Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagd...............

Pagina's : [1] 2 3 4

Makeen
17-07-2003, 11:46

Assalaamu aleikum, Er is maar 2 reden om iemand te accepteren die geen maagd meer is. 1. Iemand die zina (ontucht, seks voor het huwelijk) gepleegd heeft, maar heeft berouw getoond aan Allah (swt) en er spijt van heeft. Degene moet ook zijn/haar leven hebben verbeterd 2. Iemand die al eerder getrouwd is geweest. In andere gevallen moet men het niet accepteren. Mensen moet zich houden aan de Islam, De islam beschermt men van dit soort onnodige hoofdpijn en liefdespijn. Het leven van een Kafr is aantrekkelijker, vrijer, wilder, spannender maar als je objectief er naar gaat kijken dan vraag ik me af waar de voordelen blijven? Wa aleikum salaam

mocro_souhaila
17-07-2003, 12:31
mooi gezegd:D...hier hebben we tenminste wat aan

newkid
17-07-2003, 12:38
en dan verder onze kop in het zand steken als de mannen in de samenleving meisjes die maagd willen blijven verkrachten. Of ouders die hun kinderen onteren. Nee, als die meisjes maar berouw tonen?? Sorry hoor, hebben ze dan wat misdaan?? NEE. maar veel moslim mannen beschouwen ze als een enge ziekte. :jammer: .......... :verdomme:

reffia
17-07-2003, 12:44
Makeen...Ik neem aan dat je moslim bent????????? Nou als dat zo is ga dan eerst de islam bestuderen voordat je dat hier opschrijft. Weet je dan niet dat als je een ontmaagde meisje trouwt je heel veel hassanath ontvangt? En nogmaals als een meisje berouw toont, en god vergeeft haar...wie ben jij dan wel om zoiets op te schrijven???????? God is diegene die vergeeft en niet jij.....

newkid
17-07-2003, 12:47

Origineel gepost door reffia Makeen...Ik neem aan dat je moslim bent????????? Nou als dat zo is ga dan eerst de islam bestuderen voordat je dat hier opschrijft. Weet je dan niet dat als je een ontmaagde meisje trouwt je heel veel hassanath ontvangt? En nogmaals als een meisje berouw toont, en god vergeeft haar...wie ben jij dan wel om zoiets op te schrijven???????? God is diegene die vergeeft en niet jij..... :goedzo:

diesel49
17-07-2003, 12:53
Origineel gepost door reffia Makeen...Ik neem aan dat je moslim bent????????? Nou als dat zo is ga dan eerst de islam bestuderen voordat je dat hier opschrijft. Weet je dan niet dat als je een ontmaagde meisje trouwt je heel veel hassanath ontvangt? En nogmaals als een meisje berouw toont, en god vergeeft haar...wie ben jij dan wel om zoiets op te schrijven???????? God is diegene die vergeeft en niet jij..... :goedzo:

Makeen
17-07-2003, 14:31
Origineel gepost door reffia Makeen...Ik neem aan dat je moslim bent????????? Nou als dat zo is ga dan eerst de islam bestuderen voordat je dat hier opschrijft. Weet je dan niet dat als je een ontmaagde meisje trouwt je heel veel hassanath ontvangt? En nogmaals als een meisje berouw toont, en god vergeeft haar...wie ben jij dan wel om zoiets op te schrijven???????? God is diegene die vergeeft en niet jij..... Assalaamu aleikum, Ik zie dat je me verkeerd begreep, ........ Ik beoordeel niemand ik vertel alleen wanneer een moslim iemand mag accepteren die geen maagd meer is. Het klopt het is inderdaad goed om met iemand te trouwen die geen maagd is, bijvoorbeeld een vrouw die verkracht is of misbruikt. Maar iemand die bewust seks heeft gehad voor het huwelijk moet eerst berouw hebben getoond tegen over Allah (swt). Als iemand berouw heeft getoond dan heeft niemand het recht om diegene te beoordelen. Maar zijn wel voorwaarden aan verbonden na het tonen van berouw moet degene wel zijn/haar best doen om niet in herhaling te vallen. wa aleikum salaam

