Bekijk originele versie : Ik heb een stijve
MariamaMslma
15-07-2003, 22:18
...nek.
ik kan niet eens links of rechts kijken man....als ik wil oversteken moet er gewoon iemand met me mee.....wie heeft magische handen???? :(
RiFFia_GirLie
15-07-2003, 22:21
:maf:...:melig:.............:D:D:D:D
hahaha ik dacht meteen iets anders..
Ahhh ik help je wel met oversteken
en ook met
tandenpoetsen want dan kijk je gewoon automatisch naar rechts of links
MariamaMslma
15-07-2003, 22:25
Origineel gepost door RiFFia_GirLie
:maf:...:melig:.............:D:D:D:D
hahaha ik dacht meteen iets anders..
Ahhh ik help je wel met oversteken
en ook met
tandenpoetsen want dan kijk je gewoon automatisch naar rechts of links
Aha dus jij had gelijk vunzige geadachtes jek a 3afrieta :zweep:
Maar het doet echt pijn :(
younesel18
15-07-2003, 22:30
Weet je wat je moet doen: een warme douche nemen en vooral hete water op je nek spuiten. Het water moet op zo een temp zijn dat je er net tegen kan en laat je moeder, zus, zusje, broer, broertje of je vader je maseren met dat spul dat relaxt in je nek gaat prikken, maar let er wel op dat je je nek warm houd na het douchen want anders word het nog warmer. Ga dan meteen naar bed en morgen is het Insha allah over.
Dit hierboven was een middel wat je zelf ertegen kunt doen
Doe duha en vraag om genezing en tegelijkertijd ook om vergiffenis bij allah. (mooi meegenomen)
Anyway........Allah i shafik.
fatimaatjee
15-07-2003, 22:31
ik dacht ffjes dat je een stijve peimeltje had!!!
ik daccht nou ik wil wel ff weten waar zij die piemeltje verstopt heeft zitten dan :haha:
:hihi: maarja het was wat anders!
Soemeya18
15-07-2003, 22:39
weejjooo dat komt me bekend voor heb daar ook een paar dagen geleden last van gehad en ik ben naar de husiarts geweest die heeft me een spray aangeraden die ik uiteindelijk moest ophalen van de apotheek.
Veel sterkte
socialedienst
15-07-2003, 22:39
Origineel gepost door MariamaMslma
...nek.
ik kan niet eens links of rechts kijken man....als ik wil oversteken moet er gewoon iemand met me mee.....wie heeft magische handen???? :(
gebruik je handen!! :D
MariamaMslma
15-07-2003, 23:37
Origineel gepost door younesel18
Weet je wat je moet doen: een warme douche nemen en vooral hete water op je nek spuiten. Het water moet op zo een temp zijn dat je er net tegen kan en laat je moeder, zus, zusje, broer, broertje of je vader je maseren met dat spul dat relaxt in je nek gaat prikken, maar let er wel op dat je je nek warm houd na het douchen want anders word het nog warmer. Ga dan meteen naar bed en morgen is het Insha allah over.
Dit hierboven was een middel wat je zelf ertegen kunt doen
Doe duha en vraag om genezing en tegelijkertijd ook om vergiffenis bij allah. (mooi meegenomen)
Anyway........Allah i shafik.
amien, bedankt voor het advies :goedzo:
IK HAAAAAAAT DA zo irrie als je beweegt me tje hele lichaam kazz maar any way gebreuk da hete spul ix nog wat ik gebruik altijd die goedkope uit mekka als je die hebt beter hehehehehehe helpptt heel goed bij mij maar meurt wel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.