Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het invriezen van mensen, De toekomstige Hipe!

BentDagilia
15-07-2003, 20:29

Hoi allemaal, ff iets anders. Ik wil het met jullie hebben over het Invriezen van mensen. Ik keek gister naar gekkenhuis op rtl 4 en er was daar zeg maar een reportage over. Je laat je zelf invriezen als je op sterven ligt en dan gaan ze je over 200 jaar ontdooien... Door middel van een antivries vloeistof die ze in je hart spuiten en rondom je hart spuiten voorkomen ze dat je hart het begeeft... Voor $120 000 kun je jezelf laten invriezen. wereld wijd hebben ongeveer 38 mensen zich laten invriezen... Men verwacht dat het in de toekomst veel vaker zal voorkomen want men wilt gewoon niet dood ( bang ) en dus niets missen van de wereld. De doktoren noemen dit gewoon het uitstellen van je dood... Men zoekt nu naar mogelijkheden om zelf voor eeuwig te kunnen leven. Vele wetenschappers zijn echt getikt vind ik... Ik vind dat je niet moet klooien met de dood en het gewoon moet laten zoals het is. Alleen Allah is zo machtig dat hij ons leven kan afnemen en het ons kan geven wanneer hij maar wilt... Wat vinden jullie van het invriezen?

Oem_Lena
15-07-2003, 20:31
Origineel gepost door Bent Dagilia Hoi allemaal, ff iets anders. Ik wil het met jullie hebben over het Invriezen van mensen. Ik keek gister naar gekkenhuis op rtl 4 en er was daar zeg maar een reportage over. Je laat je zelf invriezen als je op sterven ligt en dan gaan ze je over 200 jaar ontdooien... Door middel van een antivries vloeistof die ze in je hart spuiten en rondom je hart spuiten voorkomen ze dat je hart het begeeft... Voor $120 000 kun je jezelf laten invriezen. wereld wijd hebben ongeveer 38 mensen zich laten invriezen... Men verwacht dat het in de toekomst veel vaker zal voorkomen want men wilt gewoon niet dood ( bang ) en dus niets missen van de wereld. De doktoren noemen dit gewoon het uitstellen van je dood... Men zoekt nu naar mogelijkheden om zelf voor eeuwig te kunnen leven. Vele wetenschappers zijn echt getikt vind ik... Ik vind dat je niet moet klooien met de dood en het gewoon moet laten zoals het is. Alleen Allah is zo machtig dat hij ons leven kan afnemen en het ons kan geven wanneer hij maar wilt... Wat vinden jullie van het invriezen? invriezen whahahahah nee ik wil gewoon dood als mijn tijd er is

celine_4ever
15-07-2003, 20:32
ik wil vandaag wel bevroren worden...

BentDagilia
15-07-2003, 20:40
marruecos, weet je wat ik nou niet begrijp? is dat ze de dood willen omzijlen... ze willen het maktoeb omzijlen en dat vind ik zo erg.. Ook al was het bewezen en bla lala als je tijd is gekomen dan is je tijd gekomen! Basta!

Oem_Lena
15-07-2003, 20:44

Origineel gepost door celine_4ever ik wil vandaag wel bevroren worden... :hihi:

achie25
15-07-2003, 20:53
Origineel gepost door Bent Dagilia Hoi allemaal, ff iets anders. Ik wil het met jullie hebben over het Invriezen van mensen. Ik keek gister naar gekkenhuis op rtl 4 en er was daar zeg maar een reportage over. Je laat je zelf invriezen als je op sterven ligt en dan gaan ze je over 200 jaar ontdooien... Door middel van een antivries vloeistof die ze in je hart spuiten en rondom je hart spuiten voorkomen ze dat je hart het begeeft... Voor $120 000 kun je jezelf laten invriezen. wereld wijd hebben ongeveer 38 mensen zich laten invriezen... Men verwacht dat het in de toekomst veel vaker zal voorkomen want men wilt gewoon niet dood ( bang ) en dus niets missen van de wereld. De doktoren noemen dit gewoon het uitstellen van je dood... Men zoekt nu naar mogelijkheden om zelf voor eeuwig te kunnen leven. Vele wetenschappers zijn echt getikt vind ik... Ik vind dat je niet moet klooien met de dood en het gewoon moet laten zoals het is. Alleen Allah is zo machtig dat hij ons leven kan afnemen en het ons kan geven wanneer hij maar wilt... Wat vinden jullie van het invriezen? Mensen die daar intrappen zijn de grootste stommelingen aller tijden en diegene die het bedacht heeft zal denk ik stinkend rijk orden, want ik denk dat er el van die stommelingen zijn die het nog doen ook...

Jumanah
15-07-2003, 20:55
Origineel gepost door Bent Dagilia Hoi allemaal, ff iets anders. Ik wil het met jullie hebben over het Invriezen van mensen. Ik keek gister naar gekkenhuis op rtl 4 en er was daar zeg maar een reportage over. Je laat je zelf invriezen als je op sterven ligt en dan gaan ze je over 200 jaar ontdooien... Door middel van een antivries vloeistof die ze in je hart spuiten en rondom je hart spuiten voorkomen ze dat je hart het begeeft... Voor $120 000 kun je jezelf laten invriezen. wereld wijd hebben ongeveer 38 mensen zich laten invriezen... Men verwacht dat het in de toekomst veel vaker zal voorkomen want men wilt gewoon niet dood ( bang ) en dus niets missen van de wereld. De doktoren noemen dit gewoon het uitstellen van je dood... Men zoekt nu naar mogelijkheden om zelf voor eeuwig te kunnen leven. Vele wetenschappers zijn echt getikt vind ik... Ik vind dat je niet moet klooien met de dood en het gewoon moet laten zoals het is. Alleen Allah is zo machtig dat hij ons leven kan afnemen en het ons kan geven wanneer hij maar wilt... Wat vinden jullie van het invriezen? ach zullen wel kaffirs zijn die daarin trappen ;)

BentDagilia
15-07-2003, 21:14
Ja dat zeker wel, zonder twijfel daarom is me vraag ook niet of jullie het zouden doen want ik neem aan dat de meeste hier moslim zijn maar ik wil jullie mening hierover...

Jumanah
15-07-2003, 21:28
Origineel gepost door Bent Dagilia Ja dat zeker wel, zonder twijfel daarom is me vraag ook niet of jullie het zouden doen want ik neem aan dat de meeste hier moslim zijn maar ik wil jullie mening hierover... absoluut niet! Alleen Allah (swt) kan mijn leven hier op aarde wegnemen. Ik denk dat sommige mensen daarmee hopen op het eeuwige leven hier :confused: of ze willen graag de verre toekomst meemaken ;)