Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwenband+feestzaal Omg Apeldoorn!!!

BeldiyaMoi
05-11-2006, 21:22

Salam, Wie zou mij kunnen zeggen wat de naam is van de bekende vrouwenband in amsterdam of Brussel. Ook zou ik van iemand die een mooie feestzaal in omgeving apeldoorn heeft meegemaakt!! Ik zou het erg op prijs stellen als nuttige reacties kan krijgen :confused: :confused: :confused: Thxxx xx:)

Chailina
05-11-2006, 21:30
Kom je zelf uit apeldoorn? Want ik ken daar wel iemand. vanwie de schoonzus een vrouwen band uit Belgie heeft?

BeldiyaMoi
05-11-2006, 21:37
ja ik woon in apeldoorn. het zou wel leuk zijn als ik via die persoon aan het nummer kan komen. Hoe heet die band dan?,,en heb je het ooit meegemaakt?? Ben benieuwd hoor :0) Grtjes xx

suhba_chemalia
05-11-2006, 21:59
Bekende vrouwenband in Adam is Nezha. Heb geen telnr van haar, ben er zelf ook naar opzoek! Suhba_chemalia

Chailina
05-11-2006, 22:03

ja ik woon in apeldoorn. het zou wel leuk zijn als ik via die persoon aan het nummer kan komen. Hoe heet die band dan?,,en heb je het ooit meegemaakt?? Ben benieuwd hoor :0) Grtjes xx Ja, ik heb de band meegemaakt, van onze kennis uit apeldoorn. en die deed de bruiloft dan in Utrecht! Maar over de zalen ken ik je niet helpen!

Chailina
05-11-2006, 22:03
Firdaus:engel:! Sorry vergeten de naam er bij te zetten!