Bekijk originele versie : Twee keer ongesteld en twee weinig bloed, niet zoals gewoonlijk.
elhayet84
08-11-2006, 19:46
Weten jullie hoe dat komt? Soms denk ik dat ik niet meer ongesteld ben komt er weet een beetje bloed, erg irritant. Ik snap er niks van.
Ik slik de pil in.
Ik ben 22 jaar, getrouwd en volg een opleiding.
powerfull
08-11-2006, 19:52
Weten jullie hoe dat komt? Soms denk ik dat ik niet meer ongesteld ben komt er weet een beetje bloed, erg irritant. Ik snap er niks van.
Ik slik de pil in.
als je de pil slikt zal de mensruatiepij en bloed verminderen
Ik slik de pil in.
Slik je de pil wel eens door?
Het kan voorkomen dat je terwijl je de pil slikt een klein beetje bloed, vraag me niet hoe maar het gebeurd, niks ernstig!
elhayet84
08-11-2006, 19:58
als je de pil slikt zal de mensruatiepij en bloed verminderen
Dat weet ik en dat is ook gebeurt. Het bloeden is minder geworden en ik heb geen menstruatiepijn meer.
Het is afgelopen 2 maanden nog meer minder geworden. Dat is soms denk dat ik niet meer ongesteld ben en dat weer een klein beetje bloed komt.
Zwaar irritant, want ik heb gisteren de grote wassing gedaan en komt dit weer.
Dat weet ik en dat is ook gebeurt. Het bloeden is minder geworden en ik heb geen menstruatiepijn meer.
Het is afgelopen 2 maanden nog meer minder geworden. Dat is soms denk dat ik niet meer ongesteld ben en dat weer een klein beetje bloed komt.
Zwaar irritant, want ik heb gisteren de grote wassing gedaan en komt dit weer.
is eigenlijk waar je niet over druk hoeft te maken
maar wil je voor je gemoedsrust toch naar de huisarts zou ik dat doen, alleen maar om die rust te krijgen
stop de pil een paar maanden dan zul je zien hoeveel menstruatie eruit komt, dan kan je weer met de pil beginnen, altijd pauzeren met de pil na 6 maanden of 1 jaar slikken:goedzo:
Het kan ook door de stress komen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.