Bekijk originele versie : ProstaatKanker..de oplossing !!??
16/07 Masturbatie verkleint kans op prostaatkanker
Masturberen zou wel eens een probaat middel kunnen zijn tegen prostaatkanker. Een Australisch onderzoek heeft aangetoond dat mannen die meer dan vijf keer per week de hand aan zichzelf slaan, drie keer minder kans maken om prostaatkanker te ontwikkelen. De resultaten staan in het British Journal of Urology. The Daily Telegraph publiceerde het rapport woensdag. Een wetenschappelijk team, onder leiding van professor Graham Giles van het Cancer Council Victoria, onderzocht tussen 1994 en 1998 zo'n 2.000 mannen. De proefpersonen waren tussen de 40 en 69 jaar oud en afkomstig uit Sydney, Melbourne en Perth. Een deel van hen had al prostaatkanker. De wetenschappers stelden vast dat de mannen die meer dan vijf keer per week ejaculeerden, een derde minder risico liepen om prostaatkanker te krijgen. "Mannen die het meest ejaculeren tussen hun 20ste en 40ste levensjaar, lopen veel minder kans dan mannen van die leeftijdscategorie die veel minder masturberen", legt Giles uit.
De Australische professor vindt een verklaring voor de positieve gevolgen van zelfbevrediging in het feit dat frequente ejaculatie voorkomt dat het sperma opgestapeld blijft in de urinebuis, waar het mogelijk kankerverwekkend wordt. Volgens de wetenschappers vertoont de prostaat bij de man meer gelijkenissen met de borsten van de vrouw dan eerder gedacht werd. "De prostaat is net zoals de borst een afscheidingsorgaan: de borsten produceren melk, de prostaat sperma. Net zoals borstvoeding de kans op borstkanker doet afnemen, wordt het risico op prostaatkanker verminderd door frequente ejaculatie", redeneert de professor.
Eerdere studies toonden volgens Giles aan dat gevangenen en katholieke priesters meer risico lopen op prostaatkanker. Het onderzoek van Giles' team toont een positief effect aan bij masturbatie, maar er is nog geen bewijs dat seks met een groot aantal vrouwen ook een positief effect heeft op prostaatkanker. Volgens de Australische professor moet er nog ander onderzoek uitgevoerd worden alvorens deze resultaten als absoluut wetenschappelijk correct kunnen beschouwd worden. Ondertussen kunnen de mannen, aldus Giles, op beide oren en handen slapen.
Voor sommige mannen is dit een mooie excuse..gekregen van de "wetenschap"... :D
En niet vergeten...diegenen die te lui waren..zullen nu een paar tanden moeten bijsteken..om het "niveau" te halen.. :D
En over normale sexrelatie met partner zeggen ze niets..ik denk dat je hoe dan ook..minstens 5 keer/week moet presteren of het nu self service is...of in gemeenschap..dat maakt niet uit..
Toch liever in gemeenschap voor mij.. ;) :D
Origineel gepost door Chaimae
:hihi:
:giechel:
Waarom lach je.. :D
Gelukkig hebben ze maar 5/week aanbevolen...stel dat het 15 moest zijn..dan zaten de mannen met een écht probleem.. :D
Origineel gepost door Mohammed Justice
Waarom lach je.. :D
Gelukkig hebben ze maar 5/week aanbevolen...stel dat het 15 moest zijn..dan zaten de mannen met een écht probleem.. :D
Ik vind het gewoon grappig al die onderzoeken....:D
Ik hoop dat elke Islamitische man een vrouw krijgt die.....uhm.... van sex houd, aangezien.....zelfbevrediging niet mag..:engel:
:engel:
Origineel gepost door vikker
Hihihi..de tijd van de industrialisatie verdwijnt dus weer..
Terug naar het oerdegelijke handwerk.. :D
pas op vikker...straks vinden ze wel iets "machinaals" voor..het handwerk..
