Bekijk originele versie : Massavernietigingswapen niet gevonden omdat deze nog voortvluchtig is!
Het klopt inderdaad dat de massavernietigingswapen nog niet gevonden is. Deze is namelijk op de vlucht geslagen met zijn 2 dappere zoons.
De Amerikanen waren op zoek naar een wapen van metaal. Nu komen ze erachter dat het een wapen was van vlees en bloed (en een snor). Dat dit wapen uiterst effectief en destructief is, hebben de Irakezen wel ondervonden. gelukkig hebben de Amerikanen ervoor gezorgd dat de sterker eruit getrokken kon worden........................
Ik kom net erachter dat ik 20 miljoen dollar wel kan gebruiken. Dus mijn vakantieplannen zijn gewijzigd:
Iraq...............here I come!!!!!!!!!! :D
Jupiter, wat denk je zullen ze hem ooit nog vinden? Met of zonder zoons.
Wat me trouwens ook opvalt dat je ook niets meer hoort van die dubbelgangers.
PS op vakantie veel plezier toegewenst, ga je nog bij onze jongens langs
Origineel gepost door rnaj
Jupiter, wat denk je zullen ze hem ooit nog vinden? Met of zonder zoons.
Wat me trouwens ook opvalt dat je ook niets meer hoort van die dubbelgangers.
PS op vakantie veel plezier toegewenst, ga je nog bij onze jongens langs
Uiteindelijk zal ie wel een keer onvoorzichtig worden. Misschien kan hij toch niet nalaten om even ergens op te duiken en te zien of iedereen nog steeds verlamd raakt bij het zien van de Leider.
Die dubbelgangers die zijn naar alle 4 windstreken gestuurd, maar helaas tijdens een zandstorm verdwaalt. Ze kwamen elkaar weer tegen en degene die als laatste flauwviel bij het zien van de andere Saddams, is nu hun Leider.
Samen hebben ze bij een Oase een sekte gevormd en vullen hun tijd met het klaverjassen met een setje kaarten van de SaddamBende. Deze hebben ze gerolen met een verdwaalde Amerikaanse soldaat in ruil voor een stukje geitenvlees en een glaasje kamelenmelk.
Ja, ik zal die dappere Hollanders even gaan bezoeken. ben benieuwd of ze nu een digitale camera bij zich hebben in plaats van zo'n ouderwets ding met fotorolletje.
(zul je zien dat ze alsnog het schijfje deleten als het weer zover is........ :D )
Weet jij trouwens of die 20 milj. dollar belastingvrij is?
En voor bezoekertje: het is geen Riba, want ik moet er voor zweten..........)
Origineel gepost door Jupiter
Uiteindelijk zal ie wel een keer onvoorzichtig worden. Misschien kan hij toch niet nalaten om even ergens op te duiken en te zien of iedereen nog steeds verlamd raakt bij het zien van de Leider.
Die dubbelgangers die zijn naar alle 4 windstreken gestuurd, maar helaas tijdens een zandstorm verdwaalt. Ze kwamen elkaar weer tegen en degene die als laatste flauwviel bij het zien van de andere Saddams, is nu hun Leider.
Samen hebben ze bij een Oase een sekte gevormd en vullen hun tijd met het klaverjassen met een setje kaarten van de SaddamBende. Deze hebben ze gerolen met een verdwaalde Amerikaanse soldaat in ruil voor een stukje geitenvlees en een glaasje kamelenmelk.
Ja, ik zal die dappere Hollanders even gaan bezoeken. ben benieuwd of ze nu een digitale camera bij zich hebben in plaats van zo'n ouderwets ding met fotorolletje.
(zul je zien dat ze alsnog het schijfje deleten als het weer zover is........ :D )
En voor bezoekertje: het is geen Riba, want ik moet er voor zweten..........)
