Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruiloft in Hoicema.

Mocrosenorita
06-11-2006, 18:00

Zou iemand mij kunnen helpen. ik zou mijn bruiloft graag willen houden in hoicema is er iemand die daar leuke zalen weet en wat de prijzen van zijn ongeveer. een "goed'' ziana in hoicema?? goede muziek in hoicema?? mohiem heeft iemand ervaring in hoicema of heeft iemand et daar gehouden of iemand die het daar ook nog gaat houden.. ik weet niet waar ik moet beginnen help me alsjeblieft dames :(

boyengirl
06-11-2006, 18:12
ziana anissa is goed maar je hebt nu iets nieuws boven bij de markt heb je een zwembad daar naast zit een zaal je hoeft alleen geld neer teleggen alles wordt geregeld van eeten tot band tot nagaffa alles er op en er aan is echt een vette zaal je zal feest van je leven hebben

Sweetiie
06-11-2006, 22:49
ziana anissa is goed maar je hebt nu iets nieuws boven bij de markt heb je een zwembad daar naast zit een zaal je hoeft alleen geld neer teleggen alles wordt geregeld van eeten tot band tot nagaffa alles er op en er aan is echt een vette zaal je zal feest van je leven hebben Hoeveel kost die ziana lieve meid? En waar is die zaal precies en weet je daar ook toevallig de prijs van? :kus: Sweetiie

boyengirl
07-11-2006, 08:12
Hoeveel kost die ziana lieve meid? En waar is die zaal precies en weet je daar ook toevallig de prijs van? :kus: Sweetiie ze zal niet zo duur zijn als die van hier je hebt nog een goede in al-hocima hun heeten tetouan is boven bij de moskee in de buurt die vraagt wat minder als die anissa ze is echt goed mijn schoonzusje heeft haar genomen ze heeft mooie stoelen mooie el hameria ze komen met zijn 3tjes haar dochter gaan met je mee tot dat je zit echt :goedzo: die zaal zul je zeker wel 10.000 moeten rekenen is beetje veel het beste is als je groot huis hebt lekker thuis henna dag nodig je mannen uit en doe je tafles en catering huuren de dag dat je wordt gehaald 3e dag doe je voor vrouwen zo hebben wij het gedaan was echt zon tof feest we waren gasten in onze eigen huis succes meid

Sweetiie
07-11-2006, 13:03

aha keej dan ik zal wel ff een kijkje nemen bij die anissa moet ik daar flink van te voren contact mee nemen? en moet je bij haar nie voor je eigen jurken zorgen dat heb ik namelijk gehoord. bedoel je 10.000 euro?? nee toch !!zo duur? ma dan zit er alles wel bij cker ofnie?? hmm..... Boesa sweetiie

Riffia_Dounia
07-11-2006, 18:48
He meid.. Me zus is Afgelope jaar getrouwd..In al hoceima.. Ze heeft een nieuwe Negaffa Gekoze..Iedereen zei wel Anissa..Maar ze doet het in de zomer voor bijna 1000 euro..En haar werk is geen Duizend euro waard..Ik zeg niet dat haar werk slecht is.. maar voor die Prijs vind ik het niet waard.. Ik heb foto's van de bruiloft en van haar werk..Van Neggafa Van me zus Dus Ze heeft zelf jurken..Uit tanger,..En casa..maar me zus had Dus haar eigen jurken. Maar Ze heeft ook hele leuke..!! Wat betreft Zaal..? Mienador..Bij de strand ermoed.. Is een hele mooie grote zaal.. Voor de zaal betaal je 1000 euro..Voor de huur dus.. tafels en stoelen apart dus.. Per tafel betaal je 20euro;)met 10stoelen Maar meid..Als je meer Vragen hebt Laat het me weten.. Pm me maar..Ik zal je Fotos Opsturen van het werk van Die ene Negaffa;) Groetjes Kusjes Dounia..verder wens K je veel succes;)

Sweetiie
08-11-2006, 09:24
He meid.. Me zus is Afgelope jaar getrouwd..In al hoceima.. Ze heeft een nieuwe Negaffa Gekoze..Iedereen zei wel Anissa..Maar ze doet het in de zomer voor bijna 1000 euro..En haar werk is geen Duizend euro waard..Ik zeg niet dat haar werk slecht is.. maar voor die Prijs vind ik het niet waard.. Ik heb foto's van de bruiloft en van haar werk..Van Neggafa Van me zus Dus Ze heeft zelf jurken..Uit tanger,..En casa..maar me zus had Dus haar eigen jurken. Maar Ze heeft ook hele leuke..!! Wat betreft Zaal..? Mienador..Bij de strand ermoed.. Is een hele mooie grote zaal.. Voor de zaal betaal je 1000 euro..Voor de huur dus.. tafels en stoelen apart dus.. Per tafel betaal je 20euro;)met 10stoelen Maar meid..Als je meer Vragen hebt Laat het me weten.. Pm me maar..Ik zal je Fotos Opsturen van het werk van Die ene Negaffa;) Groetjes Kusjes Dounia..verder wens K je veel succes;) Ow lieve schat mensen zoals jou heb ik nodig :wow: uhmm mag k je aanmelden op msn ik heb je namelijk veel te vragen :o

Sweetiie
08-11-2006, 09:25
Nog meer mensen met ervaringen?

Mocrosenorita
09-11-2006, 13:39
dank jullie wel dames voor jullie tips.. Nog meer mensen die van iets weten uit hoicema?