Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik zoek een msn- hacker!!!

multifreak
05-11-2006, 18:48

me msn is gehackt !! en ik wil msn graag terug

Harley
05-11-2006, 18:50
msn is niet te hacken!

multifreak
05-11-2006, 18:55
jawel degene kwam binnen zonder me w8woordt te weten !!! dus ik kan nu me msn binnen komen zonder de w8woordt te weten degene heeft me w8woordt veranderd

troubleMan
05-11-2006, 19:19
jawel degene kwam binnen zonder me w8woordt te weten !!! dus ik kan nu me msn binnen komen zonder de w8woordt te weten degene heeft me w8woordt veranderd Dat is geen hacken. Gewoon een kwestie van je geheime vraag beantwoorden, een paar wachtwoorden uitproberen en/of je alternatieve email-adres mailen. Groetjes, Mr Atlas

Lady_marociia
05-11-2006, 19:48

Er bestaat ook een progamma die je naar iemand stuurt terwijl je met die gene in gesprek bent. Dan krijg je die gene zijn wachtwoord. Deed me neef altijd :moe:

multifreak
05-11-2006, 20:02
Er bestaat ook een progamma die je naar iemand stuurt terwijl je met die gene in gesprek bent. Dan krijg je die gene zijn wachtwoord. Deed me neef altijd :moe: maak niet uit hoe en wat wie heeft er een oplossing sodat ik me msn weer binnen kom!!

troubleMan
05-11-2006, 20:05
Er bestaat ook een progamma die je naar iemand stuurt terwijl je met die gene in gesprek bent. Dan krijg je die gene zijn wachtwoord. Deed me neef altijd :moe: Nee die bestaat niet. Anders zou Msn allang al een nieuwe release uitbrengen.