Computergestuurde hands-free stimulator..met instelbare druk, snelheid, duur en intensiteit..allemaal regelbaar..met extra kleef-sensoren om op het lichaam te kleven..die het lichaam op de aangebrachte plaatsen nog gevoeliger maakt..natuurlijk zijn deze sensoren dubbelwerkend..1, ze stimuleren het lichaam op bepaalde plekken en geven data door naar de cpu (is ingebuwd in de stimulator) die de stimulator stuurt en aanpast aan deze data.... :D
Te ver gezocht..i do no..het zal mij zeker niet verbazen als dit apparaat ooit op de markt komt...
Ik vind het gewoon grappig al die onderzoeken....:D
Ik hoop dat elke Islamitische man een vrouw krijgt die.....uhm.... van sex houd, aangezien.....zelfbevrediging niet mag..:engel:
In de Islam mag het niet..dat is zo..
Maar..je hebt altijd mensen die altijd een excuus zoeken en meestal vinden..
Ik ben in het beginstadium van het ontwikkelen van prostaatkanker zegt de ene man tegen de andere..ik mag van mijn dokter 5 keer in de week het "zelf doen".....zegt de andere man..niet flauw doen he...dat heeft de dokter gezegd hoor..ik kan er niets aan doen...antwoordt de man terug...
In de Islam mag het niet..dat is zo..
Maar..je hebt altijd mensen die altijd een excuus zoeken en meestal vinden..
Ik ben in het beginstadium van het ontwikkelen van prostaatkanker zegt de ene man tegen de andere..ik mag van mijn dokter 5 keer in de week het "zelf doen".....zegt de andere man..niet flauw doen he...dat heeft de dokter gezegd hoor..ik kan er niets aan doen...antwoordt de man terug...
Iewa een excuus vinden is makkelijk....
Maar Allah(swt) kijk naar de intentie ;) Dus die lost het wel op..:)
:D
16/07 Masturbatie verkleint kans op prostaatkanker
Masturberen zou wel eens een probaat middel kunnen zijn tegen prostaatkanker. Een Australisch onderzoek heeft aangetoond dat mannen die meer dan vijf keer per week de hand aan zichzelf slaan, drie keer minder kans maken om prostaatkanker te ontwikkelen. De resultaten staan in het British Journal of Urology. The Daily Telegraph publiceerde het rapport woensdag. Een wetenschappelijk team, onder leiding van professor Graham Giles van het Cancer Council Victoria, onderzocht tussen 1994 en 1998 zo'n 2.000 mannen. De proefpersonen waren tussen de 40 en 69 jaar oud en afkomstig uit Sydney, Melbourne en Perth. Een deel van hen had al prostaatkanker. De wetenschappers stelden vast dat de mannen die meer dan vijf keer per week ejaculeerden, een derde minder risico liepen om prostaatkanker te krijgen. "Mannen die het meest ejaculeren tussen hun 20ste en 40ste levensjaar, lopen veel minder kans dan mannen van die leeftijdscategorie die veel minder masturberen", legt Giles uit.
De Australische professor vindt een verklaring voor de positieve gevolgen van zelfbevrediging in het feit dat frequente ejaculatie voorkomt dat het sperma opgestapeld blijft in de urinebuis, waar het mogelijk kankerverwekkend wordt. Volgens de wetenschappers vertoont de prostaat bij de man meer gelijkenissen met de borsten van de vrouw dan eerder gedacht werd. "De prostaat is net zoals de borst een afscheidingsorgaan: de borsten produceren melk, de prostaat sperma. Net zoals borstvoeding de kans op borstkanker doet afnemen, wordt het risico op prostaatkanker verminderd door frequente ejaculatie", redeneert de professor.
