Bekijk originele versie : vraag
bebergeitje
07-11-2006, 15:40
nou ik was zaterdag op een trouw van mijn nicht?
nou he tzit zo,vorige donderdag was ik samen met mijn vriend thuis en ja van het een kwam hetnader,we lagen te zoenen en kwam die moeder binnen,ze heeft on sniet gezien,maar he tleek net of je het zag,je kent dat haren in de lucht ,enzzz en we hadden zo een geheimzinnige lachje op ons gezicht,nou ik schaamde me dood,allee kom daar altijd over de vloer enzo
maar dus zaterdag was ze ook op de feest,maar had die dag zoveel aan mijn hoofd,had zelfs ruzie met mijn moeder en wou gewoon met rust gelaten worden en me amuseren,nu ?
ik kom dar binnen en ga aan de tafel bij mijn moeder zitten en bij mijn zussen,heb niemadn gegroet omdat ik zo iirri vind ? en mijn zus zegt,kijkje schoonam kijkt je aan,ik zo waar zit ze ,die zo ,achter ons mama,dus ik kijken,en zag ze niet? dus dacht ik nou ja zal ze wel straks zien,ik ga ze heus niet zoekne?????
zijn dat de regels van de marokkaanse etiquette:confused: :confused: ,dat ik haar moet gaan groeten,want zij vond het precies erg,heeft ze tegen mijn vriend gezegd?
nou ja ook dus ben ik blijven zitten en tot op een gegeven moment zat ik met eiamdn te praten en zag ik ahar zwaaien en zwaai terug en ik dach took safe heb haar gegroet en zal straks met haar gaan praten ,ik heb haar op dit momen ttoch niks te zeggen,heb haar nog maar pas gezein????:hihi: :hihi: :hihi:
dus ook ik sta op omte dansen had het echt nodig om me beetje te laten gaan ,terwij l ik nooit dans:banana: en dan was ik moe en ga terug zitten en dan komt er iets tussen en na het eten ,en bijna voor de bruidsjurk ben ik dan door gegaan en heb afschied van de bruid genomen en ben naar huis gegaan in de taxi
en toen mijn vriend haar kwam halenzegt ze tgenhem:lekkerpuh ,stom mens dat ik haar nu vind,dus ze zegt: ja amaai ze is niet eens dag komen zeggen en ze is kei vroeg weg gegaan ,ik weet niet naar waar en wat had ze aan.:maf: ....nou heks dat ze is,ik ben zo pissed op haar nu,ze moet niet denken dat ik daar nog ga hoor.........................al zeker eenmaand niet meer en altijd als ik haar ging bezoeken,bracht ik een kleinigheid voor haar mee,nou dat denkt ze dat ze dat nu ook krijgt,stomme stookster...................
ben gewoon pissed,want moest al dat gezaag van hem aanhoren,2 dagen lang,waar was je ,waar ben je daar na naartoe gegaan,hij gelooft zijn mamie tuurlijk?????
ouafaetoen
07-11-2006, 15:45
jij en je schoonma beginnen nu al gelijk goed!!!!
veel plezier samen
wat kinderachtig????
en sinds wanneer laten moeders het toe dat hun kinderen relaties aangaan
me ma zou me broers afgemaakt hebben is gewoon 3shoema hij hoort resdpect te hebben voor zijn ma en jij ook maar zo te zien heb je dat niet
wat wil je dat we gaan zeggen?????????????
latifa_soussia
07-11-2006, 15:46
Awillieeeee!!!
Ik heb een sterke drank nodig, misschien dat ik je verhaal dan wel zal kunnen lezen :maf:
Mysticalia
07-11-2006, 15:49
Was het zo moeilijk om haar even te groeten als blijk van respect? Zwaaien kan je doen naar kennissen e.d. Zij is je schoonmoeder, moeder van je aanstaande :rolleyes: ze heeft recht op meer dan een zwaaitje :rolleyes:
En van dat kussen, waar zat je kop? :jammer:
mimi_tangaouia
07-11-2006, 15:52
Was het zo moeilijk om haar even te groeten als blijk van respect? Zwaaien kan je doen naar kennissen e.d. Zij is je schoonmoeder, moeder van je aanstaande :rolleyes: ze heeft recht op meer dan een zwaaitje :rolleyes:
walaliha zwaaien doe je naar je buurvrouw, en het is bij ons echt absoluut not done om niemand te groeten. Echte fdiha vindt je gek dat je schoonma boos is.
OemmyAicha
07-11-2006, 15:53
Zijn jullie verloofd of hebben jullie een relatie?
Als het je verloofde is dan had jij inderdaad HAAR moeten begroeten op het feest. Jij bent jonger dan haar.
Op feesten begroet ik ook de oudere familieleden van mijn man, ik ga niet wachten totdat hun komen. Ik ben jong en fit:D
Farah_18
07-11-2006, 15:54
Damnn je verhaal is echt heel moeilijk te begrijpen.
Maar zoals iemand als zei, is het zo moeilijk om je schoonmoeder ff gedag te zeggen. Wij marokanen doen dat meestal. Ik denk dat ze het daarom vreemd vond.
Romainna
07-11-2006, 15:55
:hihi:
In de zevende hemel denk ik, of op een roze wolk mischien?:hihi:
nou heks dat ze is,ik ben zo pissed op haar nu,ze moet niet denken dat ik daar nog ga hoor.........................al zeker eenmaand niet meer en altijd als ik haar ging bezoeken,bracht ik een kleinigheid voor haar mee,nou dat denkt ze dat ze dat nu ook krijgt,stomme stookster...................
Ik denk dat ZIJ jou niet eens meer over de vloer willen hebben als ze weet wat jullie allemaal uitspoken!
wittewarda
07-11-2006, 15:58
dertiha ked rasek ou 3ad ket hadri :rolleyes:
Romainna
07-11-2006, 16:00
Ik denk dat ZIJ jou niet eens meer over de vloer willen hebben als ze weet wat jullie allemaal uitspoken!
trisinti
07-11-2006, 16:04
voor een berggeit vind ik je vrij modern:rolleyes:
voor een berggeit vind ik je vrij modern:rolleyes:
Ooooooh...
:wow:
Jij moet terug naar de basisschool om "goed" Nederlands te leren schrijven!!!
Ben erg benieuwd naar de uitslag van je CITO toets :rolleyes:
latifa_soussia
07-11-2006, 16:07
Snappen jullie haar verhaal, wollah ik begrijp het echt niet! :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.