Bekijk originele versie : net op TV.... weer een massagraf ontdekt....
Zelfkritiek
15-07-2003, 22:45
Weer honderden lijken opgegraven in Irak... :( Onschuldige moslims afgeslacht omdat ze tegen Sadam waren. Of nog erger, omdat Sadam vermoedde dat ze tegen hem waren....
Een oude Irakeze moslim die na vele jaren onzekerheid alsnog zijn zoons kon begraven nadat ze waren geidentificeerd in zo'n massagraf...
Ik hoop dat Saddam en zijn kliek hun verdiende straf niet ontlopen!
GangstaLovin
16-07-2003, 10:04
who cares of het nou moslims zijn of christenen! Het IS toch erg?
Origineel gepost door achmad
wel, alles best hoor, maar waarom zit je de boel te stoken? moest je zeggen dat het moslims zijn om zo je commentaar goed te praten?
heb je gevraagd of die mensen moslims zijn die daar begraven liggen?
denk je dat er enkel moslims in irak wonen?
Achmad heeft wel gelijk. Statistiek moet je alleen gebruiken als het je uitkomt.
Dus bij de telling over het aantal moslims in de wereld: Irak wel meetellen
Bij telling over massagraven: deze mensen er weer vanaf trekken
;) ;) ;) ;) ;)
Wie de statistiek beheerst, beheerst de media en dus de wereld
Origineel gepost door Abracadaver
Dat die islamitische werelduitvinding van ex-communicatie met terugwerkende kracht toepasbaar was op de dader van een misdrijf was mij al duidelijk.
Dat het nu echter ook voor de slachtoffers blijkt te gelden is weer nieuw.
Daarom ook de nieuwe stelregel:
als moslims vermoordt worden door een islamitische massamoordenaar, dan zijn zij automatisch geen moslim meer. De massamoordenaar houdt echter al zijn privileges en wordt, zelfs als alle bewijzen het tegendeel spreken, verheerlijkt en voorbereidt op de glorieuze tocht naar het paradijs. Degenen die nog blijven wijzen op zijn misdaden zijn sowieso toch ongelovig en zullen hem derhalve niet lastig vallen als hij in het paradijs geniet van zijn welverdiende rust...............
Origineel gepost door Abracadaver
Gelukkig plaats je alles weer even in het juiste perspectief voor mij als simpele ongelovige.
Dus resumerend.
Slachtoffer = Ongelovig & Dader = Moslim
resulteert na misdaad in
Slachtoffer = Ongelovig & Dader = Ongelovig
Slachtoffer = Moslim & Dader = Moslim
resulteert na misdaad in
Slachtoffer = Ongelovig & Dader = Moslim
ergo conclusio is het dus vanuit het perspectief van een moslim dader gunstiger om moslims te vermoorden, mocht dit wereldwijd bekent worden hoeft de westerse wereld zich niet meer druk te maken over terrorisme...
Ik ben blij dat het 20 eurocentmuntje eindelijk gevallen is, jij ongelovige!
Inderdaad: als een moslim een andere afslacht. Dan heeft hij 2 goede daden verricht.
1. hij heeft bewezen een ware leider te zijn, waardig om verheerlijkt te worden
2. hij heeft de wereld weer van een ongelovige bevrijd, daar de zojuist vermoorde moslim terstond een ongelovige is geworden
Sommige Leiders zijn wij nog meer respect verschuldigt, daar zij af en toe een imam of een nog hogere geestelijke vermoorden. Want dit houdt namelijk in dat de wereld verlost wordt van een duivelse ongelovige.
Origineel gepost door Zelfkritiek
Weer honderden lijken opgegraven in Irak... :( Onschuldige moslims afgeslacht omdat ze tegen Sadam waren. Of nog erger, omdat Sadam vermoedde dat ze tegen hem waren....
Een oude Irakeze moslim die na vele jaren onzekerheid alsnog zijn zoons kon begraven nadat ze waren geidentificeerd in zo'n massagraf...
Inna lillahi wa inna Ilaha radjioen
Origineel gepost door Zelfkritiek
Ik hoop dat Saddam en zijn kliek hun verdiende straf niet ontlopen! [/B]
Alleen Allah (swt) kan hierover beslissen ;)
massa excuties vonden plaats al vooooor Saddam onder de leiding van de Britten. Tijdens Saddam werden Iraanse sypathisanten keihard uit de weg geruimd met steun van...jawel USA...niet gek dat Iran en USA ruzie hebben...
Willemien
16-07-2003, 16:27
Origineel gepost door Ziaad
massa excuties vonden plaats al vooooor Saddam onder de leiding van de Britten. Tijdens Saddam werden Iraanse sypathisanten keihard uit de weg geruimd met steun van...jawel USA...niet gek dat Iran en USA ruzie hebben...
Two wrongs don't make a Right ....
Origineel gepost door Amazoeloe
Ik hoop ook dat Saddam (door de CIA gerecruteerd in 1958) en zijn bataclan hun straf niet ontlopen.
Mar hoe zit het met de WESTERSE elementen die hem aan de macht hebben gebracht ?
Hoe zit het met de andere Arabische dictaturen die nog in het zadel zitten en die stuk voor stuk door het Westen aan de macht zijn gebracht of aan de macht gehouden worden ?
Hoe zit het met de massagraven in MAROKKO waar betogingen met TANKS uit elkaar werden geschoten ?
Het is EN EN EN . Westers gezeik. Westerse argumentatie. Westerse stereotypen. Neem je topic mee naar stormfront.nl daar zitten jouw collega's met het IQ van een varken en geloof me je zult veel postieve reacties krijgen. Dag kakkertje.
AMAZOELOE
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Beste Amazoeloe,
Ik hoop dat je begrepen hebt dat bovenstaande posts van mij en Abracadaver een parodie was op de posts van sommige hier die ondanks alles toch nog Saddam, Bintje Laden en de Palestijnse zelfmoordenaars verheerlijken. Ze gingen zelfs zo ver te beweren dat eigenlijk alles de schuld was van de joden en Amerikanen en dat het eigenlijk geen moslims konden zijn omdat moslims zoiets niet doen. Snappie??
Natuurlijk is het Westen de oorzaak van alle ellende in de wereld.
Maar it takes two to tango. Het is maar goed dat de Arabieren/moslims bereid zijn gevonden om belangenloos het slachtofferrol te spelen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.