Denk wel dat het te regelen valt, maar de details laat ik nog niet los. laten we eerst maar even een percentage afspreken :boogie:
Denk wel dat het te regelen valt, maar de details laat ik nog niet los. laten we eerst maar even een percentage afspreken :boogie:
Dan moeten we eerst gaan onderhandelen. Laten we de volgende stappenplan in acht nemen:
1. ik noem een percentage
2. jij voelt je beledigt en scheld een familielid van mij uit
3. ik word woest en scheld je de huid vol. Aangezien ik je toch nodig heb, noem ik jou een vriend en verhoog het percentage een klein beetje
4. jij vindt me een inhalige Marokkaan en dreigt met inschakelen belastingdienst
5. ik word woest daar de belastingdienst de enige autoriteit is waarin ik geloof
6. jij kiest eieren voor je geld en gaat akkoord met een iets verhoogde percentage
7. we schudden de handen en gaan wat drinken
Let er wel op dat het een en ander met druk handgebaren en duidelijke stemverhogingen moet gebeuren!!
houden we de schoenen aan, of gaan we daar ook nog mee gaan slaan?
houden we de schoenen aan, of gaan we daar ook nog mee gaan slaan?
NEE!!!
Hou vooral je schoenen aan! Niet alleen vanwege de aroma's die eruit ontsnappen met dit weer.
Het slaan met schoenen is zeer beledigend!
Dit mag je alleen doen als je een foto van de Grote Leider hebt bemacht en hem jou dankbaarheid wil tonen door een aantal kleine tikjes op zijn Geliefde Portret te geven.................. ;)
Hou vooral je schoenen aan! Niet alleen vanwege de aroma's die eruit ontsnappen met dit weer.
Jupiter, Ik wist niet dat je me kende. :rolleyes:
Je bent toch niet die marokkaan die naast me woont, dan moeten we namelijk nog even over je muzieksmaak hebben. :cool:
Je bent toch niet die marokkaan die naast me woont, dan moeten we namelijk nog even over je muzieksmaak hebben. :cool:
Wat is er met mijn muziekSMAAK aan de hand? Het is het enige muziek dat ik heb!
Wat is er met mijn muziekSMAAK aan de hand? Het is het enige muziek dat ik heb!
Over massavernietigingswapens gesproken, ik vindt het een beetje drukjes, of komt die herrie bij je zus vandaan. :p
Over massavernietigingswapens gesproken, ik vindt het een beetje drukjes, of komt die herrie bij je zus vandaan. :p
Doe dan maar je ramen dicht.
Trouwens als je naar buiten kijkt met dit weer, dan komen er alleen maar zondige gedachtes in je op............. :D
Doe dan maar je ramen dicht.
Trouwens als je naar buiten kijkt met dit weer, dan komen er alleen maar zondige gedachtes in je op............. :D
Onafhankelijk het weer en de toestand van het raam worden mijn gedachtes toch al vaak als zondig bestempeld. :huil:
Maare ik zit toch eigenlijk te wachten op je eerste bod
Maare ik zit toch eigenlijk te wachten op je eerste bod
Shit! helemaal vergeten!
okay: jij krijgt 1%
Shit! helemaal vergeten!
okay: jij krijgt 1%
1% je lijkt wel zo'n zeeuwse kaasop
O nee, ik doe het verkeerd, moet iets met je familie te maken hebben. In de trend van 'smeer die eene procent maar in de snor van je zus', voor 1% stap ik nog niet eens mijn bed uit, zijn de telefoonkosten hoger dan de opbrengsten
1% je lijkt wel zo'n zeeuwse kaasop
O nee, ik doe het verkeerd, moet iets met je familie te maken hebben. In de trend van 'smeer die eene procent maar in de snor van je zus', voor 1% stap ik nog niet eens mijn bed uit, zijn de telefoonkosten hoger dan de opbrengsten
WAT!!???? "*****" en "@#$%$$#*@@" vuile verrader!
Maar ik weet dat je een vriend bent, dus sorry je krijgt 5% en niets meer!! ben je nou helemaal gek geworden :zweep:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.