Bekijk originele versie : Wat kan je tegen stiemen doen ??
Wie weet wat je tegen striemen kan doen ? :o
JustMe81
05-11-2006, 16:24
olijfolie schijnt goed te werken tegen striemen.
JustMe81
05-11-2006, 16:42
dat weet ik niet..ik denk gewoon. Ik gebruik het zelf nl niet maar heb er wel over gehoord.
prinses007
05-11-2006, 19:30
bruin worden helpt in ieder geval niet dat kan ik je verzekeren want dan word het alleen maar erger het gaat dan helemaal opvallen
olijfolie schijnt goed te werken tegen striemen.
Serieus :rolleyes:
Dan ga ik het meteen gebruiken :o
bruin worden helpt in ieder geval niet dat kan ik je verzekeren want dan word het alleen maar erger het gaat dan helemaal opvallen
Ik heb zelf gehoord dat als je bruiner wordt dat die strepen niet zo zichtbaar worden. :confused:
prinses007
07-11-2006, 16:43
Ik heb zelf gehoord dat als je bruiner wordt dat die strepen niet zo zichtbaar worden. :confused:
neej dat klopt niet want die strepen blijven witgeelachtig en als je bruin word word je daar rondom wel bruin dus dan valt het op bruin nast wit geloof me meid het gaat egt opvallen;)
neej dat klopt niet want die strepen blijven witgeelachtig en als je bruin word word je daar rondom wel bruin dus dan valt het op bruin nast wit geloof me meid het gaat egt opvallen;)
ok ;)
boyengirl
07-11-2006, 16:50
dat klopt
na d bevalling meteen onder de zonnebank
paar x je ziet na de eerste x al heele verandering
zat ook helemaal onder
je ziet er haast niks meer van
prinses007
07-11-2006, 21:10
dat klopt
na d bevalling meteen onder de zonnebank
paar x je ziet na de eerste x al heele verandering
zat ook helemaal onder
je ziet er haast niks meer van
volgens mij komt dat niet door diezonnebank hoor striemen krijg doordatje op bepaalde plekken in je lichaam snel aankomt, dus het zou kunnendat je door de bevalling snel bent afgevallen dat het daardoor weg is gegaan..
want ik heb zelf een keer gelezen dat het nooit door bruinworden weg kan want het is iets wat in je huid zit dat kan je nie zomaar weghalen door een kleurtje
ik ben deze zomer ook erg bruin geworden en heb zelf ook beetje boven mijn boezems striemen en bij mij viel het erg opdoordar ik ronddom mijn boezems erg bruin was geworden en de striemen gwn de zelfde kleur bleef behouden want striemen veranderen noit van kleur
ik zou zegge kijk op google genoeg mensen die beweren dat zonnebanken niet helpt tegen striemen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.