Bekijk originele versie : helppppppppppppppppppp
nador_babe
08-11-2006, 14:03
mensen help mij ik droom elke nacht slecht en gil in mijd romen ken iemand een goeie imam in rotterdam of een stichting waar ik naartoe kan om mij te helpen,of zo imam die hadzaan doet bij em zodat ik rust krijg help aub
__Marjam__
08-11-2006, 15:18
zeg gewoon aroedoebilahminaschaitanrazim
endan zal alha je insalah helppen je zal rusten en mooie drommen krijgen
__Marjam__
08-11-2006, 15:20
ik hoop dat jij tevreede met mijn berigt bent maar je komt er insalah wel mee verder vertrouw in alah net als ale moslims doen
Chickolata
08-11-2006, 15:24
Allah m3eki.. zoek steun en toevloegt bij hem.. En blijf zoeken naar refki die jou kan helpen .. Die zijn er vast wel in rotterdam.
Inshallah komt alles goed;)
miss_dominant
09-11-2006, 07:21
Hallo Nador babe,
Vorig jaar had ik ook zulke dromen, nu vorige week heb ik ook terug van die akelige dromen gehad. Zo heb ik gedroomd over drie zwarte vrouwen volledig bedekt in het zwart (een soort burka) en hun gezicht was precies verbrand, ze achtervolgden mij in mijn droom en vroegen de hele tijd om om te kijken, ik wou dit niet doen maar uiteindelijk op één of ander manier dwongen zij mij en heb ik naar hun gekeken, het was dus akelig zicht. Enkele dagen later heb ik gedroomd van arabisch schrift op de muren die van bloed druipt. Vorige week heb ik gedroomd van 3 mannen deze keer hadden ze een donkere huidskleur en ze hadden in mijn man zijn linkerbeen gesneden en het bloed druipte in zijn schoen. Ik weet niet wat de betekenis hiervan allemaal is maar uit mijn vriendenkring heeft mij gezgd dat dat allemaal voodoo is dat mijn familie voor mij heeft gedaan. ik geloof daar eerlijk gezegd niet in. Ik heb heel veel problemen. Zo ben ik uitgehuwelijkt met een neef van mij, die constant achter mijn rug geld naar Marokko stuurt, verstopt van mij geld, kijkt niet om naar mijn kinderen, onderhoud ons niet, enz.. dus ik schrijf die akelige dromen in de schoenen van mijn man door hem heb ik heel veel stress en gezondheidsproblemen
soms gebeurt het al is dat ik snachts wakker wordt en mijn rechterhelft van mijn lichaam verlamd is
ya rabbie ik heb heel veel problemen
veel sterkte en geloof in de kracht van nijah en swar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.