Bekijk originele versie : Wat doe je als je man je verlaat een dag na je huwelijk??
Ok...
Dit is echt gebeurd met een vriendin van mij..
Ze trouwde met een gast die altijd zei "ik trouw nooit van me leven"
Uiteindelijk heeft ze hem weten te overtuigen en is hij haar hand gaan vragen met ze hele familie.
(Hij is berbers en zij is arabisch)
Eenmaal het huwelijk, feest gevierd, gelachen, gegeten maar de volgende dag BOEM..man weg..en nee nee nee het is niet wat julie denken ze was gewoon maagd dus daar lag het niet aan...Sterker nog..hij ging de volgende ochtend weg en reed ze auto in de prak ERGENS IN HET BUITENLAND!!!..Hij wist niet meer wat tie deed echt mega vaag..uiteindelijk had hij zelf niks maar hij durfde op de e.o.a. manier niet meer terug naar huis (bij ze vrouw)..Vage shit he'?..
Wat vinden jullie?..Ze zijn nog steeds getrouwd maar leven apart. Allebei de families wil niks met mekaar te maken hebben!
mocro_souhaila
17-07-2003, 14:09
ernstig :confused:
Was het nodig om er bij te vermelden waar ze vandaan kwamen?
En ik vindt dat hele verhaal maar vaag.
Salimake
17-07-2003, 14:11
Wat erg, mouhime ik zou niet willen dat mij zoiets overkomt! Ik hoop dat als ik trouw mijn familie en schoonfamilie het goed met elkaar zullen vinden!
tariffst
17-07-2003, 14:12
Ik heb deze verhaal ook eerder gehoord, alleen was het omgekeerd, man en vrouw gingen trouwen, gefeest, gelachen , gedanst en na het eerste avond heeft ze haar spullen gepakt en is vertrokken niemand heeft ooit weer van haar gehoord, ze schijnt nu met een nederlander/surinamer getrouwd te zijn! erg he
Origineel gepost door Sfenza
Was het nodig om er bij te vermelden waar ze vandaan kwamen?
En ik vindt dat hele verhaal maar vaag.
Is het echt nodig om daarover commentaar te leveren? :rotpc:
Ja.. broodje aap-verhaal heet zo iets
Origineel gepost door Sfenza
Ja.. broodje aap-verhaal heet zo iets
Wat jij wil meid! :rolleyes: Ik hoop dat het je heeft gesmaakt!
Nu eff geen aandacht meer aan jou maar aan de mensen die dit verhaal echt serieus nemen. Want dit is geen onzin dit is waargebeurd..
Voor degene die willen reageren, negeer aub dit onderkruipsel!
dag Sfenza :zwaai:
ik was hem achterna gereisd!! en dan :zweep: en dan :auw:
zo dan ga ik naar huis en ga ik iemand anders zoeken :verliefd:
dat komt er nou van al je iemand dwingt om te trouwen...
Origineel gepost door Ciham
ik was hem achterna gereisd!! en dan :zweep: en dan :auw:
zo dan ga ik naar huis en ga ik iemand anders zoeken :verliefd:
hahaha was het maar zo makkelijk Ciham..
Nee ze heeft het echt heel moeilijk hoor..Hij mag niet meer in de buurt van haar komen van ze eigen familie omdat ze denken dat zij wat bij hem heeft gedaan..je weet wel die voodoo shit..maar laten we alle gekheid op een stokje nemen..als zij werkelijk wat bij hem heeft gedaan..zou ze hem dan wegjaagen of juist bij der houden??
Daarom zeg ik best wel vaag dit hele gebeuren..Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoiets gezien..
Ze moeten met elkaar erover praten. Ligt eraan wat ze nog voor elkaar voelen. Als er niet veel gevoelens meer zijn, dan kunnen ze beter scheiden lijkt mij.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.