Bekijk originele versie : meiden met blond haar, willen jullie ff helpen?
Blondje_23
09-11-2006, 14:25
wat doen jullie als je uitgroei begint te krijgen? verf je het dan zelf of ga je elke keer naar de kapper? ik wil het nu zelf doen maar weet niet precies hoe en welke verf ik moet nemen zodat de kleur hetzelfde wordt.
Blondje_23
09-11-2006, 14:37
helluuup
carabonita
09-11-2006, 14:42
Ga naar de kapper en laat alleen je uitgroei doen. Bij de kapper kunnen ze je uitgroei precies dezelfde kleur verfen als de gloed blond die je hebt.
Doe ik ook altijd is beter voor je haar! Gaat dus niet dood door het verfen!
Blondje_23
09-11-2006, 14:51
ik wil juist niet naar de kapper omdat het nooit wordt zoals ik t wil. Kan jij een goede kapper aanraden in Utrecht?
carabonita
09-11-2006, 14:54
ooeeh neej schat, ik kom niet uit Utrecht. Laat het altijd in Amsterdam doen.
In principe maakt het niet uit waar je heen gaat, als het om uitgroei gaat kunnen ze je snel genoeg vertellen of ze dat kleurtje kunnen mengen. Waar heb je het de eerste keer gedaan dan ? Zelf zeker!
Blondje_23
09-11-2006, 15:00
ooeeh neej schat, ik kom niet uit Utrecht. Laat het altijd in Amsterdam doen.
In principe maakt het niet uit waar je heen gaat, als het om uitgroei gaat kunnen ze je snel genoeg vertellen of ze dat kleurtje kunnen mengen. Waar heb je het de eerste keer gedaan dan ? Zelf zeker!
nee bij de kapper dus! was er echt niet tevreden over, het was te licht geworden. na paar keer wassen werd het wel mooier maar toch. Nu is het goudblond/bruin. Dus daarom wou ik het nu zelf doen maar dat mislukt ook zeker :hihi: .
Bedankt in ieder geval
carabonita
09-11-2006, 15:21
nee bij de kapper dus! was er echt niet tevreden over, het was te licht geworden. na paar keer wassen werd het wel mooier maar toch. Nu is het goudblond/bruin. Dus daarom wou ik het nu zelf doen maar dat mislukt ook zeker :hihi: .
Bedankt in ieder geval
Kan je beter niet doen. Uitgroei dan he ..
Wat je wel zelf kan doen is gewoon je hele haar verfen..maar blond, je haar gaat eraan;)
Miss_Cabo_Negro
09-11-2006, 15:46
Bedankt in ieder geval
Dan moet je een kapsalon in de buurt zoeken die TEAM-kapsalon heet want als je kleur mislukt of iets anders kun je altijd terug gaan en opnieuw laten doen met bon natuurlijk
Blondje_23
09-11-2006, 15:49
Dan moet je een kapsalon in de buurt zoeken die TEAM-kapsalon heet want als je kleur mislukt of iets anders kun je altijd terug gaan en opnieuw laten doen met bon natuurlijk
oh is dat zo. Zijn ze wel goed?Dan ga ik ff zoeken :)
Miss_Cabo_Negro
09-11-2006, 15:51
oh is dat zo. Zijn ze wel goed?Dan ga ik ff zoeken :)
Ik ga er altijd heen om me haar te verven en om de puntjes te laten doen je hoeft niet eens een afspraak te maken je kan zomaar binnenlopen
Blondje_23
09-11-2006, 15:54
Ik ga er altijd heen om me haar te verven en om de puntjes te laten doen je hoeft niet eens een afspraak te maken je kan zomaar binnenlopen
oke ja ik weet al waar eentje zit. Ken je verder geen kapsalon waar turkse of marokkaanse kappers werken??
Miss_Cabo_Negro
09-11-2006, 16:00
Nee, ik ben nooit naar zulke gegaan omdat me tante zegt dat ze mischien wel goedkoop zijn maar alles wat je bij marokkanen doet is verdoemd te mislukken ze luisteren nooit en maken er een zooitje van en uiteindelijk moet je er toch voor betalen maar goed haar ervaring
Blondje_23
09-11-2006, 16:04
Nee, ik ben nooit naar zulke gegaan omdat me tante zegt dat ze mischien wel goedkoop zijn maar alles wat je bij marokkanen doet is verdoemd te mislukken ze luisteren nooit en maken er een zooitje van en uiteindelijk moet je er toch voor betalen maar goed haar ervaring
haha ja k heb het gevoel dat zij meer weten over hoe ze het haar moeten aanpakken vooral met blonderen. omdat mijn natuurlijke kleur donkerbruin is moet het wel een mooie kleur blond worden en niet zo nederlands blond zeg maar :hihi: dus daarom ben ik bang om naar een nederlandse kapper te gaan.
Miss_Cabo_Negro
09-11-2006, 16:05
haha ja k heb het gevoel dat zij meer weten over hoe ze het haar moeten aanpakken vooral met blonderen. omdat mijn natuurlijke kleur donkerbruin is moet het wel een mooie kleur blond worden en niet zo nederlands blond zeg maar :hihi: dus daarom ben ik bang om naar een nederlandse kapper te gaan.
Ja klopt sommige kunnen het echt niet maar bij mij en me oudste zus staat het blond wel die ze hebben gedaan mijn oudste zus heeft nu zo'n sylvie meis kleurtje
Miss_Cabo_Negro
09-11-2006, 16:10
Nee in amersfoort maar elk kapsalon is anders want je moet naar de kapsters kijken die er werken sommige zijn goed sommige echt slecht!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.