Makeen
17-07-2003, 14:38
Origineel gepost door newkid en dan verder onze kop in het zand steken als de mannen in de samenleving meisjes die maagd willen blijven verkrachten. Of ouders die hun kinderen onteren. Nee, als die meisjes maar berouw tonen?? Sorry hoor, hebben ze dan wat misdaan?? NEE. maar veel moslim mannen beschouwen ze als een enge ziekte. :jammer: .......... :verdomme: Assalaamu aleikum Verkrachtingen & misbruik zijn geen zondes. Binnen de (achterlijke) marokkaanse cultuur ziet men dat wel als een zonde aan. Binnen de Islam wordt dat niet zo gezien. Binnen de (achterlijke) marokkaanse cultuur heb je mannen die overal hun zaadjes zaaien en later verwachten om met een maagd te trouwen, subhan'allah, dit zijn werkelijk hypocrieten en voor hen wacht een gruwelijke straf, alhamdulillah!. Het zijn geen moslim mannen broeder maar de (achterlijke) marokkaanse cultuur die zich voordoet als een islamitische cultuur. Deze mannen als zij echt moslims waren zouden zich niet zo gedragen. Wa aleikum salaam

Makeen
17-07-2003, 14:39
Origineel gepost door mocro_souhaila mooi gezegd:D...hier hebben we tenminste wat aan Assalaamu aleikem Iemand moet het vertellen zo als het is................ wa aleikum salaam

Oem_Lena
17-07-2003, 14:40
Origineel gepost door reffia Makeen...Ik neem aan dat je moslim bent????????? Nou als dat zo is ga dan eerst de islam bestuderen voordat je dat hier opschrijft. Weet je dan niet dat als je een ontmaagde meisje trouwt je heel veel hassanath ontvangt? En nogmaals als een meisje berouw toont, en god vergeeft haar...wie ben jij dan wel om zoiets op te schrijven???????? God is diegene die vergeeft en niet jij..... hoezo islam bestuderen :rolleyes: hij heeft gelijk

Oem_Lena
17-07-2003, 14:41
Origineel gepost door Makeen Assalaamu aleikum Verkrachtingen & misbruik zijn geen zondes. Binnen de (achterlijke) marokkaanse cultuur ziet men dat wel als een zonde aan. Binnen de Islam wordt dat niet zo gezien. Binnen de (achterlijke) marokkaanse cultuur heb je mannen die overal hun zaadjes zaaien en later verwachten om met een maagd te trouwen, subhan'allah, dit zijn werkelijk hypocrieten en voor hen wacht een gruwelijke straf, alhamdulillah!. Het zijn geen moslim mannen broeder maar de (achterlijke) marokkaanse cultuur die zich voordoet als een islamitische cultuur. Deze mannen als zij echt moslims waren zouden zich niet zo gedragen. Wa aleikum salaam :goedzo:

Makeen
17-07-2003, 14:47
Origineel gepost door lala_amira2 :goedzo: Allahu Akbr! :goedzo:

Makeen
17-07-2003, 15:27
Origineel gepost door lala_amira2 hoezo islam bestuderen :rolleyes: hij heeft gelijk Alleen Allah (swt) heeft gelijk...........

Oem_Lena
17-07-2003, 15:52
Origineel gepost door Makeen Alleen Allah (swt) heeft gelijk........... een mens kan ook gelijk hebben,tis de waarheid wat je daar boven hebt geplaatst :)

samiratjee
17-07-2003, 15:57

Origineel gepost door Makeen Assalaamu aleikum Verkrachtingen & misbruik zijn geen zondes. Binnen de (achterlijke) marokkaanse cultuur ziet men dat wel als een zonde aan. Binnen de Islam wordt dat niet zo gezien. Binnen de (achterlijke) marokkaanse cultuur heb je mannen die overal hun zaadjes zaaien en later verwachten om met een maagd te trouwen, subhan'allah, dit zijn werkelijk hypocrieten en voor hen wacht een gruwelijke straf, alhamdulillah!. Het zijn geen moslim mannen broeder maar de (achterlijke) marokkaanse cultuur die zich voordoet als een islamitische cultuur. Deze mannen als zij echt moslims waren zouden zich niet zo gedragen. Wa aleikum salaam :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4