Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn laatste dag!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Vlinder07
08-11-2006, 12:07

Ik moest 7 dagen inhalen en vandaag is eindelijk mijn laatste dag :D Ik weet het is geen Interessante onderwerp, maar wilde het toch met jullie delen:hihi:

Vlinder07
08-11-2006, 12:34
Zelfs Dessert Roosje reageert niet??? Hmmm

Mysticalia
08-11-2006, 12:35
mabrouk :hoera: ik kan de opluchting inbeelden :maf2:

Vlinder07
08-11-2006, 12:39
Haha ja he! Ik ben alleen samen met mijn man en afgelopen weekend was het zo saai. Meestal eten we in het weekend brood uit de oven, maar nu at hij helemaal alleen. Nu kan ik eindelijk in het weekend lekker in een restaurantje warme chocolade melk met appeltaart eten Hmmmmmmmmmmm.

Mysticalia
08-11-2006, 12:41

:likje::likje:

Vlinder07
08-11-2006, 12:50
Zekerrrrrrrrrrrrr...Ik dacht net zelfs dat ik marokkaanse brood in de oven roook. Ik ben op mijn werk en vroeg aan mijn collega;Ruik jij ook marokkaanse brood in de oven..Ze keek mij aan alsof ik gek was:maf2:

xfatimax
08-11-2006, 12:59
Ik ben ook klaar met me 6 dagen inhalen, alhamdoulilah.:) Ik wilde no 6 extra dagen vasten van shawaal, maar heb gister weer iets nieuws gehoord wat mij een beetje raar in de oren klinkt. Dat als je je inhaal dagen inhaalt in shawaal, die dagen als inhaal dagen worden gerekend en als extra dagen vasten van shawaal. Wie weet hier meer over? Ik ga het nog navragen bij de imam. Maar ik vond het zo raar. Want ik haal altijd me dagen meteen na de ramadan in, en vast darnaa 6 extra dagen.

Vlinder07
08-11-2006, 13:03
Ik ben ook klaar met me 6 dagen inhalen, alhamdoulilah.:) Ik wilde no 6 extra dagen vasten van shawaal, maar heb gister weer iets nieuws gehoord wat mij een beetje raar in de oren klinkt. Dat als je je inhaal dagen inhaalt in shawaal, die dagen als inhaal dagen worden gerekend en als extra dagen vasten van shawaal. Wie weet hier meer over? Ik ga het nog navragen bij de imam. Maar ik vond het zo raar. Want ik haal altijd me dagen meteen na de ramadan in, en vast darnaa 6 extra dagen. Dus dan zouden we nu shawaal aan het vasten en dus niet onze inhalen.. Ik haal ook meteen in. Dit klopt niet. Ze zeggen wel dat je eerst je dagen moet inhalen en dan shawal maar allah e3lem!

INIMINI
08-11-2006, 13:04
vandaag is mijn tweede dag nog 4 te gaan en daarna wil ik 6 dagenvna sawal vasten is er nog tijd voor of niet. en fatima als je het antwoord weet licht me in aub. sourkan en moge onze vasten geaccepteerd worden incha allah

Vlinder07
08-11-2006, 13:06
amin yarabbie

xfatimax
08-11-2006, 13:17
Dus dan zouden we nu shawaal aan het vasten en dus niet onze inhalen.. Ik haal ook meteen in. Dit klopt niet. Ze zeggen wel dat je eerst je dagen moet inhalen en dan shawal maar allah e3lem! Salaam Vlinder, Ik bedoel, dat als je je inhaaldagen in shawaal inhaalt, Je shawaal en inhaaldagen hebt gedaan. Dat je daarna niet meer extra dagen hoeft te vasten voor shawaal. Maar dit klopt volgens mij niet. Ik vond het een raar verhaal, en wil het insa-Allah nog navragen bij de imam. Want ik heb altijd eerst me inhaaldagen gevast, en daarna me shawaal dagen, dat doe ik al jaren.

Vlinder07
08-11-2006, 13:21
Salaam Vlinder, Ik bedoel, dat als je je inhaaldagen in shawaal inhaalt, Je shawaal en inhaaldagen hebt gedaan. Dat je daarna niet meer extra dagen hoeft te vasten voor shawaal. Maar dit klopt volgens mij niet. Ik vond het een raar verhaal, en wil het insa-Allah nog navragen bij de imam. Want ik heb altijd eerst me inhaaldagen gevast, en daarna me shawaal dagen, dat doe ik al jaren. Ooh oke, dat weet ik niet lieverd. Mijn moeder zegt wel altijd tegen mij dat het goed is om gelijk tijdens shawal in te halen want dan krijg je extra zegeningen, maar nogmaals allah e3lem. Ik hoop dat het zo is. Als je het weet laat het mij weten lieverd!

xfatimax
08-11-2006, 13:25
Ooh oke, dat weet ik niet lieverd. Mijn moeder zegt wel altijd tegen mij dat het goed is om gelijk tijdens shawal in te halen want dan krijg je extra zegeningen, maar nogmaals allah e3lem. Ik hoop dat het zo is. Als je het weet laat het mij weten lieverd! Ik laat het je weten, ik ga insa-Allah vanmiddag bellen.

Vlinder07
08-11-2006, 13:27
inshallah

Sanae_23_
08-11-2006, 13:29

Mabrouk meid.. dat heb je wel snel gedaan hoor.. Ik heb geen dag gegeten in de ramadan, dus ik was helemaal blij dat ik niks hoef in te halen en nu weet ik waarom :( Gr Sna

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6