Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als jou partner verlamd zou raken, zou je bij hem / haar blijven???

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
16-07-2003, 19:44

Hoi allemaal, Ik zag gister een programma waarbij dit ter sprake kwam... Ze vroegen willekeurige mensen buiten of ze bij hun partner zouden blijven. Veel mensen zouden dit doen, maar toen ze het hadden over sex dat je dat niet meer kunt hebben met je partner toen werd het toch anders. Toen zeiden de mensen dat ze wel bij hun partner zouden blijven maar dat ze ook een minnaar zouden nemen... Dat soort acties zouden die mensen plegen :rolleyes: Mijn vraag is aan jullie zouden jullie bij jullie partner blijven... ( getrouwd of verloofd ) als hij verlamd zou raken, wetend dat je nooit meer sex met hem zult hebben? Denk er goed over na en laat het me weten wat jou zou doen... :zwaai:

Oem_Lena
16-07-2003, 19:46
Origineel gepost door Bent Dagilia Hoi allemaal, Ik zag gister een programma waarbij dit ter sprake kwam... Ze vroegen willekeurige mensen buiten of ze bij hun partner zouden blijven. Veel mensen zouden dit doen, maar toen ze het hadden over sex dat je dat niet meer kunt hebben met je partner toen werd het toch anders. Toen zeiden de mensen dat ze wel bij hun partner zouden blijven maar dat ze ook een minnaar zouden nemen... Dat soort acties zouden die mensen plegen :rolleyes: Mijn vraag is aan jullie zouden jullie bij jullie partner blijven... ( getrouwd of verloofd ) als hij verlamd zou raken, wetend dat je nooit meer sex met hem zult hebben? Denk er goed over na en laat het me weten wat jou zou doen... :zwaai: ja ik zou bij hem blijven,dan maar geen sex

ilhame_m
16-07-2003, 19:47
i dont know....misschien als heel veel van iemand houdt wel.. maar ik heb geen partner dus kan ik je vraag niet met zekerheid beantwoorden. maar ik denk dat als ik echt van iemand houd ik het wel zou doen.heb nog nooit sex gehad dus ik weet ook niet wat ik mis..:hihi:

BerberLayD
16-07-2003, 19:47
Allah Yegfed eh mensen.

Chaimae
16-07-2003, 19:51

Ja.... Als ik van plan ben met hem te trouwen of ben al getrouwd met hem dan is dat om 1 reden...Liefde! Ik laat verlamming daardoor niet in de weg staan..Dan maar geen sex....

Arabian_Pearl
16-07-2003, 19:52
Ik blijf bij hem tot de dood ons scheidt. Hem verlaten op het moment dat hij mij het hardste nodig heeft getuigt van geen respect en liefde. In mijn hartje is hij al mijn echtgenoot, dus dat betekent ook: bijstaan in goede én kwade dagen. Ik weet dat hij ook bij mij zou blijven. Het leven is niet altijd rozegeur en maneschijn.

BentDagilia
16-07-2003, 19:53
Berberlady, Het kan zo gebeuren, een ongelukje zit in een klein hoekje en je moet er voor open staan en je zelf deze vraag stellen... Je moet jezelf niet voorliegen en doen alsof dit niet kan gebeuren. Hellaas leeft niet iedereen in een Sprookje ;) Ik heb ook in me tekst Allah i hfed gezet maar ik vind dat men er toch een beetje aan moet denken en niet moet denken dat het hem niet zal overkomen... Allah i hfed dat zeker!!!

younesel18
16-07-2003, 19:55
Origineel gepost door Bent Dagilia Hoi allemaal, Ik zag gister een programma waarbij dit ter sprake kwam... Ze vroegen willekeurige mensen buiten of ze bij hun partner zouden blijven. Veel mensen zouden dit doen, maar toen ze het hadden over sex dat je dat niet meer kunt hebben met je partner toen werd het toch anders. Toen zeiden de mensen dat ze wel bij hun partner zouden blijven maar dat ze ook een minnaar zouden nemen... Dat soort acties zouden die mensen plegen :rolleyes: Mijn vraag is aan jullie zouden jullie bij jullie partner blijven... ( getrouwd of verloofd ) als hij verlamd zou raken, wetend dat je nooit meer sex met hem zult hebben? Denk er goed over na en laat het me weten wat jou zou doen... :zwaai: Werd dit allemala aan een vrouw gevraagd???