Eerdere studies toonden volgens Giles aan dat gevangenen en katholieke priesters meer risico lopen op prostaatkanker. Het onderzoek van Giles' team toont een positief effect aan bij masturbatie, maar er is nog geen bewijs dat seks met een groot aantal vrouwen ook een positief effect heeft op prostaatkanker . Volgens de Australische professor moet er nog ander onderzoek uitgevoerd worden alvorens deze resultaten als absoluut wetenschappelijk correct kunnen beschouwd worden. Ondertussen kunnen de mannen, aldus Giles, op beide oren en handen slapen.
Fatima : Ahmed, kom je naar bed, schatje, ik ben een beetje...eh eh....eeh....warm :stout:
Ahmed : Isch goed, skatje, ik kom eraan.
Ahmed komt in bed, gaat liggen, en zegt tegen Fatima:
nou, Fatima, doe je best, hier is wat sensilube, en ga niet
weer zeiken over eenrichtingsverkeer, je weet wat dokter Giles heeft gezegd......... :D
;)
Iewa een excuus vinden is makkelijk....
Maar Allah(swt) kijk naar de intentie ;) Dus die lost het wel op..:)
Dat is zo...la hila ma3a Allah (geen geintjes met Allah)..Hij weet wat je denkt en voelt, dus geen geintjes...
Ik denk dat de wetenschap aan het begin of raakvlak staat van een omgekeerde piramide...dus, wij zullen.. of ..in ieder geval de mensen die na ons komen veel nieuwe of oude zaken ontdekt of opnieuw belicht worden..
Chaimae...jij reageerde wel heel snel op deze topic.. :D ...euuhhh, ik denk niets hoor :D
Dat is zo...la hila ma3a Allah (geen geintjes met Allah)..Hij weet wat je denkt en voelt, dus geen geintjes...
Ik denk dat de wetenschap aan het begin of raakvlak staat van een omgekeerde piramide...dus, wij zullen.. of ..in ieder geval de mensen die na ons komen veel nieuwe of oude zaken ontdekt of opnieuw belicht worden..
Chaimae...jij reageerde wel heel snel op deze topic.. :D ...euuhhh, ik denk niets hoor :D
Ik verveel me, er is nergens een leuke topic en toen zag ik u naam. :engel:
Ps: Wie is er nu wie aan het plagen? :ego: ;)
Origineel gepost door grendel
Fatima : Ahmed, kom je naar bed, schatje, ik ben een beetje...eh eh....eeh....warm :stout:
Ahmed : Isch goed, skatje, ik kom eraan.
Ahmed komt in bed, gaat liggen, en zegt tegen Fatima:
nou, Fatima, doe je best, hier is wat sensilube, en ga niet
weer zeiken over eenrichtingsverkeer, je weet wat dokter Giles heeft gezegd......... :D
;)
Ahmed probeert sensilube terug betaald te krijgen via ziekenfonds..isch duuuuur...en hij heeft zoveeel van nodig.. :D
Ik verveel me, er is nergens een leuke topic en toen zag ik u naam. :engel:
Ps: Wie is er nu wie aan het plagen? :ego: ;)
Je moet reageren op het onderwerp..niet op mijn naam :D
Ok..Chaimae..kijk me aan..ik meen het goed met je hoor :)
Het verlof duurt zoooo lang als je hier blijft..als je op verlof gaat..is het juist andersom... :(
Je moet reageren op het onderwerp..niet op mijn naam :D
Ok..Chaimae..kijk me aan..ik meen het goed met je hoor :)
Het verlof duurt zoooo lang als je hier blijft..als je op verlof gaat..is het juist andersom... :(
Ik reageerde ook op het onderwerp! :kwaad:
Pfffffff heb ik hier alleen maar lopen zeveren ofsjoo? :rolleyes:
Ps: Verlof BlaBlaBlaaaaaaaaa..
Ik reageerde ook op het onderwerp! :kwaad:
Pfffffff heb ik hier alleen maar lopen zeveren ofsjoo? :rolleyes:
Ps: Verlof BlaBlaBlaaaaaaaaa..
Solly :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.