Bekijk originele versie : jarloeze mensen op je bruiloft
Wie is of gaat trouwen en weet dat er mensen aanwezig zullen zijn die vreselijk jarloes zijn.
mimi_tangaouia
16-07-2003, 15:18
dat heb je wel altijd jaloerse mensen op een bruiloft
sommige zijn bewust jaloers en andere onbewust
maar een tip dat soort mensen gewoon negeren
NadIa84LovesFo
16-07-2003, 19:25
Mensen die jaloers zijn, kunnen het gewoon niet hebben dat jij het beter doet.
halima180
17-07-2003, 12:02
ja op mijn bruiloft is helemaal verpest door jaloerse bemoezuchtige familie leden.ze hebben alles proberen tegen te houden maar het is ze niet gelukkig niet gelukt.nu ben ik al een paar jaar gelukkig getrouwd!!!!!!!!!!!
ik heb een nicht en jaloers dat ze was, dat ik eerder dan haar ging trouwen (ze is ouder dan ik), ik had vertrouwen in haar, ze probeerde mijn bruiloft ook te dwarsbomen... maar mijn lievelingsoom greep in en zei tegen haar: Dit is niet jouw bruiloft hoor Hahahaha
Liefs Safia
BENTGHATAR
17-07-2003, 14:03
Er zitten altijd wel jaloerse mensen tussen die je bruiloft willen verpesten.........maar gewoon negeren die handel
soraya_angel
19-07-2003, 16:31
Origineel gepost door Gizlane
Wie is of gaat trouwen en weet dat er mensen aanwezig zullen zijn die vreselijk jarloes zijn.
Hey girl
Mijn zus is pas getrouwd.We hadden een superfeest gegeven. Alles was geregeld. Er was een meisje aanwezig. Het nichtje van de bruidegom. Die zou eigenlijk met de man van mijn zus trouwen. Helaas trouwde echter mijn zus met hem :D
Toch besloot ze om naar het feest te komen. Ze zat echt heel de tijd te smoezen als mijn zus als lerosa binnen kwam.
tfoe gesch
wou ik echt ffe kwijt
ma3a salama
Jaloersheid komt altijd tot stand vanuit een complex, vanuit een minderwaardigheidsgevoel. Ga nooit in op jaloersheid. Negeer het.
PACINOchick
20-07-2003, 18:55
:) ik mijd daarom bruiloften met zulke heksen
Origineel gepost door halima180
ja op mijn bruiloft is helemaal verpest door jaloerse bemoezuchtige familie leden.ze hebben alles proberen tegen te houden maar het is ze niet gelukkig niet gelukt.nu ben ik al een paar jaar gelukkig getrouwd !!!!!!!!!!
PRECIES OOK BIJ ONS GEBEURT :( ze wouden ons uit elkaar halen maar allah is groot hun wens is niet in vervulling geggaan.
nu zijn wij 7 jaar gelukkig getrouwd :D
wij hebben spijt dat we niet hier zijn getrouwd maar ja makatib
het belangrijkste is dat wij elkaar hebben en mijn familie kan de pot op :kwaad:
Weet je wat mij is opgevallen dat je eigen familie meestal de gene zijn die je feest willen verpesten echt schande gewoon. maar goed op de bruiloft van mijn vriendin was haar schoonzus die haar trouwfeest wilde verzieken ze was vreselijk jarloes op haar omdat ze alles had wat zij niet had en zij had gewoon scheit aan haar. ze ging over haar te roddelen met de vrouwen die aanwezig waren echt misselijk gewoon.
Mijn vriendin had alles in de gaten maar zei gaf haar gewoon geen aandacht ze zei laat maar. Later had ik het met haar over ze zei ik weet wat ze allemaal heeft gezegd maar allach is groot laat haar maar.
Ze is nu ontzettend gelukkig met haar man en die schoonzus van haar komt nu bij haar slijmen echt ziek word je ervan.
Sanae_23_
25-07-2003, 13:02
Jaliezie ja wat moet daarover zeggen?
Ik heb het persoonlijk mee gemaakt en wat Gizlane ook al zei dat het meestal van je familie komt..
bleef het maar bij ons alleen bij roddelen, het is bij de bruiloft van mijn broers zelfs zover gekomen dat een familieled van ons iets bij hun en bij mij (omdat ik de hele bruilofd zelf regel voor mijn broers) hebben gedaan maar goed blijf vooral in ALLAH geloven en steunen en dan zal je zien dat alles goed komt inchallah.
Laat ze maar lekker roddelen en geef ze vooral geen aandacht. gewoon dood negeren dat is het beste middel echt waar.
Thallaou San
Ja je hebt helemaal gelijk sanae gewoon negeren, maar wat erg joh insalch dat allach ze allemaal een voor een straft, dat mensen zo wanhopig kunnen zijn om dit bij een mens te doen. vreselijk gewoon.
maar gaat het nu wat beter met jou
C_OUJDIA
26-07-2003, 02:47
Origineel gepost door Gizlane
Behandel die mensen als lucht....Ze zijn je aandacht niet waard.
Geniet van je dag...
Zodra ze merken dat het je niets doet voelen zij zich misplaats...
Voor jou de lol...:D
Origineel gepost door C_OUJDIA
Behandel die mensen als lucht....Ze zijn je aandacht niet waard.
Geniet van je dag...
Zodra ze merken dat het je niets doet voelen zij zich misplaats...
Voor jou de lol...:D
Percies :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.