Bekijk originele versie : Ik Weet Het Niet Meer
maroc007
06-11-2006, 08:49
HALLO
als jullie voor de keus stonden voor je nieuwe huis laminaat of tegels te plaatsen voor de hele benedenverdieping, wat zouden jullie dan kiezen en waarom
thanksss
plese help me ik wil weten wat ik kan doen
mevr_watata
06-11-2006, 08:50
tegels laminaat moet je heel goed verzorgen
maroc007
06-11-2006, 09:00
hoe bedoel je
nadortje
06-11-2006, 09:10
of je pakt tegenlaminaat dat hebben we ook en het is echt mooi :D
Fatoess_
06-11-2006, 09:27
pff ik denk ze heeft een heel interessant verhaal maar nee tegels of laminaat
maroc007
06-11-2006, 09:59
fatoes hou je commentaar voor je wil je
Meknesiaaaaaaaa
06-11-2006, 11:41
Tegels...als er bijv een beker water of wat dan ook op de laminaat valt dan is je laminaat er geweest! en laminaat vind ik zoiezo iets voor in de kamers en niet in de woonkamer..maar dat is weer mijn mening!
keuken_prinses
06-11-2006, 11:50
Tegels! Is heel mooi en makkelijker te onderhouden dan laminaat.
Met laminaat zie je al gauw vlekken en strepen, en je moet het goed droog houden. Wij hebben ook laminaat in het gehele huis, het ziet er ook erg mooi uit, maar laat me maar niet hebben hoe verschrikkelijk het is om alles te dweilen. Ik zou voor tegels gaan wil ik later insha Allah ook. Wel in combi m et vloerverwarming :D
nadortje
06-11-2006, 11:53
Tegels! Is heel mooi en makkelijker te onderhouden dan laminaat.
Met laminaat zie je al gauw vlekken en strepen, en je moet het goed droog houden. Wij hebben ook laminaat in het gehele huis, het ziet er ook erg mooi uit, maar laat me maar niet hebben hoe verschrikkelijk het is om alles te dweilen. Ik zou voor tegels gaan wil ik later insha Allah ook. Wel in combi m et vloerverwarming :D
als je donkere laminaat pakt valt het wel mee zie je niet snel vlekken. wij zelf hebben tegellaminaat en ja wij doen alleen vegen maar ja het ligt er ook aan hoe jezelf bent en of je kinderen hebt. bij ons is de jongste 11 dus alles blijft lekker schoon en wij hebbe ook 2 kleine tapijtjes gedaan dus dan hoef je al minder te dwijlen:hihi:
islamwomen_18
06-11-2006, 12:10
tegels is dat niet hartsikke koud:rolleyes:
anisaleila
06-11-2006, 14:06
tegels vind ik zo kil staan altijd.....in de huizen van marokko vind ik t wel lekker koel, maar hier moet ik er niet aan denken
ik zou eerder voor laminaat gaan, t ziet er warmer en gezelliger uit en is niet zo koud in de winter. en wat betreft schoonhouden dat is lang niet zo erg:) goed behandelen en je hoeft er lang net naar om te kijken. tegels vind ik erger glijden als je gaat dweilen ofzo....wil niet op me achterhoofd vallen:D
opblaaspop
06-11-2006, 14:53
laminaat!! tegels zijn zo tja!!!
Aardbeitjes
06-11-2006, 14:59
Ik zou voor beiden niet gaan!
Tegels vind ik zo kil en koud. Straalt weinig uit (en sorry, maar vind het oerlelijk).
Laminaat is weer zo cheap en kwalitatief minder.
Ik zou persoonlijk voor een mooie, authentieke houten vloer gaan. Is veel steviger en duurzamer. Wel vrij duur, maar de meeste gaan 20 jr. mee. Dat moet je ook onderhouden, maar ja, zo is het met alles...
Meknesiaaaaaaaa
06-11-2006, 16:57
zetten jullie de verwarming niet aan ofzo??? en als je de verwarming aan zet dan voel je er echt niks van. En eventueel in de winter een mooie tapijt leggen!
Ik zou voor laminaat gaan in de vorm van tegels...vind ik zelf heel mooi
tegels kan ook maar dan moet je echt voorzichtig zijn met je glazen en service....en of course exta attent zijn als je aan het schoonmaken bent als je voor die gladde tegels kiest :hihi:
je wil niet weten hoe vaak ik gevallen ben :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.