Bekijk originele versie : Politie te paard controleert vrijende homo's
Ezzedine
15-07-2003, 18:55
Politie te paard controleert vrijende homo's
Gepost door Tamara (Chanty) - dinsdag 15 juli 2003 @ 17:50 - Bron: Nu.nl
Vrijende homoparen worden extra in de gaten gehouden bij de 'Beersterplas' in Beerta (Groningen). Agenten te paard zijn meer gaan surveilleren bij de recreatieplas, nu andere bezoekers zich over de vrijende homo's beklaagd hebben. Tot nu toe zijn er diverse waarschuwingen uitgedeeld. Er is nog niemand aangehouden of bekeurd, aldus de woordvoerder van de politie.
De woordvoerder zegt dat de paarden een 'fantastisch middel' zijn om de omgeving in de gaten te houden. "Je zit hoger zodat je makkelijk over struiken en bosjes heen kunt kijken. Bovendien kunnen de agenten nu ook op plekken komen die met de auto of zelfs te voet nauwelijks bereikbaar zijn."
Ook op het Zilverstrand in Almere voert de politie controles uit. Vorige week werden daar voor het eerst twee vrijende homo's opgepakt.
VIKKER EN GRENDEL OPASSEN HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ezzedine
15-07-2003, 18:59
Geen lelijke trollen in deze topic
Dus scheer je weg baviaan trouwens je zou negeeren doe dat dan
Origineel gepost door Ezzedine
Vrijende homoparen worden extra in de gaten gehouden bij de 'Beersterplas' in Beerta (Groningen). Agenten te paard zijn meer gaan surveilleren bij de recreatieplas, nu andere bezoekers zich over de vrijende homo's beklaagd hebben. Tot nu toe zijn er diverse waarschuwingen uitgedeeld. Er is nog niemand aangehouden of bekeurd, aldus de woordvoerder van de politie.
De woordvoerder zegt dat de paarden een 'fantastisch middel' zijn om de omgeving in de gaten te houden. "Je zit hoger zodat je makkelijk over struiken en bosjes heen kunt kijken. Bovendien kunnen de agenten nu ook op plekken komen die met de auto of zelfs te voet nauwelijks bereikbaar zijn."
Ook op het Zilverstrand in Almere voert de politie controles uit. Vorige week werden daar voor het eerst twee vrijende homo's opgepakt.
las ik ook vanochtend in de krant. ;)
Ezzedine
15-07-2003, 19:06
Ewa bent bledi jij bent het me met mij eens of niet die faggots gewoon excuteren
Origineel gepost door KohiNoor
Executeren??? Ben je gestoord?? jou moesten ze executeren. Eerlijk gezegd heb ik meer last van jou dan van 1000 homo's.
you go again girl!!!
:D
Haha,
PAK ZE!!!!!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!
:D
Origineel gepost door Ezzedine
Say my name, say my name
When no one is around you, say Grendel I love you
If you ain't runnin' game
Say my name, say my name
You actin' kinda shady, you ain't callin' me baby
Why the sudden change?
Say my name, say my name
If no one is around you, say Grendel I love you
If you ain't runnin' game
Say my name, say my name
You actin' kinda shady, ain't callin' me baby
Better say my name
http://mail.widzew.net/~groshek/dc-bye/3.jpg
:zwaai:
Wat hebben Vikker en Grendel er nu mee te maken?? Jij bent toch de Taliban seksslave?? :confused:
Ezzy...........Taliban....... :D
Ezzy,
heb je al een vriendin ?
http://politicalhumor.about.com/library/graphics//taliban_singles.gif
Nee joh, Grendel hij doet niet aan vriendinnen. Hij wil seks met mannen! yukkie.
Ooh :D
Kinky Ezzy.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.