Bekijk originele versie : wie gaat er dit jaar naar zaki in meknes
wie gaat er dit jaar naar zaki in meknes.
saidaaatje
17-07-2003, 13:25
boehhhhhhhh:huil::huil:
elmoemien
17-07-2003, 13:30
Origineel gepost door sisteract
wie gaat er dit jaar naar zaki in meknes zaki is ooit van mijn overgroot tante geweest..............die zwembad ook
Zaki!!!..hahaha ik ben daar ieder jaar wel eff te zien..vooral 's avonds dan begint het namelijk echt gezellig te worden daaro!
Maar uuh als je uit Mekness ben je vast ook weleens naar Kenitra geweest? Zo niet?..Is het echt een aanrader je hebt daar namelijk heel veel tentjes die daarop lijken!
Ik ga dit jaar zeker weten!
ik ga insallah de 30e en jij?
ik ga inshallah de 26e en de eerste avond ga ik gelijk al een terrasje pakken in zakiiiiiiiiiiiii
ja we moeten er toch een vette feest van maken he !
Voor hoe lag ga je en hoe ga je er heen als ik vragen mag?
ja tuurlijk mag je dat vragen joh
ik ga voor 3 weken en ga met de vliegtuig en jij?
Ik ga voor 2,5 week best wel kort he'..Maar voor mij is het net genoeg..
Anders ga ik me vervelen
ja ik ook dat is gewoon precies genoeg ,kom je ook uit meknes
Nee ik kom niet uit mekness, ik kom uit Kenitra het is daar best leuk hoor! Je moet echt komen kijken hoe gezellig het wel niet overdag en 's avonds daar is.
ja mischien doe ik dat ook wel maar dan moet jij ook naar meknes komen
dat wordt een feestelijke vakantie dan zeg want de enige wat ik ga doen is nergens aan denken en alleen maar plezier maken want marokko is gewoon harstikke heeerlijkkkkkkkkkkkkkkk
Als je naar Kenitra gaat komen laat ik je een hele dag allen maar op de jetski rijden echt onwijs kicke!..En dan 's avonds terrasjes pakken lekker dansen dat is pas echt vakantie houden!
Ik ben zelf net terug van Gran canaria en daar heb ik het ook onwijs naar me zin gehad echt jonge alles is daar spot goedkoop (zou je niet zeggen) en het strand is daar echt super helder je kan er gewoon zo doorheen kijken!
moeskiella
08-10-2003, 10:44
mensen hoe was jullie vakantie die van mij was geweldig maar ja dat is meknes!!!!!!!!!!!!
Nisrine.
04-03-2009, 15:09
ik ga ook zeker inschallah.
No matter what
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.