Bekijk originele versie : Je hebt bazen en je hebt bazen…
Ik werd vandaag gebeld dat de kinderarts op school zou zijn en mijn zoontje dan terecht kan bij hem en of ik erbij kan zijn. Ikzelf had nog maar 2.5 uurtjes vrij over dus die heb ik opgenomen ervoor, van 10.30 tot 13.00 u.
Een paar uurtjes later zegt mijn baas: noona, morgenochtend hoef je niet te komen hoor, kom maar als je klaar bent.
Bij mijn vorige baan zouden ze met de stopwatch klaar staan of ik niet om 13.01 binnen zou komen zodat ik het later moest inhalen alsnog.
Wat een verschil zeg en dan te bedenken dat de baas die ik nu heb van het ouderwetse type is.
PLUIM voor mijn baas:goedzo:
batata112
06-11-2006, 14:53
hij zal nog beter worden na deze stattas,enneee HIER
wittewarda
06-11-2006, 14:53
ik heb ook zo'n baas, het scheelt echt enorm als je kinderen hebt. Zo kun je met een gerust hart wegblijven
hij zal nog beter worden na deze stattas,enneee HIER
Sorry, ik begrijp geen Batatees:o
mag het in Nederlands?
ik heb ook zo'n baas, het scheelt echt enorm als je kinderen hebt. Zo kun je met een gerust hart wegblijven
Pff, ja bij mijn vorige baan vonden ze het maar lastig dat ik kinderen had en het was een obstakel voor ALLES.
Farah_18
06-11-2006, 14:57
Ik hoop echt dat ik later ook zo'n werkgever krijg. Gewoon niet moeilijk doen over die paar uurtjes.
-Zonnestraal-
06-11-2006, 14:58
mag het in Nederlands?
:hihi: Dat is precies wat ik dacht!
Wel lekker hoor wanneer ze op je werk niet zo moeilijk doen, scheelt een hoop stress...
Jah, ik ben zelfs vergeten DANKJEWEL te zeggen, zo erg schrok ik ervan:D
Hij is je gewoon aan het TEST TEST TESTEN ...
bellettiii n7issek :o
N7issek? Doenjanees begrijp ik ook niet:o
Maar hij mag me testen wat ie wil, als mijn contract afgelopen is hoop ik dat ie hem NIET verlengd!
serenity
06-11-2006, 15:00
Ik heb geen eens kinderen en peer 'm iedere keer wanneer ik wil...pauzes zo lang ik wil, 'even' weg (paar uurtjes wegblijven), *********en wanneer ik wil... :o
:hihi: Dat is precies wat ik dacht!
Wel lekker hoor wanneer ze op je werk niet zo moeilijk doen, scheelt een hoop stress...
Echt wel!
Soms werd ik gewoon helemaal kriegel van dat gepiel met die uurtjes, pffff.
achermijnpc
06-11-2006, 15:01
Noona werk jij fulltime of partime??
Ik heb geen eens kinderen en peer 'm iedere keer wanneer ik wil...pauzes zo lang ik wil, 'even' weg (paar uurtjes wegblijven), *********en wanneer ik wil... :o
dat zijn ECHT uitzonderingen en echt niet bij elke baas zo.:(
Noona werk jij fulltime of partime??
fulltime
mag het in Nederlands?
:lol::lol::lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.