Bekijk originele versie : Vroeger was het de man die ging jagen op zijn prooi,Nu zijn het de vrouwen die Jagen!
BentDagilia
17-07-2003, 02:12
Ja eerst waren het mannen die op versiertoer gingen en ik zie nu dat de meiden die taak overnemen en dat ze het ook aardig kunnen. Als je in de stad loopt dan hoor je meiden gewoon nummers vragen van jongens en hoor je de PSST PSST Talk... En ik heb zelfs gezien dat meiden tegenwoordig gewoon als een mooie jongens voorbij loopt dat ze zeggen E E, LEKKER HOOR... :rolleyes: Sjonge jonge Waar gaat dit toch heen :D Het is wel grappig om te zien maar voor 1 keertje maar niet voor 180 keer!!! :D Maar aan de andere kant genieten de heren er met volle teugen van!!!
Ik gun het jullie van harte!
Maar valt het jullie ook op dat de meiden er ook wat van kunne?? Mij in ieder geval wel...
Thallas ;)
die vriendin van je spoort dan voor geen meter ! :rolleyes:
mocro_souhaila
17-07-2003, 12:27
ik zie het probleem er niet van.....toen ik het voor het eerst hoorde/zag vond ik het wel vreemd...
maar nu ben ik er wel aan gewend:D
BentDagilia
17-07-2003, 12:28
doch 25 :lol: hahahah voor het eerst dat je me laat lachen :D
BENTGHATAR
17-07-2003, 12:31
Ik laat mensen op mij jagen............Ik ga me niet verlagen tot dat niveau....:ego:
:D:D
Origineel gepost door BENTGHATAR
Ik laat mensen op mij jagen............Ik ga me niet verlagen tot dat niveau....:ego:
:D:D
En ben je al door shie pijl getroffen? :stout:
Origineel gepost door Bent Dagilia
doch 25 :lol: hahahah voor het eerst dat je me laat lachen :D
voor het eerst ? dat is duidelijk niet waar :rolleyes:
BENTGHATAR
17-07-2003, 12:51
Origineel gepost door SaMiax
En ben je al door shie pijl getroffen? :stout:
Nee nog niet........Ik heb een soort beschermlaag over me heen, Ik weet niet hoe ik dat heb gekregen, dus ik heb nog geen enkele pijl kunnen ontvangen........:traan1:
BentDagilia
17-07-2003, 12:53
Bent ghatar ooit zalCupido je raken met ze pijl hoe groot, dik je beschermlaag ook is! ;)
Nee nog niet........Ik heb een soort beschermlaag over me heen, Ik weet niet hoe ik dat heb gekregen, dus ik heb nog geen enkele pijl kunnen ontvangen........:traan1:
je gaat zien ;) wedde dat je door eenpijl getroffen word als je niet voor effetjes niet oplet :D
BENTGHATAR
17-07-2003, 13:10
Inshall'allah Bent dagilla
Ewa ik ga dan nooit meer opletten samie......ik ga dan altijd me ogen dicht doen en over straat lopen.....:D:D
Inshall'allah Bent dagilla
Ewa ik ga dan nooit meer opletten samie......ik ga dan altijd me ogen dicht doen en over straat lopen.....:D:D
goedzo!! :goedzo: maruh neem je wel shie begeleiding met je mee.. want voordat je het weet loop je een paar gebroken botten en een blauw oog op :D...
BENTGHATAR
17-07-2003, 13:19
Origineel gepost door SaMiax
goedzo!! :goedzo: maruh neem je wel shie begeleiding met je mee.. want voordat je het weet loop je een paar gebroken botten en een blauw oog op :D...
Hahahah...........maar kijk als ik alleen loop en ergens tegen aan bots, dan komt er opeens uit het niks mij held. Hij rent naar me toe en vangt me op. Ik val in zijn armen...........kijk in zijn ogen.....hij kijkt naar me ......en we worden opslag verliefd....... :Iluvu:
Hahahah...........maar kijk als ik alleen loop en ergens tegen aan bots, dan komt er opeens uit het niks mij held. Hij rent naar me toe en vangt me op. Ik val in zijn armen...........kijk in zijn ogen.....hij kijkt naar me ......en we worden opslag verliefd....... :Iluvu:
:giechel: :giechel:
dat is wat JIJ denkt :hihi: je hebt van die smiegten rondlopen die geeneens vragen hoe het met je gaat.. :lol:
maar maak je geen zorgen.. Ik ga mijn neef voor je regelen:stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.