Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar Knap Jij Op Af!?!?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

al_hamka
29-06-2002, 23:47

Waar knappen jullie nou helemaal op af bij jongens of meisjes.....?!?! Ikke: als de jongen drinkt of rookt, als hij vaak te laat komt en als hij er onverzorgt uit ziet ** SouSou **

Dida
29-06-2002, 23:48
kardas je bent wel besig he met TOPIC'S goed ZO ! ik knap ervan af ALS TIE LUI IS..!! hij mot WERKEN voor ze MOER.. er mot er maar 1 van ons LUI zijn.. en dat ben ik natuurliek !! Ciao Baby ;)

baloe
29-06-2002, 23:55
als een meisie een scheet laat zo van TZZZZZZZZZZZ. weet je wel........auhhhhhhhhhhhhhhhhhh. :D

ZiLaaL
29-06-2002, 23:55
Hahahaha TURK :D Crazy BAby heeft het nog goed geraden ook :D :D Ik knap af op: BAD BREATH, DRINKIN/SMOKING LOOSERS, BRAINLESS PEOPLE. :D

al_hamka
29-06-2002, 23:58

wa ana TURK hna :D aahhahahaha ;)

Chaimae
29-06-2002, 23:58
zweetgeur in de bus dan komen er soms een paar marokanen langs en die stinken niert normaal ik zeg dan soms een beetje te hard DEO

al_hamka
30-06-2002, 00:02
ooooooooeeeeeeeeeeeh jaaaaaaa zweetluchttt bah als ik er nu al aan denk..... aaaaaaaiiiii

pannenkoek
30-06-2002, 00:07
meisjes die stoer doen

al_hamka
30-06-2002, 00:09
:D ahahahaahah borsthaar.... kan best wl sexy zijn af en toe. Bij de navel en een klein beetje bij de borstkas is wel mooi maar niet zo behaard dat het boven de trui uitkomt :D Enuh die teennagels let ik niet zo op ;) En Pannenkoek je hebt gelijk.... mensen die kapsones hebben kan ik ook niet tegen zeg ouuuffff

Dida
30-06-2002, 00:11
Origineel gepost door pannenkoek meisjes die stoer doen he he he YO YO YO he jij ja jij..!! had je wat of so..?? he had je wat..heb je problemen met mij he..ja he ! mot je wat of so..mot ik je slopen ofzo..!! je gaat echt zien..!! Ciao Baby ;)

pannenkoek
30-06-2002, 00:12
Origineel gepost door Crazy_Baby he he he YO YO YO he jij ja jij..!! had je wat of so..?? he had je wat..heb je problemen met mij he..ja he ! mot je wat of so..mot ik je slopen ofzo..!! je gaat echt zien..!! Ciao Baby ;) crazy ik erger me aan jouuuuuuu

Dida
30-06-2002, 00:14
Origineel gepost door pannenkoek crazy ik erger me aan jouuuuuuu he hehe he WAT WAT WAT WAT !! sowwwww je wilt echt stoer doen he.. ajoooow ik sloop je echt..!! waarom erger ik jou he..he he he he !! Ciao Baby ;)

pannenkoek
30-06-2002, 00:17
Origineel gepost door pannenkoek meisjes die stoer doen kijk ik erger mij aan meisjes die stoer doen, je weet wel ik ga je slopen......kauwgom kauwen als een KOE.........straat rond hang meisjes. MAAR.........meisjes die gewoon stoer ZIJN........vind ik weer leuk, jeweet wel die nie bang zijn voor parachute springen, niet gillen voor een kleine spin enzoooooo......... ;) ohjahh........en crazy jij bent gewoon stoer. :D

Dida
30-06-2002, 00:34
Origineel gepost door pannenkoek kijk ik erger mij aan meisjes die stoer doen, je weet wel ik ga je slopen......kauwgom kauwen als een KOE.........straat rond hang meisjes. MAAR.........meisjes die gewoon stoer ZIJN........vind ik weer leuk, jeweet wel die nie bang zijn voor parachute springen, niet gillen voor een kleine spin enzoooooo........ ohjahh........en crazy jij bent gewoon stoer. :D hhaha ja want ik wist dat toen je Schreef dat je er aan ergerd..toen heb ik dat EXPRESS geschreven weet je wel...STOER DOEN..!! aiiiiii aiiiiii i know ik ben stoer...ai ai ai ai aiiiiii !!!!!!!!!!!!! Ps.Ben KAUWGOM aan het kauwen nu..maar niet als een KOE..maar hoe CRAZY dat doet..lekker stoer :cool: Ciao Baby ;)

Miriam00
30-06-2002, 00:35

scheve tanden................. :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7