactie... dus nog maals ik zei stelling en niet ik ben van mening dat oke voortaan goed lezen en een dweep dat ben jezelf!!! Lozer :boogie: lozer :D

Fantastic
17-07-2003, 16:17
Origineel gepost door Noena Lozer :boogie: lozer :D hahaha moeilijk he ome als een normaal persoon je excuses aan te bieden en te zeggen dat je het verkeerd hebt gelezen.. maar ja zo zielig als jij bent zal je het waarschijnlijk nooit toegeven... dus ik vraag me af wie hier de lozer is.........

Noena
17-07-2003, 16:18
Origineel gepost door Fantastic hahaha moeilijk he ome als een normaal persoon je excuses aan te bieden en te zeggen dat je het verkeerd hebt gelezen.. maar ja zo zielig als jij bent zal je het waarschijnlijk nooit toegeven... dus ik vraag me af wie hier de lozer is......... ik geef nooit toe aan lozers!!!! :zwaai:

Fantastic
17-07-2003, 16:34

Origineel gepost door Noena ik geef nooit toe aan lozers!!!! :zwaai: hahaha ik begin me toch af te vragen hoe oud je wel niet bent. maar ja laten we de discussie even verder afmaken op jou niveau nou stomme kuutje als ik je pak dan neuk ik je krom

Pagina's : [1] 2 3