Bekijk originele versie : Hellup!! Sollicitatiegesprek in het ENGELS!
Doumo3_el_3aiN
06-11-2006, 18:53
Salaamoe 3alaikoum dames...
Zoals de titel al aangeeft, heb ik binnenkort een sollicitatiegesprek in het engels.. Dit is voor mij de eerste keer .. Ik vind solliciteren sowieso al enG.. laat staan in het engels.. :(
heeft iemand hier ervarinG mee?? Zo ja, hoe hebben jullie je voor bereid?? Iemand tips??
met andere woorden HELLUUUUUUUUUUPP!!! :maf:
Doumo3_el_3aiN
06-11-2006, 19:27
niemand??? :maf:
Meestal hebben jullie op elke topiC wel een reactie.. en nu ... wellou :moe:
Sibel_flower
06-11-2006, 19:39
Gewoon hoe je het ook in nederlands zou doen maar nu in engels.. Zorg dat jou profiel overeenkomt met jou functie..en werk de punten uit in het engels
Veel succes..
Kwebbel_24
06-11-2006, 19:44
Waarom ga je in godsnaam op sollicitatie als je de taal niet eens beheerst :haha:
ik neem aan dat de fuctie ook Engelstalig is :rolleyes:
Doumo3_el_3aiN
06-11-2006, 19:52
Gewoon hoe je het ook in nederlands zou doen maar nu in engels.. Zorg dat jou profiel overeenkomt met jou functie..en werk de punten uit in het engels
Veel succes..
Jah maar das denk ik makkelijker gezegd dan gedaan.. maar in iedergeval bedankT voor je reactie..!! :kus:
Het is gewoon een kennismakinGsgesprek, dus geen inhoudelijke vragen .. dat scheelt! Maar toG.. Het is lang geleden dak engels heb gepraat (op school :hihi: )..
Sibel_flower
06-11-2006, 19:55
Jah maar das denk ik makkelijker gezegd dan gedaan.. maar in iedergeval bedankT voor je reactie..!! :kus:
Het is gewoon een kennismakinGsgesprek, dus geen inhoudelijke vragen .. dat scheelt! Maar toG.. Het is lang geleden dak engels heb gepraat (op school :hihi: )..
Zorg dat je genoeg over het bedrijf weet in het engels en intressen tonen is natuurlijk ook belangrijk.. En iets over je zelf natuurlijk..schrijf op papier een aantal punten waar je het over wilt hebben.. En vertaal ze dan in engels en oefen je het met iemand...;)
Doumo3_el_3aiN
06-11-2006, 19:55
Waarom ga je in godsnaam op sollicitatie als je de taal niet eens beheerst :haha:
ik neem aan dat de fuctie ook Engelstalig is :rolleyes:
:hihi: ... Pff ze zoeken iemand met weiniG werkervarinG ( dus moi! :o ) ..
Het is een internationaal bedrijf.. Je moet af en toe in Duitsland aan het werk, misschien is het dan handiG dat je een beetje engels beheerst.. maar meestal zit je gewoon in NL aan het werk met NL collega's .. alleen de jaarverslagen zijn in het engels.. de getallen zijn gewoon in het Nederlands hahaha :hihi:
Bla Bla.. met andere woorden Kwebbel.. je hebt gelijk! wat doe ik mezelf aan :maf:
Doumo3_el_3aiN
06-11-2006, 19:56
Zorg dat je genoeg over het bedrijf weet in het engels en intressen tonen is natuurlijk ook belangrijk.. En iets over je zelf natuurlijk..schrijf op papier een aantal punten waar je het over wilt hebben.. En vertaal ze dan in engels en oefen je het met iemand...;)
Zo ga ik het insha Allah aanpakken..! :goedzo:
Wil je mijn engels aanhoren?? :hihi:
Sibel_flower
06-11-2006, 19:57
Zo ga ik het insha Allah aanpakken..! :goedzo:
Wil je mijn engels aanhoren?? :hihi:
Is het zo erg dan:hihi:
Kwebbel_24
06-11-2006, 19:59
:hihi: ... Pff ze zoeken iemand met weiniG werkervarinG ( dus moi! :o ) ..
Het is een internationaal bedrijf.. Je moet af en toe in Duitsland aan het werk, misschien is het dan handiG dat je een beetje engels beheerst.. maar meestal zit je gewoon in NL aan het werk met NL collega's .. alleen de jaarverslagen zijn in het engels.. de getallen zijn gewoon in het Nederlands hahaha :hihi:
Bla Bla.. met andere woorden Kwebbel.. je hebt gelijk! wat doe ik mezelf aan :maf:
:haha: ik moet echt lachen om jou ...
Neejoh gekkerd.. het is al heel wat dat je het aandurft hoor..
maar doe gewoon wat Sibel zegt.. schrijf punten op en vertaal ze in het engels en ga oefenen .. met je man ofzo... dan kom je al heel ver...
en als je eenmaal opgang bent dan komt je engels vanzelf wel naar boven.. :goedzo: kop op.. je kan het :D
Doumo3_el_3aiN
06-11-2006, 20:00
Is het zo erg dan:hihi:
Vast wel :hihi:
:o ....
Mijn woordenschat is tegenwoordiG nihil.. Had ik maar opgelet tijdens de engelse lessen :hihi:
Sibel_flower
06-11-2006, 20:02
Vast wel :hihi:
:o ....
Mijn woordenschat is tegenwoordiG nihil.. Had ik maar opgelet tijdens de engelse lessen :hihi:
If you never try you will never know:)
Doumo3_el_3aiN
06-11-2006, 20:03
:haha: ik moet echt lachen om jou ...
Neejoh gekkerd.. het is al heel wat dat je het aandurft hoor..
maar doe gewoon wat Sibel zegt.. schrijf punten op en vertaal ze in het engels en ga oefenen .. met je man ofzo... dan kom je al heel ver...
en als je eenmaal opgang bent dan komt je engels vanzelf wel naar boven.. :goedzo: kop op.. je kan het :D
:D .. WajaaW Kwebbel je kan dus wel lief zijn..
dank je voor je troostende woorden..
Nu opzoek gaan naar iemand die engels kan.. :hihi:
iemand?? :banana:
Doumo3_el_3aiN
06-11-2006, 20:04
If you never try you will never know:)
That's true!!.. ZieD kun je shy woorden opnoemen die van toepassinG kunnen komen op een soll gesprek?
iemand moet me toG helpen.. :o
Sibel_flower
06-11-2006, 20:08
Nou zeg het maar wat je wilt weten in het engels...
Nou je hebt een kennismakings gesprek:
Je begint te vertelen
hoe je heet
hoe oud je bent
waar je vandaan komt
Welke opleidingen je hebt gedaan
welke richting.
of welke werkzaamheden je verricht hebt
en intressen tonen over het gene waar jij op gaat solliciteren.
Maar hoe denk jij hoe het gesprek gaat dan kan ik het voor je vertalen ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.