Bekijk originele versie : tips tegen dips!!!
Salaam alaikom meiden!!!
Ben een getrouwde(1,5 jaar) werkende vrouw en mijn man is druk bezig met zijn studie.Tot voor kort besteedden we heel veel aandacht aan elkaar maar sindskort hebben we het er allebei te druk voor!!!!!:( Ik wil inchalah binnenkort een weekendje weg plannen.Wie heeft er leuke ideeen?En wat doe je ter ontspanning tegen dit hectische leven?
Soekran bezef!!!!!!!!:kus:
Zwinagirl
05-11-2006, 19:09
ik had net ergens in deze forum gelezen....
Dat er een prive Sauna is ....
En daarna lekker uit eten ofzo ...
Naseeni_dounya
05-11-2006, 20:24
Salaam alaikom meiden!!!
Ben een getrouwde(1,5 jaar) werkende vrouw en mijn man is druk bezig met zijn studie.Tot voor kort besteedden we heel veel aandacht aan elkaar maar sindskort hebben we het er allebei te druk voor!!!!!:( Ik wil inchalah binnenkort een weekendje weg plannen.Wie heeft er leuke ideeen?En wat doe je ter ontspanning tegen dit hectische leven?
Soekran bezef!!!!!!!!:kus:
Mijn man en ik werken allebei en wij hebben weinig tijd met elkaar te besteden. Wij hebben ongunstige werktijden waarbij we niet veel tijd hebben om echt wat leuks te doen. Maar zeker 1 keer per week nemen wij de tijd om echt leuke dingen te doen. Het is wel zo dat we boodschappen etc doen maar daarna toch naar huis omkleden en lekker relaxen. Uit eten, naar de film, weekendje brussel of bowlen (ook al bak ik er niks van). Als we maar even lekker weg zijn en onze gedachten op nul kunnen zetten.
Wat ook leuk is: Weekendje weg: een leuke stad uitzoeken waar je veel kan doen in NL of Belgie, hotelkamer reserveren. Leuke dag doorbrengen met van alles en nog wat doen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.