Bekijk originele versie : De Islam, een verzonnen geloof!
BentDagilia
15-07-2003, 21:18
Ik zat op google wat te zoeken over de islam opeens zag ik deze forum waarover ze discussieren over het geloof... en ik trof deze topic aan...
Het is toch zo dat alles zou zijn begonnen met het Christendom, waarna aftakkingen ontstonden richting Islam en Jodendom?
Dat betekent dan toch dat de Islam een verzonnen geloof is, want als het Christendom echt is, dan kan je toch geen wijzigingen aan gaan brengen? De Islam is dan toch gewoon verzonnen?
Ik schrok hiervan en ik balde me vuiste en wilde die oprichter van deze topic GEVEN ZE MOER... Wat vinden jullie ervan dat sommige mensen zo denken als deze gast hier? :kwaad: Persoonlijk word ik hier kwaad om omdat de Islam alles behalve verzonnen is...
ClaudioLopez
15-07-2003, 21:19
jodendom bestaat langer dan christendom... dus klopt geen reet van :hihi:
nour_el_3oejoen
15-07-2003, 21:21
..ik maak me niet druk om deze onzin....
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
..ik maak me niet druk om deze onzin....
nee wij weten wel beter ;)
Lady_Cazawia
15-07-2003, 21:23
Laat ze denken, ISLAM is gewoon HET geloof punt uit..!!
Komen ze nog wel een keer zelf achter, geloof me maar..:hihi:..!!
GangstaLovin
15-07-2003, 21:23
Origineel gepost door ClaudioLopez
jodendom bestaat langer dan christendom... dus klopt geen reet van :hihi:
Hahaha ..wilde ik ook al zeggen :zwaai:
Oem_Lena
15-07-2003, 21:25
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ik zat op google wat te zoeken over de islam opeens zag ik deze forum waarover ze discussieren over het geloof... en ik trof deze topic aan...
Het is toch zo dat alles zou zijn begonnen met het Christendom, waarna aftakkingen ontstonden richting Islam en Jodendom?
Dat betekent dan toch dat de Islam een verzonnen geloof is, want als het Christendom echt is, dan kan je toch geen wijzigingen aan gaan brengen? De Islam is dan toch gewoon verzonnen?
Ik schrok hiervan en ik balde me vuiste en wilde die oprichter van deze topic GEVEN ZE MOER... Wat vinden jullie ervan dat sommige mensen zo denken als deze gast hier? :kwaad: Persoonlijk word ik hier kwaad om omdat de Islam alles behalve verzonnen is...
zij zijn wel dom,eerst was jodedom dan christendom dan islam de ware geloof
de koran is de laatse en wettige boek omdat de andere allemaal zijn veranderd door mensen en thats why the ISLAM is right :)
GangstaLovin
15-07-2003, 21:29
so they say ... ;)
fatiha85
15-07-2003, 21:35
Origineel gepost door Bent Dagilia
BULLSHIT!!!! meer heb ik er niet over te zeggen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.