Bekijk originele versie : Stelling: KnappGast
Corleone
15-07-2003, 22:53
Stelling is KnappGast is een Nerd
Mee eens of wel eens :rolleyes:
younesel18
15-07-2003, 22:55
Origineel gepost door Corleone
Stelling is KnappGast is een Nerd
Mee eens of wel eens :rolleyes:
Oneens, Een nerd is iemand die achter de computer zit, doet alsof hij een lekker gozer is en niet op komt dagen op de plek die hij af heeft gesproken met het meisje van de chat (die eveneens een nerd is)
KnappGast is iemand die Vroeger geen aandacht in zijn jeugd heeft gehad en het nu bij iedereen zoekt.
mocromagic
15-07-2003, 23:13
Origineel gepost door younesel18
Oneens, Een nerd is iemand die achter de computer zit, doet alsof hij een lekker gozer is en niet op komt dagen op de plek die hij af heeft gesproken met het meisje van de chat (die eveneens een nerd is)
KnappGast is iemand die Vroeger geen aandacht in zijn jeugd heeft gehad en het nu bij iedereen zoekt.
sjow!! ff een analyse uitgevoerd..... het kan ook iemand zijn die schytzofreen is, buiten de nerd en achter zn pc "het lekkertje"
younesel18
15-07-2003, 23:16
Origineel gepost door mocromagic
sjow!! ff een analyse uitgevoerd..... het kan ook iemand zijn die schytzofreen is, buiten de nerd en achter zn pc "het lekkertje"
Mischien is mijn nerd wel het geval van axtreme sociale angsten of iets dergelijks. Zit die van jou anders in elkaar?
Hij praat over sex, thats why i like him.
mocromagic
15-07-2003, 23:28
Origineel gepost door younesel18
Mischien is mijn nerd wel het geval van axtreme sociale angsten of iets dergelijks. Zit die van jou anders in elkaar?
bij mij is het anders ja, ik zie een nerd als iemand waarbij zijn hele leven draait om boeken en een fictieve wereld voor zichzelf heeft gecreeƫrd omdat hij in de "normale"wereld niet wordt geaccepteerd....
Origineel gepost door mocromagic
bij mij is het anders ja, ik zie een nerd als iemand waarbij zijn hele leven draait om boeken en een fictieve wereld voor zichzelf heeft gecreeƫrd omdat hij in de "normale"wereld niet wordt geaccepteerd....
Je weet wel veel over jezelf te vertellen.
mocromagic
15-07-2003, 23:33
Origineel gepost door Sfenza
Je weet wel veel over jezelf te vertellen.
nou meid, wat zal ik zeggen.... ik heb er een dagtaak aan om jou te opserveren hier in het kliniek. maar er is hoop voor je don't worry! Ik ben de beste van nederland!
Jij bent voor mij de Ultieme voorbeeld....he waar uit amsterdam?
mocromagic
15-07-2003, 23:36
Origineel gepost door Sfenza
Jij bent voor mij de Ultieme voorbeeld....he waar uit amsterdam?
:nerd: ok dan, dat doet me weer goed.. :hihi:
uit noord, jij?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.