Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat doe jij...

LZN
17-07-2003, 14:29

Wat doe jij als je erachter komt dat je vrouw vreemd gaat? Ik geef haar een enkeltje naar marokko en jullie?.

BENTGHATAR
17-07-2003, 14:31
Ik trouw niet me vrouwen........., ik voel me meer aangetrokken tot het mannelijke geslacht....:D

AISJA
17-07-2003, 14:32
Origineel gepost door BENTGHATAR Ik trouw niet me vrouwen........., ik voel me meer aangetrokken tot het mannelijke geslacht....:D hahahhahahhahahahahahah me 2

Oem_Lena
17-07-2003, 14:36
Origineel gepost door elmarocani Wat doe jij als je erachter komt dat je vrouw vreemd gaat? Ik geef haar een enkeltje naar marokko en jullie? hoezo enkeltje marokko :rolleyes: ik zou gaan scheiden,en eeen andere man gaan zoeken :D

BENTGHATAR
17-07-2003, 14:36

Dan ga ik ook vreemd.......Zo staan we quitte.........

AISJA
17-07-2003, 14:38
hahahahha als ik paieren heb gedaan krijgt ie ook een enkeltje terug naar marokko hahahahahah maar ja als ie hier woon donderd ie gewoon op

AISJA
17-07-2003, 14:54
Origineel gepost door elmarocani Nou meisje...met enkeltje naar marokko bedoel ik in de KIST natuurlijk. :zwaai: oww hehehehehehehe zo krachtig ben ik niet :D

LadyLo
17-07-2003, 16:55
Origineel gepost door elmarocani Wat doe jij als je erachter komt dat je vrouw vreemd gaat? Ik geef haar een enkeltje naar marokko en jullie? huilen :rolleyes: en later zie ik wel verder! Ligt eraan hoe hard mijn man zn best doet om het goed te maken. Ik zou als eerst uit elkaar gaan, en later beslis ik wel of het tijdelijk uit is of voor altijd. Ligt aan zijn reden. Stel dat ik gehandicapt ben en dat hij het niet met me kan doen, en dat ie naar de hoe ren is gegaan, dan kan ik t misschien wel begrijpen. Maar als hij op zn luie reet altijd thuis zit en geen respect toont en niet wil werken en dat hij dan met de buurvrouw of met een vriendin naar bed gaat, dan wijs ik hem de gat van de deur toe. eigenlijk wel een hele moeilijke vraag!!! Ligt natuurlijk aan de situatie. weet je wat het wel is, meestal als een man vreemdgaat, dan vergeeft de vrouw het hem wel. Maar als de vrouw vreemd gaat, dan kan ze voor altijd de pot op en is ze ho er!!!

Fous
17-07-2003, 16:59
Meedoen, trio :)

moiself
17-07-2003, 18:02
nothing!! alleen :auw: