Bekijk originele versie : Amerika heeft kennis gemaakt met de tajim
praatjes
16-07-2003, 20:02
De tajim is lekker en romantisch, dat waren de woorden van een Amerikaanse kok die gisteren bij the oprah winfrey show kookte. Chiken tajim heeft hij gemaakt in een traditioneel aardewerk kookpan. Zijn kook asistent heeft van 3 dames elk een bloemetje gehad. Ik vind dat tajim elk relatie kan bevorderen :D
BentDagilia
16-07-2003, 20:03
Ja ik zag het gister... wat je tagine noemt hahaha ze deden maar wat die me moeder maakt dat is pas een Tagine :stout:
BentDagilia
16-07-2003, 20:04
Wat zeg je Tajim eigenlijk??? het is TAGINE :lol:
BerberLayD
16-07-2003, 20:06
tagine jammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:Iluvu::melk:
kickgirl
16-07-2003, 20:10
NIemand kan onze tagines namaken. Je moet het hart, ziel en gevoel hebben van een marokaanse om een echte tagine te kunnen bereiden!! Ik moest wel lachen om zn assistent! Hij kon niet eens opscheppen!!
praatjes
16-07-2003, 20:12
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ja ik zag het gister... wat je tagine noemt hahaha ze deden maar wat die me moeder maakt dat is pas een Tagine :stout:
Dus jou moeder kan goed tagine maken, ewa nodig mijn uit dan. Ik wil eens weten hoe een echte tagine smaakt :)
praatjes
16-07-2003, 20:18
Origineel gepost door kickgirl
NIemand kan onze tagines namaken. Je moet het hart, ziel en gevoel hebben van een marokaanse om een echte tagine te kunnen bereiden!! Ik moest wel lachen om zn assistent! Hij kon niet eens opscheppen!!
Hart, ziel en gevoel dat is makelijk, gewoon een mooie kickgirl in huis nemen en je eet de meest romantische tagine gerechten :)
BentDagilia
16-07-2003, 20:20
:stout: Praatjes, wat ben je toch goed in praatjes :D
eej je mag niet bij ons tagine komen eten! Me vader hoekt je :D
MIJN SCHOONZUS VERSLAAT JULLIE ALLEMAAL, ZIj IS GEWOON DE BESTE IN TAGINE MAKEN!
WESTRIJDJE?
KOM WE SPREKEN BIJ DE KINDERBOERDERIJ AF, TUSSEN DE ZWIJNEN
ADIOSSSSSSSSSSSSS
praatjes
16-07-2003, 20:44
Origineel gepost door Bent Dagilia
:stout: Praatjes, wat ben je toch goed in praatjes :D
eej je mag niet bij ons tagine komen eten! Me vader hoekt je :D
Nee ik ga jou vader gewoon zeggen dat ik van eten hou en ik doe hem de ware indruk geven dat ik van zijn dochter hou en dan zal hij mijn aardig vinden. en ik zal tot de fammilie behoren :)
praatjes
16-07-2003, 20:47
Origineel gepost door Sahrazard
die tagine bij oprah zag er niet uit!!
der zaten zelfs krenten in ..jeg
maar mijn oma, die kan pas echte, echte heerlijke tagine maken.
En waarom kan jij geen tagine aken. Heb jij dan niets geleerd. Wat leer jij eigenlijk. Leer eens tagine maken en nodig mijn uit. :)
praatjes
16-07-2003, 20:48
Origineel gepost door Masriya
MIJN SCHOONZUS VERSLAAT JULLIE ALLEMAAL, ZIj IS GEWOON DE BESTE IN TAGINE MAKEN!
WESTRIJDJE?
KOM WE SPREKEN BIJ DE KINDERBOERDERIJ AF, TUSSEN DE ZWIJNEN
ADIOSSSSSSSSSSSSS
loco
Origineel gepost door praatjes
loco
GLIG GLAG BALA GLOG KIMO GLA GEY BLIG GLO
kickgirl
16-07-2003, 21:58
Origineel gepost door praatjes
Hart, ziel en gevoel dat is makelijk, gewoon een mooie kickgirl in huis nemen en je eet de meest romantische tagine gerechten :)
Maar hoe kom jij er dan achter dat ik mooi ben? :stout:
zal ik er ook eentje voor jullie maken:D
ken dat:D
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.