Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie begrijpt deze mop...:????

Pagina's : [1] 2

nour_el_3oejoen
15-07-2003, 21:04

salaam mensen .. ik zat net moppen te lezen en deze mop stond er tussen elmoeshkiel ik begrijp hem niet...:maf:....mensen die hem wel begrijpen..:D mop:>> Een marokaan belt op naar zijn werk en zegt tegen zijn baas dat hij ziek is. baas: Dat heb ik laatst ook gehad. En toen heb ik mijn vrouw een goeie beurt gegeven. Moet jij ook maar eens doen. Dus even later belt die marokaan weer op en zegt:Ik beter zijn jij mooi huis hebben.

Jumanah
15-07-2003, 21:05
Origineel gepost door nour_el_3oejoen salaam mensen .. ik zat net moppen te lezen en deze mop stond er tussen elmoeshkiel ik begrijp hem niet...:maf:....mensen die hem wel begrijpen..:D mop:>> Een marokaan belt op naar zijn werk en zegt tegen zijn baas dat hij ziek is. baas: Dat heb ik laatst ook gehad. En toen heb ik mijn vrouw een goeie beurt gegeven. Moet jij ook maar eens doen. Dus even later belt die marokaan weer op en zegt:Ik beter zijn jij mooi huis hebben. die marokkaan heeft dus die vrouw van zijn baas een beurt gegeven, en zegt erbij dat hij een mooie huis heeft :D

nour_el_3oejoen
15-07-2003, 21:06
Origineel gepost door Madame_Tangawija die marokkaan heeft dus die vrouw van zijn baas een beurt gegeven, en zegt erbij dat hij een mooie huis heeft :D hahaha wallah ik begreep het niet...pff ik ben echt dom man...:maf:...

Jumanah
15-07-2003, 21:07
Origineel gepost door nour_el_3oejoen hahaha wallah ik begreep het niet...pff ik ben echt dom man...:maf:... nee die mop is gewoon vaag, ik moest hem ook twee keer lezen voordat ik hem begreep :D

nour_el_3oejoen
15-07-2003, 21:08

Origineel gepost door Madame_Tangawija nee die mop is gewoon vaag, ik moest hem ook twee keer lezen voordat ik hem begreep :D :hihi:...ik had hem ook twee keer gelezen..maar het hielp niet...:maf:...

yasmineNR1
15-07-2003, 21:09
ja, wat madame zegt inderdaad, ze3ma moest die mop grappig zijn ofzo??....:maf: oke ik zal diegene die deze mop heeft geplaatst niet verschut zetten: ajaaaw die mop was grappig, wahahahhahahoehahahhii :jammer: :D

Faris
15-07-2003, 21:10
ja ja ze3ma,niet begrijpen :D

nour_el_3oejoen
15-07-2003, 21:10
Origineel gepost door yasmineNR1 ja, wat madame zegt inderdaad, ze3ma moest die mop grappig zijn ofzo??....:maf: oke ik zal diegene die deze mop heeft geplaatst niet verschut zetten: ajaaaw die mop was grappig, wahahahhahahoehahahhii :jammer: :D hij stond hoog in een lijst grappigste moppen...ik vind het zelf ook niet leuk... :p ...ik wilde heb alleen maar sjnappen....gesnopen.. :D

nour_el_3oejoen
15-07-2003, 21:12
Origineel gepost door Faris ja ja ze3ma,niet begrijpen :D wallah ik begreep hem niet...als ik wist dat er je weet wetl mee bedoeld werd had ik hem hier nog geneens geplaatst doesss... :p

yasmineNR1
15-07-2003, 21:13
ik shnap hieeeeeeeeeeeeeeeell goed :D :D

Jumanah
Origineel gepost door nour_el_3oejoen :hihi:...ik had hem ook twee keer gelezen..maar het hielp niet...:maf:... ow nou bij mij is het de 2e keer meestal wel raak :D

Faris
oke dan zou je deze mop begrijpen 'Meneer, wat is het geheim van uw succes?', vroeg een verslaggever aan een bankier. 'Twee woorden'. 'En die zijn, meneer?' 'Juiste beslissingen'. 'En hoe neem je juiste beslissingen?' 'Eén woord'. 'En dat is?' 'Ervaring'. 'En hoe doe je ervaring op?' 'Twee woorden'. 'En die zijn, meneer?' 'Verkeerde beslissingen'.

Faris
15-07-2003, 21:15
zou je deze ook begrijpen De scherpschutter van Washington komt 's avonds thuis na een lange, vermoeiende dag. Zijn vrouw zegt: "En hoe was het vandaag"? Waarop de scherpschutter zegt: "Ik heb u gemist"! :D

nour_el_3oejoen
15-07-2003, 21:15
..jah faris ...das een makkelijk te begrijpen mop..:D

nour_el_3oejoen
15-07-2003, 21:16

Origineel gepost door Faris zou je deze ook begrijpen De scherpschutter van Washington komt 's avonds thuis na een lange, vermoeiende dag. Zijn vrouw zegt: "En hoe was het vandaag"? Waarop de scherpschutter zegt: "Ik heb u gemist"! :D hahaha meskiena die vrouw......mannen tog... :kwaad: ................... :D .

Pagina's : [1] 2