Bekijk originele versie : Wat te doen tegen keelpijn...?
Farah_18
08-11-2006, 10:02
Salaam dames,
Ik heb snachts echt heel erg last van mijn keel, soms ken ik er gewoon niet van slapen.
Nou is mijn vraag weet iemand iets tegen dit. Want moet soms de volgende ochtend vroeg opstaan en dit gaat een beetje moeilijk.
Please kom niet met iets waar honing tussen zit want lust het niet..!
Alvast bedankt:)
dessert.roosje
08-11-2006, 11:33
Thee met citroen en honing (echter werkt het wel tijdelijk)
De apotheek adviseerde mij toen om zoveel mogelijk op drop te zuigen, maar dronk liever warm water met citroen en honing.
Mysticalia
08-11-2006, 13:29
Veel warm drinken en koude dranken vermijden.
Ik had ook paar maanden geleden verschrikkelijke keelpijn en dronk ijskoude dranken :maf: met als gevolg dat ik geen stem meer had :o apotheker gaf me een soort spray voor keel :o en raadde me toen aan enkel warms te drinken.
Allah ishafek :sjans:
Farah_18
08-11-2006, 13:37
Veel warm drinken en koude dranken vermijden.
Ik had ook paar maanden geleden verschrikkelijke keelpijn en dronk ijskoude dranken :maf: met als gevolg dat ik geen stem meer had :o apotheker gaf me een soort spray voor keel :o en raadde me toen aan enkel warms te drinken.
Allah ishafek :sjans:
Dank jullie wel dames..:kus:
Ik drink alleen maar koude dingen. :maf:
Ik heb net van die keelpastilles gekocht, hoop dat het werkt.
lila-rose
08-11-2006, 15:00
Dank jullie wel dames..:kus:
Ik drink alleen maar koude dingen. :maf:
Ik heb net van die keelpastilles gekocht, hoop dat het werkt.
Bij lichte/beginnende keelpijn kunnen die keelpastilles helpen, maar als de pijn aanhoudt kun je beter langs de huisarts! Zelf heb ik er te lang mee gelopen (gebruikte ook die keelpastilles) en blijkt het nu een bacterie-infectie te zijn.
VaniLLa_flavour
08-11-2006, 15:13
onnodig om voor keelpijn onmiddellijk naar de dokter te lopen...
wat je kan doen om de pijn te verzachten;
veel thee drinken met honing
veel thee drinken met citroen
voor het slapen gaan wat honing (echte honing) verwarmen en er gember bij doen, dat warm opeten en dan onmiddellijk in je bed kruipen, veel dekens op je leggen en slapen.
Als dit allemaal niet helpt kan je ook keelpastilles nemen.
Wanneer je koorts krijgt neem dan pijnstillers, blijft de koorts weerkeren en langer dan 2 dagen ga dan eens langs bij de dokter.
veel beterschap :kus:
faaatje66
08-11-2006, 15:14
strepsils heb ik standaard naast mn bed.. snachts ook veel last van mn keel!dan maar lekker "snoepen"
Farah_18
08-11-2006, 15:32
onnodig om voor keelpijn onmiddellijk naar de dokter te lopen...
wat je kan doen om de pijn te verzachten;
veel thee drinken met honing
veel thee drinken met citroen
voor het slapen gaan wat honing (echte honing) verwarmen en er gember bij doen, dat warm opeten en dan onmiddellijk in je bed kruipen, veel dekens op je leggen en slapen.
Als dit allemaal niet helpt kan je ook keelpastilles nemen.
Wanneer je koorts krijgt neem dan pijnstillers, blijft de koorts weerkeren en langer dan 2 dagen ga dan eens langs bij de dokter.
veel beterschap :kus:
Shoekran dokter :kus:
Ik vind ook niet dat ik met keelpijn langs een huisarts kan gaan. Ga al zo vaak voor mijn neus.
Farah_18
08-11-2006, 15:34
Bij lichte/beginnende keelpijn kunnen die keelpastilles helpen, maar als de pijn aanhoudt kun je beter langs de huisarts! Zelf heb ik er te lang mee gelopen (gebruikte ook die keelpastilles) en blijkt het nu een bacterie-infectie te zijn.
Ik ga meestal naar de dokter als ik echt niet meer kan.
Heb dit wel vaker en gaat vanzelf over. Alleen het probleem is dat ik snachts niet kan slapen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.