Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zit er in de blije doos van prenatal

mama21
09-11-2006, 12:43

voor de zwangere wat zit er allemaal in de blije doos van prenatal heb namelijk een uitnodiging gekregen om hem op te halen die van de etos zat niks bijzonders en heb vandaag ook die van vgz gekregen het is wel leuk allemaal :hihi: :hihi:

Riannah
09-11-2006, 13:19
1 pak luiers proefmonsters zeep etc slabbertje drinkbeker poedermelk opberg fles dat was het volgens mij , misschien dat ik nog iets ben vergeten

Mudjahida
09-11-2006, 13:26
1 pak luiers proefmonsters zeep etc slabbertje drinkbeker poedermelk opberg fles dat was het volgens mij , misschien dat ik nog iets ben vergeten in die van mij zit ook nog een shirtje met 100% baby.. hij is in ieder geval leuk, ik zou hem halen hoor Mama21 ;)

jamilagirl
06-10-2010, 21:21
en wat zit er nu in de Blije doos van prenatal wie heeft het pas opgehaalt

mama-van-hassan
06-10-2010, 21:36

daar zitten veel tijdschrijften in en reclame boekjes, ik dacht pak luiers,poedermelk in zakjes,fruithapje,pak nutrilonmelk kleine pakjes.rompertje slabbertje de rest ben ik vergeten ;-)

mama-van-hassan
06-10-2010, 21:37
speen, avent zuigfles

Lola_B
07-10-2010, 16:33
Ik heb de doos vorige week opgehaald en slaat werkelijk nergens op! - een speentje - proefpakket luiers - een rompertje - een spuugdoekje - heeeeeel veeeeel onzin folders!

smurfin25
07-10-2010, 17:57
Ik heb de doos vorige week opgehaald en slaat werkelijk nergens op! - een speentje - proefpakket luiers - een rompertje - een spuugdoekje - heeeeeel veeeeel onzin folders! Ik ook maar je vergeet het proefpakketje van sensitive pamperdoekjes, kortingsbonnen op pampers en pamperdoekjes, monsterje van die sudocreme. Ik vond het wel leuk :) Het is in ieder geval wel de moeite waard

riffia19
07-10-2010, 18:03
ik vond die van de etos echt de moeite waard.Zat het volgende in: Speente van difrax grote aventfles Gele bewaardoos voor doekjes en pak zwitsal doekjes Een knuffel 2 luiers.

ahlam-85
07-10-2010, 18:06
ik vond die van de etos echt de moeite waard.Zat het volgende in: Speente van difrax grote aventfles Gele bewaardoos voor doekjes en pak zwitsal doekjes Een knuffel 2 luiers. die heb k ook gehaald ;)