BerberLayD
16-07-2003, 19:56
Origineel gepost door Bent Dagilia Berberlady, Het kan zo gebeuren, een ongelukje zit in een klein hoekje en je moet er voor open staan en je zelf deze vraag stellen... Je moet jezelf niet voorliegen en doen alsof dit niet kan gebeuren. Hellaas leeft niet iedereen in een Sprookje ;) Ik heb ook in me tekst Allah i hfed gezet maar ik vind dat men er toch een beetje aan moet denken en niet moet denken dat het hem niet zal overkomen... Allah i hfed dat zeker!!! klopt maar zeg het er fftjes bij:D..en wil er toch liever niet aan denken..het is mektab dus kan mij ook gebeuren, weh laat het dan niet mijn fout zijn door er al ruim van te voren aan te denken...en er alles aan probeert te doen om het 'niet' te worden:)

BentDagilia
16-07-2003, 20:21
Younes ook jijmag reageren ik heb de vraag gesteld aan zowel de vrouwen en de mannen.. dus Go ahead!

Jumanah
16-07-2003, 20:34
Origineel gepost door Bent Dagilia Hoi allemaal, Ik zag gister een programma waarbij dit ter sprake kwam... Ze vroegen willekeurige mensen buiten of ze bij hun partner zouden blijven. Veel mensen zouden dit doen, maar toen ze het hadden over sex dat je dat niet meer kunt hebben met je partner toen werd het toch anders. Toen zeiden de mensen dat ze wel bij hun partner zouden blijven maar dat ze ook een minnaar zouden nemen... Dat soort acties zouden die mensen plegen :rolleyes: Mijn vraag is aan jullie zouden jullie bij jullie partner blijven... ( getrouwd of verloofd ) als hij verlamd zou raken, wetend dat je nooit meer sex met hem zult hebben? Denk er goed over na en laat het me weten wat jou zou doen... :zwaai: ik zou bij mijn partner blijven. Sex is niet het belangrijkste binnen een relatie, je houdt van elkaar en blijft ook bij elkaar tot de dood een ieder scheidt ;)

younesel18
16-07-2003, 20:35
Origineel gepost door Bent Dagilia Younes ook jijmag reageren ik heb de vraag gesteld aan zowel de vrouwen en de mannen.. dus Go ahead! Je moet DoooooooooooooooooorDenken....Dan begrijp je wat ik bedoel. Ik wil niet al te direct zijn, want dan word ik anders bekeken hier. Dus ik laat een deel aan jou over...

Masriya
16-07-2003, 20:35
ECHT NIETTTTTTTTTTTTTTTTT, WAAROM GA IK DAN TROUWEN??????? IK TROUW OM TE SEKSEN, NIET OM NAAR EEN VERLAMDEKIP TE KIJKEN. DUS IK ZOU VREEMD GAAN:engel:

ilhame_m
16-07-2003, 22:23
dat ik niet zeker wist of ik bij hem zou blijven of niet.. kijk of ik nou zex heb of niet is een ding..maar dan ook geen kinderen kunne krijgen..dat lijkt me heel moeilijk.. :confused:

BentDagilia
16-07-2003, 22:26

Ja younnes dit vroeg men aan vrouwen... maar younnes ik heb geen zin om door te denken please help me out en schijt aan de mensen die je anders gaan bekijken of zo, dat je je daar om druk maakt :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3