Bekijk originele versie : hoe weet je of je maagd bent ofnie/
Miss_Shahrukh
09-11-2006, 01:21
Kan iemand me dat misschien vertellen..kan je voelen of je nog maagd bent??
Ik ben zelf nog nooit met een jongen naar bed geweest..maar het kan zijn dat er een hoeveelheid vrouwen geboren zijn zonder maagdenvlies...maar hoe weet je dan of je nou wel ofnie maagd bent????:stoned:
K heb ook gehoord dat als je niet bloed dat je dan geen kinderen kunt krijgen??? zou iemand mij misschien antwoord kunnen geven op deze vragen aub..
B.V.D:)
Nisserine_arif
09-11-2006, 02:19
Pff, i dunno
er zyn zelfs meide geboren zonder baarmoeder dan pas kan je geen kindere krygen .
ik dnk als je bnt gbore zonder maagdevlies dat je dan nog wel gewn kindere kan krygen.
daarheb ik nog nooit van gehoord, geboren zonder maagdenvlies.
Maar als je geen maagdenvlies hebt betekend niet dat je gelijk geen kinderen kunt krijgen. Kinderen kun je krijgen door een gezond eicel en vrucht en een baarmoeder, etc etc.. maagdenvlies maar een stukje vlies. Dat kan scheuren, en niet alleen tijdens geslachtgemeenschap maar ook door bepaalde sporten. Sommige meisjes bloeden helemaal niet als ze voor het eerst met hun man seks hebben.
meknessia86
09-11-2006, 12:00
Ik ben zelf nog nooit met een jongen naar bed geweest..maar het kan zijn dat er een hoeveelheid vrouwen geboren zijn zonder maagdenvlies...maar hoe weet je dan of je nou wel ofnie maagd bent????:stoned:
K heb ook gehoord dat als je niet bloed dat je dan geen kinderen kunt krijgen??? zou iemand mij misschien antwoord kunnen geven op deze vragen aub..
Hmmmm het lijkt mij erg logisch dat een vrouw maagd is totdat ze het bed deelt met een man!
Het is ook algemeen bekend dat niet iedere vrouw bloedt. Men moet zich niet te veel richten op een 'maagdenvlies'. Jij weet wat je wel of niet hebt gedaan...............
:)
Waar the fuck hebben jullie 't over a stelletje leeghoofden. Ten eerste, elke vrouw wordt met een maagdenvlies geboren en ten tweede hoef je niet e bloeden bij de eerste keer. Hangt ervan af hoe hard je mannetje beukt.
Doe gewoon aan geheelonthouding (voor de minder snuggere types onder ons: onthoud je van seksgerelateerde handelingen met iemand van het andere geslacht voor je huwelijk) dan heb je ook niet het probleem: "ben ik nou nog maagd of niet?"
Soraya007
09-11-2006, 16:23
MENSEN, MENSEN toch!!!!!! MAAGD zijn betekent dat je nooit sexuele betrekkingen hebt gehad!!!!!! Heeft niets te maken met een vlies (dat niet eens een vlies is)!
Ik begin echt te denken dat jullie geen voorlichting krijgen op school...
Het antwoord is heel simpel, heb je het bed gedeeld met een jongen?
Neen? dan ben je maagd, zodra je dat wel hebt gedaan ben je geen maagd meer.
Dat randje weefsel, dat idd afwezig kan zijn, heeft daar niets mee te maken.
Het maagdenvlies is geen vlies, het is een klein weefselrandje dat bij de een zo goed als afwezig is, bij een ander heel stug en naar is, er bestaat zelfs dichte maagdenvliezen, deze moeten geopereerd worden zodat het menstruatievocht eruit kan, erg ellendig als je dat hebt, is wel uitzonderlijk.
Zo'n 60% van de dames die voor het eerst het bed deelt met een man bloed niet, het bloeden heeft dan ook bar weinig met dat randje weefsel te maken, maar alles met het niet ontspannen en niet vochtig zijn waardoor er "schade" ontstaat bij het penetreren aan de vaginawand.
Alleen bij hele stugge "maagdenvliezen" kan dat gaan bloeden, maar dat komt gewoon minder voor.
Als je niet bloed kan je prima kinderen krijgen, die worden niet verwekt voorin de vagina namelijk, maar diep binnen in het lichaam.
Als je echtgenoot op de huwelijksnacht geduldig en teder is is de kans levensgroot dat je niet bloed als vrouw zijnde, als er genoeg opwinding is en een goede ontspanning is zal de kans op bloeden razendsnel kleiner worden.
letiziaaaaa
09-11-2006, 18:05
Je bent maagd als je niet gepenetreerd bent, door een man.
Miss_Shahrukh
10-11-2006, 01:01
Ik bedank iedereen voor jullie antwoorden...jullie hebben me goed geholpen nogmaals bedankt...
antwarpen
10-11-2006, 02:58
zolang je nog geen seks hebt gehad ben je nog maagd en van als je geen maagdenvlies hebt dat je dan geen kinderen kunt krijgen, dat heb ik nog nooit gehoord!!!!het is niet hoe meer je bloed hoe vruchtbaarder je bent he!
groetjes
HypnotEyes
10-11-2006, 02:58
ik ga je precies vertellen wat je moet doen let op he!!: Ok je moet van je stoel gaan dan loop je 3 rondjes om je stoel, dan klap je 3 keer in je handen en spring je in de lucht dan kan je het zien. :moe:
Nisserine_arif
10-11-2006, 02:59
ik ga je precies vertellen wat je moet doen let op he!!: Ok je moet van je stoel gaan dan loop je 3 rondjes om je stoel, dan klap je 3 keer in je handen en spring je in de lucht dan kan je het zien. :moe:
:gniffel::gniffel::gniffel::gniffel:
Samira_80
10-11-2006, 03:00
k3 dans :haha:
HypnotEyes
10-11-2006, 03:00
ewa jah zulke domme mensen vragen om domme antwoorden :moe:
Nisserine_arif
10-11-2006, 03:02
hahahah k moest echt lache om jou reactie:haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.