Bekijk originele versie : De perfekte Islamitiese staat Iran lukt het toch!
haileselassie
17-07-2003, 01:53
Iran wordt ECHT eerlijk!
Vandaag werd bekend, dat een Iraanse vrouw, die in een politiecel in Teheran was overleden, gewoon vermoord is.
De Iraanse vrouw,die de canadese nationaliteit had, was enkele dagen geleden gearresteerd, omdat ze fotoos had gemaakt van een beruchte iraanse gevangenis.
De autoriteiten zeiden eerst dat ze gewoon een hartaanval had gehad, in de cel, maar het stoffelijk overschot was al vlug begraven, terwijl de familie in Canada om een autopsie verzocht, om de doodsoorzaak te achterhalen.
Uiteindelijk gaven de autoriteiten toe, dat de vrouw was mishandeld en gestorven aan een bloeding in de hersenen! (ik vermoed door een klap op het hoofd) Zie je het al voor je; "wat?, bek houden smerige s.let! hier, aanpakken!(angstig gegil, een schreeuw!)
Ik vond dit een bemoedigend teken, van deze zwartjurken-republiek; misschien is dit het begin van "openheid", eerst over lijken, en later, veel later misschien voor de "gewone" iranees.
Sara Kazami( want zo heette zij) zal het in ieder geval niet meer mee maken, want zij komt nooit meer thuis; bedankt, ayatollah Khamenei, en al je fanatieke aanhangers van jullie islam. Zo zullen jullie wel in de hemel komen. Wat is het toch mooi om in een islamitiese heilstaat te wonen!!!
( en uiteraard is dit alleen bekend geworden, doordat de vrouw de canadese nationaliteit had, voor "gewone" Iraanse vrouwen onder de sharia houdt ik mijn hart vast!!)
Hey selassieke,
jij smerig sharmulleke, een echte "agel batagat" is de juiste omschrijving voor jouw soort.
Binnen enkele decennia is de "pret" over in palestina en tot dan wens ik jullie veel quality time tussen de zelfmoordaanslagen, schietpartijen, raketaanvallen, steekpartijen in jullie eigen gecreërd concentratiekampf :p
xxx,jes sword
Krullebol
17-07-2003, 14:51
Origineel gepost door Palestrijder007
Waarom breng jij die moord in verband met Islam? Omdat het een Islamitische staat is, wordt zij dus vermoord? Denk ff na eikel...
Moorden wegens dictaturen en doofpotterij worden overal in de wereld gepleegd, of het nou door een 'Moslim', 'Christen' of 'Jood' is.
Zwartjurken-republiek? Dat slaat nergens op weet je. Kunnen we net zo goed zeggen keppeltjes-(zogenaamde)'democratie'. Of Tulbanden-land (India bijv.) Kinderachtig gedoe. Geen respect voor andere culturen, je denkt dat alleen die blonde koppen bij jou thuis op deze wereld bestaan, en verder geen andere culturen. Ga leven, ga de wereld rond, als je meer begrijpt van de wereld, dan moet je pas praten.
Denk voortaan eerst na voordat je iets plaatst. En als je echt zo stoer bent, ga dan maar zelf naar Iran en werp die Khamenei en de zijnen 's omver...
:goedzo:
echt niets aan toe te voegen........
Ik snap best dat je de islam zwart wil maken hoooooorrrrrrrrrr, maar ik heb nog nooooooit zo'n zwak argument gehoord.
haileselassie
17-07-2003, 22:37
sukkers, ik vond het juist fantasties goed, dat de zwart-rokken er rond voor uit kwamen, dat ze haar vermoord hadden, natuurlijk "per ongeluk"!!
Zelfs nederland, amerika of andere westerse landen geven dit niet zo gauw toe, dat er iemand door geweld om het leven is gekomen, terwijl die persoon "in custody" was, ter beschikking van de autoriteiten.
Dit doet mij toch vermoeden, dat de hervormingsgezinden in Iran meer vorderingen maken dan gedacht!
Maar natuurlijk, na al het geschop tegen alles wat westers is, en gezeur over kalifaat staten en islamitiese "perfekte" regeringen, wil ik zulks best even gebruiken, om aan te tonen dat een islamitiese regering ook niet alles is; snappie!!!!!!!
( hoe heet dat in het arabies, 2 vliegen in 1 klap!?)
Hey amazoeloe,
Die enkele marokkanen zie zich zogenaamd bekeerd hebben tot de Jehova's van de schijtpot gerukte Getuigen doen dat alleen voor een verblijfsvergunning hé ! en ja, het verband tussen dit varkensgebroed en de laatste keizer van Ethopië is misschien wel dat ie een bounty is :D
:belgie: sword
haileselassie
18-07-2003, 00:01
jehova getuige aan de deur gehad?
haileselassie
18-07-2003, 00:07
ik zal er nog 1 plaatsen, ama!
haileselassie
18-07-2003, 01:19
belgische jehovah's zijn wel veel gezelliger dan onze.
Ah wel meneer, ge zijt thuis, dat treft!
en U spreekt ook nog mooi vlaams, mag ik horen, da's nog veel plezanter,
haileselassie
18-07-2003, 21:57
de wereldbeeld, die verondersteld dat de wereld volmaakt geschapen is, is niet echt een origineel idee van de Islam (wat wel eigenlijk?); de Oude grieken hadden dit idee ook al; het wereldbeeld van Aristoteles werd door de moslims bewaard en doorgegeven aan de christenen in de vroege en midden-middeleeuwen; pas Galilei verstoorde dit beeld van " perfekt geschapen, perfekt rond, en glad " door de maan te bekijken door een verrekijker; de " perfekt geschapen " aanhangers durfden niet in de verrekijker te kijken, bang dat ze waren iets te zien dat niet strookte of overeenkwam met hun opvatting.
Er is nog niets veranderd, onder de zon, merk ik
haileselassie
18-07-2003, 22:00
en Iran is opeens weer niet islamities, nee het is een kapitalistische heilsstaat, schatje, een kleine vriend van Grote Satan haha!
haileselassie
18-07-2003, 23:59
voor ieder normaal mens, nog eens, het zoeloe- orakel uit belgie weet niets en getuigt daarvan!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.