Bekijk originele versie : Vakantie plannen
Nu marokko.nl alleen nog bestaat uit die prikkers die niet op vakantie zijn of gaan, ben ik eigenlijk wel benieuwd of jullie nog plannen hebben voor dit jaar.
En verder zijn er toch al bijna geen serieuse discussies meer gevoerd deze week , dus ik dacht waarom niet.
Mijn/onze plannene zijn in augustus nog naar spanje (barcalona), ben nog nooit in spanje geweest dus ik ben benieuwd. hopelijk is de hittegolf dan wel voorbij.
en in november ga ik 2 weken met m'n moeder naar Zuid Afrika, een land war ik verliefd op ben. dit jaar wordt mijn 3de keer dat ik een bezoek breng.
Groetjes Rnaj :)
Wij gaan nu zondag voor een week naar Oostenrijk...wandelen, cultuur, wijn en lekker eten en de gezelligheid..
Hmmm, oostenrijk associeer ik nou niet meteen met lekker eten en wijn. Volgens mij kan je dan net zo goed in belgie blijven.
En de oostenrijkse cultuur heeft 50 jaar geleden ook een deuk opgelopen. :kwaad:
Met andere woorden zal mijn eerste keus niet zijn, maar ik wens je veel plezier. Wie past er eigenlijk op je kippen vikker? :)
KohiNoor, klinkt een beetje treurig hopelijk hoef je je vent niet te lang te missen.
hoe bedoel 'vent' eigenlijk, in de zin van 'getrouwd met'?
en heb je nooit een kalterersee gedronken...
Klopt, neem aan dat dit wijn is. Oostenrijk heeft toch voornamelijk zoete wijn soorten, of vergis ik mij nou alweer in dat land?
Wat betreft je kippen, fantasie is vaak leuker dan de werkelijkheid. :giechel: Ik zie het bord al voor me, met een groep kippen die ruzie maken over wat jij precies met de instructies bedoelt :confused:
Vakantietips voor Spanje:
Sevilla en Salamanca. Moet je echt eens zien!! Maar niet in de zomer. April/mei of in de herfst.
Verder is Madrid en de streek rond Granada ook mooi.
En alles je mafiosi en olie-sjeiks wil tegenkomen in hun patserige mercedessen, dan moet je naar Marbella.
KohiNoor, Sorry, dat had ik echt niet begrepen.
maar daardoor is het wel een vervelend vakantie land geworden.
Heb je ook in Egypte gewoont?
Origineel gepost door KohiNoor
is niet erg dat je het niet begrepen hebt,ik was ook niet echt duidelijk. Het is eigenlijk geen vervelend vakantieland want ik heb nog steeds heimwee naar Egypte. Heb er nooit gewoond alleen paar x geweest. Ik ben alweer verliefd op een ander maar toch mis ik mijn ex af en toe maar Egypte nog veeeeeel meer! Ben je er ooit geweest? is echt mooi. De woestijn,rotsen en vooral de Rode zee!
Ik ben er nog nooit geweest, gelukkig heb ik nog een leven voor me. Een leven met te weinig vakantiedagen en te veel wensen, Egypte staat inderdaad wel op het lijstje van landen waar ik nog wel eens naar toe wil.
Moet ik wel zeggen dat Egypte, door het 'pek en veren' gedoe wel in het lijstje gezakt is.
Inderdaad Marokko staat ook bij mij op het lijstje, samen met surimame, zuid amerika, china, New Zeeland, ..., ....
Ach, ik vergeef het je dat je als nederlander niet echt op de hoogte bent van papilstrelende aangelegenheden..
hoho, ik heb liever niet dat je mijn smaak pupillen demoniseerd. :cool:
Het feit dat ik niet helemaal op de hoogte ben van de culinaire wonderen uit Oostenrijk, wil nog niets zeggen over mijn vermogen om te genieten van andere zaken dan gehaktballen met heineken bier. :rolleyes:
Zoals ik maandag al ergens gepost heb, heb ik afgelopen weekend genoten van culinair Brussel. Waar de zeeuwse mosselen (de belgen kunnen toch niet helemaal zonder de Nederlanders :boogie: ) verteerd werden in een paar glazen leffe.:cola:
En een lekker droge Tokay Pinot gri, glijdt er bij mij ook altijd goed in. :Iluvu: (ben geen liefhebber van zoet)
Origineel gepost door vikker
Wij gaan nu zondag voor een week naar Oostenrijk...wandelen, cultuur , wijn en lekker eten en de gezelligheid ..
Cultuur en gezelligheid zijn niet bepaald dingen die ik associeer met Oostenrijk. Of je moet bedoelen de specifieke schaapherdersmentaliteit op de Almen en Alte Kamaraden sfeer in de steden. Maar 'k moet toegeven dat ik er al een paar jaar niet meer geweest ben.
Smaakpapillen beste rnaj.. ;)
Bedankt.
En zonder de belgen waren de Zeeuwlanders nog boeren...dank zij de verkoop van hun mosselen aan de dappere belgen zijn ze welvarend geworden, zijn het dan niet de zeeuwlanders die de belgen nodig hebben..?
Sinds de 'gewone' Nederlander 5 jaar geleden de mossel ook heeft ondekt, worden die zuinige zeelanders ook wel rijk zonder jullie.
En mosselen kan je nog het beste drinken met een gewone pils..de smaak van blonde leffe is te dominant voor de mosselen.
Voor dat er misverstanden ontstaan, heb de mosselen ook niet weggespoeld met Leffe, ze zijn elkaar in mijn maag weer tegen gekomen.
Enne Vikker, laat je niet door die andere Belg op de kast jagen. Het is altijd een klein groepj...... (dat weet je ook wel). In iedergeval jij hoeft je niet uit te leggen als Belg
Vikker, ben jij Jaques Brel liefhebber? Zo ja dan moet je echt naar Brussel (als je nog niet geweest bent), echt een prachtige tentoonstelling.
Origineel gepost door vikker
Jaques Brel...natuurlijk..1 van de weinige grote zangers in België..
Maar weet jij tot wanneer de tentoonstelling loopt...die tijd ook altijd hé..24 iuur in een dag is soms te weinig.
Ik dacht tot januari of februari 2004, maar zeker tot het eind van dit jaar.
Naschrift, -klik hier- voor de officiele Brel website, waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht (http://www.jacquesbrel.be/) :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.