Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het haar van Beatrix.....

Pagina's : [1] 2 3

BENTGHATAR
16-07-2003, 21:28

Salaam Aleikom.......... Altijd als ik Beatrix op tv zie, dan staar ik altijd naar dat haar van haar. Haar haar beweegt helemaal niet. Als ze bv naar Maxima loopt en het waait dan zie je het haar van Maxima alle kanten op gaan, maar dat van Beatrix.......dat blijft gewoon zo. Ik vraag me af of zij een pruik draagt of spuit ze er elke dag 1 spuitbus haarlak erin.......????? Weten jullie het misschien?? http://www.shaker.nl/beatrix.gif

MariamaMslma
16-07-2003, 21:29
Wollah el3eijla......sgana tla3lek fe ras :stoned:

Chaimae
16-07-2003, 21:29
:D:D Ik zou het niet weten :confused:

BENTGHATAR
16-07-2003, 21:30
EWa hebben jullie geen contacten met het Koninklijke Huis???

BentDagilia
16-07-2003, 21:31

Mooie vrouw vind ik het wel! Haar lach en de kuiltjes in haar wangen doen het hem! maar dat haar is wel echt van der hoor en ja Haarspray doet wondere! vroeger toen ik klein was deed ik het voor me KUIFJe en wat ik ook deed, of het nou stormde of regende me kuifje bleef zo!!! :D dus ik heb ervaring met die haarspray zeg maar ;)

yasmineNR1
16-07-2003, 21:31
ziet er niet uitttttttt, echt zit helemaal geen beweging in ofzo echt lelyk man, maar ja niet iedereen heeft net zo mooi haar als my :ego: grappieeeeeeeeeeeeeeee :D :D

BENTGHATAR
16-07-2003, 21:34
wallailah die kapsel is van de jaren 20 of zo, of nog eeerder.............maar jah ze wil orgineel zijn, ze is de Koningin. Ze moet opvallen tussen de Nederlanders, en als ze zo'n kapsel heeft..........dan jah.....dan valt ze zeker op maar gebruikt ze dan 1 hele spuitbus elke keer..............want je hebt wel veel nodig om zo'n kapsel te krijgen

BENTGHATAR
16-07-2003, 21:35
Yasmine..........EErst zien dan geloven.............Dus yallah plaats jouw foto's, en dan zullen wij kijken of jouw haar mooier is............:D

RaZer
16-07-2003, 21:35
Ik zal het morgen vragen als ik even langs ga om de post te brengen ahummmmmmmmmmmm ;) :D

BENTGHATAR
16-07-2003, 21:37
Origineel gepost door RaZer Ik zal het morgen vragen als ik even langs ga om de post te brengen ahummmmmmmmmmmm ;) :D :goedzo: Delivery boy........Vraag gelijk ook welke merk haarlak ze gebruikt

yasmineNR1
weet je ´t zeker :maf: nee, myn haar is te mooi om te plaatsen, dat hou ik alleen voor mezelf :ego: :hihi: jallah heb jy mooier haar dan?? plaats jy dan ´s je foto :hihi:

Chaimae
Ey, BG Wil je haar haar namaken ofsjoo? :D

Saidat0en
Origineel gepost door Chaimae :D:D :D :D :D

Soefy
16-07-2003, 21:38
Origineel gepost door BENTGHATAR Salaam Aleikom.......... Altijd als ik Beatrix op tv zie, dan staar ik altijd naar dat haar van haar. Haar haar beweegt helemaal niet. Als ze bv naar Maxima loopt en het waait dan zie je het haar van Maxima alle kanten op gaan, maar dat van Beatrix.......dat blijft gewoon zo. Ik vraag me af of zij een pruik draagt of spuit ze er elke dag 1 spuitbus haarlak erin.......????? Weten jullie het misschien?? http://www.shaker.nl/beatrix.gif ze doet kukident pasta in haar haren...:maf3: Daardoor blijft het allemaal op z'n plaats....

Chaimae
16-07-2003, 21:39

Origineel gepost door 0_Saida_0 :D :D :D :D:D:D:D :D

Pagina's : [1] 2 3