Bekijk originele versie : Trouwen
Wie is er getrouwd met een nederlander of persoon die niet marokkaans is?
Hoe hebben jullie je trouwfeest gevierd?
xx
Niemand:confused: Jeetje niet zo bescheiden...
tempted_2_touch
07-11-2006, 12:38
ik daarvan weleens een bruiloft meegemaakt... ze hadden een marokkaanse band gedaan en een nederlandse dj voor de onderbrekingen voor de rest wel leuk gewoon op de marokkaanse manier ... marokkaans eten dus catering... ziana etc. :)
Dat is wel leuk gecombineerd dan.
Maar is er niemand op deze forum met een nederlander getrouwd? Wat een bescheidenheid!
tempted_2_touch
08-11-2006, 11:29
Dat is wel leuk gecombineerd dan.
Maar is er niemand op deze forum met een nederlander getrouwd? Wat een bescheidenheid!
ze durven niet denk ik:hihi:
girlmeisje
08-11-2006, 11:49
wij hebben het appart gehouden.. 1 feest voor de nederlanders en 1 voor de marokkaanse...
waarom... omdat de nl mensen die wij kennen houden niet van die marokkaanse gedoe enzo ook die muziek niet is allemaal erg vreemd voor hun en dat is dan geen leuke feest...
voor de marokkanen wel een marokkaans feest...
Meid ik denk dat je niet weet waar aan je begint, maar goed dat is mijn mening!
Verder zou ik zeggen heb het meegemaakt met Marok/Turks en gewoon een ziana en bands 1 marok de andere turks was echt grappig, als de ene stopte begon de andere band!
Veeeeeeeeeeeeel succes
girlmeisje
08-11-2006, 11:51
Meid ik denk dat je niet weet waar aan je begint, maar goed dat is mijn mening!
Verder zou ik zeggen heb het meegemaakt met Marok/Turks en gewoon een ziana en bands 1 marok de andere turks was echt grappig, als de ene stopte begon de andere band!
Veeeeeeeeeeeeel succes
uhmmm :rolleyes:
uhmmm :rolleyes:
9 van de 10 keer gaat het mis, wat ik dan om mij heen hoor en zie!
Maar verder wens ik haar veel geluk toe en hoop ik dat haar huwlijk wel zal slagen inshallah
;)
girlmeisje
08-11-2006, 12:01
dan zitten ze denk ik kwa geloof niet op 1 lijn.. en dat is wel heel erg belangrijk.. en jah je moet vooral ook elkaars cultuur respecteren en accepteren.. anders gaat het denk ik wel mis.. alhoewel ik het in mijn omgeving nog niet heb zien gebeuren.. maar ik weet er ook niet zoveel
Het gaat inderdaad mis en meestal heeft het niet eens met geloof te maken, maar puur om de cultuur botsingen die je meemaakt wanener je met elkaar in 1 huis woont.
Mo ben het helemaal eens met jou
:goedzo:
kamar :o zo dom ben ik nog niet :o
heb ik ook niet gezegd ;)
tempted_2_touch
08-11-2006, 12:39
... er zijn genoeg marokkaanse stellen die het einde samen niet halen dus :D
... er zijn genoeg marokkaanse stellen die het einde samen niet halen dus :D
ja je zegt het goed marokkaanse stellen
maar wij hadden het over gemengde stellen
:hihi:
girlmeisje
08-11-2006, 13:08
Het gaat inderdaad mis en meestal heeft het niet eens met geloof te maken, maar puur om de cultuur botsingen die je meemaakt wanener je met elkaar in 1 huis woont.
:goedzo: toch speelte het geloof ook wel mee.. dan is de 1 fanatieker dan de ander ofzo..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.